לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Thoughts Of A Dying Atheist


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008


אתמול דיברנו,

וכעסת כי ניסיתי לעזור לך, להתקרב, לא לגמרי לאבד אותך.

ממש כעסת.

ואני התכווצתי בתוכי, והבנתי איך כבר איבדתי אותך.

"רק ידידים"

הרי הבטחת שנדבר.

הבטחת!

ואני כמו אידיוט חיכיתי יותר מחודש.

אין לך שמץ של מושג כמה כואב זה, לראות אותך נבלעת יותר ויותר לדכאון.

נכנעת אליו.

חסרת אונים.

וכל זה בגלל מי שהיה פעם החבר הכי טוב שלי.

זה הכי מכאיב, לדעת שלא רק העדפת אותו על פניי,

הוא פגע בך.

לזה אני לא אסכים. על זה אני אלחם.

אני לא אתן לו לפגוע בך. בחיים לא.

גם אם אנחנו לא ביחד.

גם אם את שונאת אותי.

(שלא לדבר על זה שהרגשות שלנו אחד לשני הם כרגע אולי דבר והיפוכו)

אני לא אתן לו ולא לאף אדם אחר לפגוע בך.

אשתמש ברגשות שלי כמגן עלייך, אכסה אותך בהן.

גם אם מדי פעם ההרגשה הכללית היא שאני כופה עלייך את ריגשותיי שלי.

אני אלחם.

לאו דווקא עלייך, אותך איבדתי.

(שלא תבינו לא נכון, אני לא מוותר, אני פשוט לא נלחם.)

אני אלחם בשבילך, בשביל שלא תיפגעי.

גם אם תשנאי אותי, יותר חשוב לי שלא תיפגעי.

אני חושב שאהבה, במיוחד מהסוג שאני חש אלייך,

גובלת בסוג מסוים של אי שפיות.

תראי אותי, נהנה מהכאב שאת גורמת לי בשבילך.

מוזכיסט(?) מאוהב(?) מטורף(?)

מבולבל.

משאלתי היחידה להחזיקך בידיי היא,

אך משאלות נועדו להתנפץ,

וכמו לבי, המשאלה נשברה בתוכי,

אך הפגיעה הזאת, לא אתן לכך להתרחש.

 

וידיי שבורות,

להישען עליהן לא תוכלי,

אך אולי, כשיתאחו,

תחזרי, תחזרי ותירדמי.

 

-ולפעמים אני רוצה להגיד לך הכל בפנים,

כשאת יושבת שם בחושך,

להאיר לך את החיים,

ואולי, להביא אלייך את אושרך.-

 

אני לא אתן לך להיפגע.

אני     אוהב    אותך.

-אהבה, או שיגעון?-

-הרי בלתי נפרדים הם-

-וכך דרכו של האדם-

-לבקש את שידו אינה מסוגלת לקחת-

 

Unintended - Muse

 

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love

You could be the one who listens
To my deepest inquisitions
You could be the one I'll always love

I'll be there as soon as I can
But i'm busy mending broken
Pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one I'll always love

I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken
Pieces of the life I had before

 

נכתב על ידי Endlessly , 28/4/2008 20:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביטלטול :] ב-3/5/2008 19:26



כינוי:  Endlessly

בן: 31




1,515

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEndlessly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Endlessly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)