בלוג עליי בשבילי

כינוי:

8/2008

משחקי שעשוע

שלשום כיוונתי את השעון המוערר לשעה 9 בבוקר.

אכן התעוררתי בשעה 9 בבוקר,אבל כפי שמתאים לי נרדמתי והתעוררתי ב10 וחצי ><".

התחלתי להתארגן ועד 11 וחצי יצאתי מהבית...

לא חכיתי יותר מ10 דק' ותפסתי למזלי טרמפ ממש מהר...

שוהם כבר הגיע לתחנה מרכזית.

כרגיל,תהילה הייתה שם והיה נחמד ליראות אותה.

אמרתי לשוהם,לא יודע אם הוא זוכר,שאני מרגיש כאילו נפגוש מישהו שאנחנו מכירים ואפילו יסע איתנו באוטובוס,ואכן אני רואה מישהי מתקרבת אליי וגיליתי שזאת הילה הובר.

היא הייתה בדרך למבחנים למודיעין..

הגענו יחסית מהר וחיפשנו מה לעשות.

שוהם אמר שהוא קיבל 50$ מדוד שלו והצעתי לו שימיר אותם לשקלים בעזריאלי.

הוא אמר שאם הוא ימצא איפה,אז הוא מזמין אותי לפיצה..

כמובן שאני דאגתי שנמצא מקום כזה חח [=..

אכלנו וזמן קצר אחרי שיר הגיעה...

היה כל כך כיף ליראות אותה שוב,למרות שהרגשתי שזה מאוד רגיל ולא משהו מיוחד וכאילו זה היה ברור שנפגש ממש רגע אחרי המחנה.אני עדיין בסרט שאנחנו רק בהפסקה מהמחנה.

אחרי כמה זמן הגיעה גם  אסתר ואיתה רחלי ומיכל מהמחנה...הן באו לזמן קצר ורק אסתר נשארה אבל היה נחמד להפגש שוב...

אחרי שאסתר הגיעה עלינו לגג של הקניון והיה ממש כיף כי ממש נעים שם.כמה דקות אחרי אסתר הגיע גם עמית והיה ממש נחמד ליראות אותו,הוא בנאדם כזה מצחיק.

הצעתי להם להזמין את רשף אפילו שהם לא מכירים אותו,אבל הם הסכימו אז הזמנתי...

אחרי זה ירדנו לארומה והם הזמינו קפה{אני לא אוהב ארומה}.

לי ולאסתר שיעמם אז החלטנו ללכת למצוא לה בגדים{"הנה זה חנות טובה,היא גם לא מותג ויש 25% הנחה!!,אמרתי את זה ומשום מה היא נקראה מצחוק}.

נדדנו בין החנויות עד שהגענו לאחת והיא התחילה למדוד בגדים.

רשף בינתיים הגיע והכרתי ביניהם ואחרי זה בינו לבין השאר.

הלכנו לקולנוע ולבחור סרט אבל לא ממש הצלחנו לבחור והחלטנו גם לחכות למישה ולרובי{שלא הגיע עד היום XD},אז עלינו שוב לגג.

צילמנו כמה תמונות יפות ושרנו את השיר מאלאדין הגירסה החדשה.הרוב לא שמו לב אבל שניים התקרבו וישבו מולינו כדי להקשיב חח.

מישה סוף סוף הגיע ואז הייתה כבר את התחושה של הביחד.

באמת שהיה ממש כיף אתמול.

הדבר היחיד שהפריע היה הסרט.הוא היה מפגר,חסר עלילה ומלא פרסומות "סמויות".

זה היה...מסופר על...כמה ביצים שנשברות ואנשים עם כפפות...עזבו,זה היה פסיכי והזוי לחלוטין.

אחרי הסרט נכנסו לאקסטזה כשהבנו  שאנחנו חייבים להגיע כמה שיותר מהר לאגד כדי להספיק לקו שהוא גם של אסתר וגם שלי ושל שוהם.

איחרנו...אז מה שעשינו:חיכינו שעתיים עד 12 ואז תפסנו אוטובוס.

אבל לפני האוטובוס,במהלך השעתיים קרו כמה דברים.

1.אכלתי פיצה.

2.דיברתי עם אביב,רון ועינב{שחושבת שאני מגעיל} בטלפון.

3.אמרתי משהו על ילדים דתיים שעברו לידינו וכנראה שמה אותו דתי מבוגר אחד והסתכל עליי במבט ממש מפחיד.

4.ראיתי בנאדם שהוא אחד מהמסוממים שמבקשים כסף אז לקחתי את אסתר ושוהם והלכנו ממש מהר לשירותים...אבל הוא רדף אחרינו! XD הוא נכנס לשירותים ובזמן שהוא מבקש מאיתנו כסף הוא שיחק עם אולר ><" זה היה ממש מפחיד.

אבל יצאנו בחיים.

5.שוהם התחיל עם איזה ילד אימו שחשב שאני,שוהם ואסתר שלישייה ><".

אחרי זה עלינו לאוטובוס והצלחנו להשאר ערים כל הנסיעה.

היה ממש כיף ומצחיק.

שרנו וצחקנו ועשינו מסז'ים כאלה אחד לשני חח{אני לא P:}.

באמצע עצרנו בתחנת דלק וכמעט שכנעתי את אסתר לאכול חטיף קליק ישן שמצאתי חחחח.

הגענו לתחנה מרכזית ונפרדנו ממנה מהר באוטובוס כי לא הייתה עצירה

טוב...לפחות אני נפרדתי מהר...שוהם התעכב והנהג סגר את הדלתות כמעט על היד שלו XD...

בסוף גם הוא ירד וחיכינו לדקל קוליק שיבוא לאסוף אותו.

לפני זה דיברתי איתו בטלפון של שוהם ועשיתי לא קולות שונים והוא חשב שיש איתנו עוד בחור ובחורה XD...

ואז הלכתי לישון [=

נכתב על ידי , 19/8/2008 14:34
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

אוקיי אז ככה...

נתחיל בסאמר סקול:

היה פשוט הכיייייי כיף בעולם!

למדתי קולנוע{מיכל} ופרסום{יואב} והיה ממש מעניין!{רוב הזמן}

הייתה לי את המדריכה הכי חמודה בעולם,קראו לה יעל והיא הייתה ממש נחמדה ומצחיקה.

אבל הדבר הכי חשוב היה הילדים שהיו שם.

וואו...פשוט האנשים הכי טובים ונחמדים שהכרתי בחיים שלי.

בחיים לא הייתי במסגרת שהרגשתי בה כל כך אהוב ומוערך...באמת....כולם כל כך אהבו אחד את השני והיה פשוט נהדר.

הכרתי שם חברים ממש לכל החיים.

זה התחיל ממש אחרי שאני ושוהם ירדנו מהאוטובוס לת"א כשגילנו ששלושה ילדים שהיו איתנו מעפולה על האוטבוס גם בדרך למחנה.

אלה היו אסתר,אביב ופלג.

אין סיכוי שאני לא אשמור איתם על קשר.

הם פשוט אנשים כל כך מדהימים,מצחיקים,חכמים,נחמדים,טובים,יפים וכל כך טוב לי איתם...

כבר מאותו רגע לא נפרדנו.

בחדר הייתי עם אביב,שוהם וביום שבת צירפנו אלינו את ג'וני,אחד הילדים הכי מגניבים בעולם.

ביחד איתו הכרנו את שיר,שהיא אחת הילדות הכי חמודות שיש,כל כך יפה וכל כך מצחיקה.

ביחד הפכנו למין קבוצה כזאת,אסתר,פלג,אביב,שיר,ג'וני,שוהם ואני,המצאתי לנו את השם הלא מקורי "השביעייה" וזה דווקא ממש תפס חח...אה ועוד משהו שתפס זה ה"אמל'ההההה" חחחח.

שיר סימסה לי אתמול שהיא פשוט לא יכולה להפסיק להגיד את זה.

המדריכים ערכו תחרות כשרונות שנקראת Israeli Idol והקטע שהייתי ממש ממש צרוד ואיכשהו...זכיתי במקום הראשון.

הייתי בשוק,פעם ראשונה שאני מוערך בדרך מסויימת על איך שאני שר{וזאת הייתה ההופעה הראשונה שלי בשירה מול קהל! אז ממש התרגשתי}.

היה כל כך עצוב לעזוב...והקטע שלא הספקתי להפרד מכולם כמו שצריך כי שכמו שמתאים לי איבדתי באותו היום את תיק הגב שלי איפשהו באוניברסיטה.

ונחשו איפה זה היה?...כמובן,במקדונלדס ><".

אחרי זה במזל הגענו לתחנת אוטובוס כשכולם עוד היו שם עם אודי,המדריך הבריטי ההיפרקאטיבי.

אחרי זה פלג,אני,אביב ואסתר הצלחנו איכשהוווו לתפוס את האוטובוס שעובר גם בעפולה ונסענו ביחד D:!!

למרות שאפשר לומר שישנו כל הדרך חחחח.

אבל אחרי זה נפרדנו בעפולה והיה קצת עצוב :/ אבל לא נורא!!! כי אנחנו נפגש!!! D: אני ואסתר נפגש אפילו ביום שני הבא!!&%$