לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

הקדשווווווונת (:


דוללצ'ה ,

אעאעאעאעאע הילדה שאני הכי אוהבבת בעוולם .

חח נו זאתי שהיא יותר החיים .. כןכן זאתי (:

טוב אז למי שלא מכיר אוותה :

דניאאאלי גלבוע ( D&G ) .

14

אחד העם

אםםם המוושבבות (:

 

אני ודנייאלי הכרנו בכנס פפסח ,

אבל לא דייברנו ממש .

חחחח רק ידעתי איך קוראים לה ..

יותר נקשרנו בקוורס משצים יצא לנו יותר לדדבר וגם יש לנו אותו פלאפון אז

היינו יושבות בלילה להטעין אותו ביחד (:

 

הינו מעבירות צחוקים על כל אחחד .

כןכן גם על ההיא שביקשתי ממנה מים כי לא היה לי כח לקום :P

וגם על מישי זונה =\

ועל כולם (:

אבל בעייקר היינו מרכלוות עלייכםם מוחעחעחעחעחעחעע :P

כל ערב היינו יושבות ומעבירות צחוקים .

זה מה שחיבר בינינו ..

ככה הכרתי תנשמממממה הזאת .

זאת הילדה הכיהכי בייקום !

 

יאלה סיימנו תמידע הככלי .

נעבור לחלק היותר מעניין ..

 

דניייאלי -

אני כ"כ כ"כ אווהבת אותך .

את לא מבייינה כמה את חשוובה לי ... (:

את החיים !

החיימשלי (:

לא מששנה מה ייקרה אני תמיד פה בשביללך @ כל -

שניה ,

דקה ,

שעה ,

יום ,

שבוע ,

שנה ,

( וזהו נראלי :P )

אהוובתי את החיים שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אני כ"כ אווהבת אותך .

אנלאדעת מה הייתי עושה בלעדייך (:

 

תודו שזאת הייתה חפירה .

אבל לא היה שווה ?

בכל זאת .

זה על דולללללללצ'ה חיי 3>

נכתב על ידי , 31/7/2008 03:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קורס קיץ 2008 (:


אז ככה ,

לא עידכנתי מלא זמן .. העדפתי את הפוסט על ליאורי על פוסט חוייות .

אבל בכל זאת אני חושבת שהגיע הזמן לעדכון קצר לא ?

נתחיל מהיום העירכות .

אני חשבתי שהיום מתחיל ב- 15 - ונגמר ב - 8 - .

התעוררתי לי ב - 10 - בפאנן ,

קלטתי שיש לי 20 שיחות של נענו מחברות .

חזרתי לכולן וממסתבר ?

שיש לי יום העירכות שמתחיל ב - 8 - ונגמרב- 15 - .

חחחח D:

קייצר הגעתי לשם ב - 10 וחצי . ( אאני מהירה P= )

וגיליתי שנגוווווווווווש מדריכה שלי !! * _ (:

הסתכלתי על הילדים בקבוצה וחשבתי : כוסעמק , תמיד אני נדפקת עם הקבוצות המעפנות ! .

חלק שקטים חלק ערסים חלק פאקצות חלק חשים ..

קיצר התבאסתי רצח חוצמה כמה חברות שהיו שם (:

הקורס הגיע !

התרגשתי כ"כ (:

הייתה נסיעה כיפית עם אמ"ש !

הגענו לאנדרטת הנח"ל והתחלנו לבנות את המחנה .

כל שעה שעברה בקורס , כל דקקה - התגבשנו יותר ויותר .

הערסים , הילדים השקטים , הפקצות והחשים ?

כל הילדים האלה , ביום אחד נהיו החברים הכי טובים שלי - המשפחה שלי .

עכשיו ,

אחרי שעברתי את הקורס -

אני כ"כ שמחה שיצאתי . אני כ"כ אוהבת תקבוצה שלי -

היינו הקבוצה הכי גדולה , הכי טובה ,והכי מגובשת (:

כ"כ נהנתי בקורס - זה חוויה שלא תחזור על עצמה .

אנשים שרק מהמראה שלהם התבאסתי ,

הפכו ביום אחד לחברים הכי טובים שלי .

 

ולסיכום :

 

קבוצת במב"ה = הכי טובים !

 

אז לפש"צים או לאלה שמתכננים להיות ?

אל תוותרו על הקורס הזה בשביל כלום .

אתם לא מבינים כמה שהקורס הזה חשוב וכמה שהוא מהנה .

אם זה בגלל כסף ,

תתחילו מעכשיו לחסוך 800 שקל P:

 

חשי , רותצ' , אלקלעי , נקאש , קישנר , נטי , גלבוע , נעוש , נטוש כץ , נטוש אפלבוים , קבודי .

בלי הבנות האלה ?

לא הייתי נהנת ככה .

היה לי כ"כ כייף איתן .

בנות שלי ?

אתן החיים (:

נכתב על ידי , 9/7/2008 00:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 271576216 




890
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאארדני xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאארדני xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)