לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שליי =)


עוד בלוג של ילדה משועממת XD

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 314604837 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

עידכון!


אני חייבת לעדכן!

טוקיו הוטל מוצאים אלבום חדשדש!

יאיי!
חח,כמה תמונות שעשיתי:

img261/3637/90749336hv8.jpg

 

img367/172/84791862dc7.jpg

 

img107/6707/11449847tq4.jpg

 

מי שרוצה גם כזה,שיגיד ליי =)

 

 

נכתב על ידי , 12/5/2008 19:42  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מסכן בילוש!

הוא עבר ניתוח במיתרי הקול ="[

לא נורא,העיקר שהוא החלים =)

סרטון מדהים על טום-שווה כניסה:

http://www.youtube.com/watch?v=TwH9G713IZA&NR=1

תמונות שלהם מההופעהה בארץ:

 אגב...ההופעה הייתה ממש יפה,
ביל שר 17 שירים מכל האלבומים שלהם,

ואמר דברים בעיברית..חח

ראיון על ישראל:

מראיינת: אז, שמענו שההגעה שלכם לישראל מובטחת

מתרגשים להיות במקום שהעבר שלכם לא ממש הצליח?

טום: אני אישית מאוד מתרגש להיות שם,

אני מת לראות את המעריצות הישראליות (ואנחנו אותך 3>) והעבר ממש לא מפריע

זה שהיה לנו עבר רע לא אומר שאנחנו שונאים את ישראל או משהו (מאמי D=)

אנחנו אפילו מאוד שמחים להופיע לשם!

וזה לא 100% בטוח אבל יש הרבה אחוזים שכן.

ביל: כן,טום צודק. זה לא אומר כלום (XDDD)

ואנחנו מאוד שמחים שיש לנו מעריצים בישראל ואנחנו

מאוד מתרגשים לבוא. (תבואוו כברר! [=)

גאורג: טום אבל תשאיר קצת מעריצות לי בישראל בסדר? (אני מעריצה מושבעת שלך,אל תדאג [=)

*כולם צוחקים* 

מראיינת: ראיתם כבר את הדברים שהמעריצות מישראל עשו לכן?

הרי כל ארץ עשתה בשבילכן משהו.

ביל: בישראל עשו לנו משהו? (כאילו דאאא?!)

מראיינת: כן! המעריצות עשו לכם סירטונים ושלחו לכם פתקים

שתבואו לארץ וכל מיני כאלה, לא שמעתם על זה?

ביל: וואי, אני ממש מופתע. רציני?

וואי אני ממש מתרגש לראות את זה!!

טום: יש תמונות של הבנות שם? *צוחק* (D=)

סתם, וואי לא חשבנו שכל כך אוהבים אותנו שם,

אני גם מאוד מתרגש לראות מה הם עשו בשבילנו.

טוב היה נעים לראיין אתכם,מקווה שייצא לנו לדבר שוב.

שיהיה לכם בהצלחה בהמשך! טוקיו הוטל: תודה להתראות!
תגובות? בכיףף=)
נכתב על ידי , 10/5/2008 15:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





628
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.::טוקיו הוטל בנשמה::. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .::טוקיו הוטל בנשמה::. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)