לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shmexi&Banna-Try to be me


תפקחו את העיניים! אלה החיים שלי

כינוי:  בננה &השמקסית

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

?!


כל הריבים מההתחלה!!!=$

ההורים שלי לפעממים כאלה מעצבנים..:/

הם לא מבינים אותי שלא טוב לי בבצפר שלי[על"ה]

והם לא מבינים שאני רוצה לעבור..

זה כזה מעצבן.!!!

ועוד שחברה שלי לפעמיים חברה שלי ולפעמיים ומתחילה לאיים אלי!!

נימאס לי מכל זה או שהם יתחילו להשתנות או שאני צריכה להשתנות!!!

 

וגם היום המורה שלי באה אל אבא שלי ואומר שהבן זוג שלי לא רוצה לרקוד אתי...

 

אוףף למה כל זה קורה אני לא מבינה?

כיאילו אני ניסיתי להאמין שאלוהים קיים וכחה הוא עוזר לי??

אני לא יכולה יותר אם זה..

ואני גם לא יכולה להשלים אם זה שאני דיי רבתי עם הרבה אנשים ...

טוב לפעמיים זה אשמתם שם מתחילים אם הריב ולפעמיים גם אני אשמה..

וכן אני מודה בזה אבל מה קורה בסוף הם מנסים להתנקם בי וזה יוצא להם דווקא לא רע..

 

אני מקווה שה"חברות" שלי יבינו אותי שגם לי קשה לא רק להן...

ושלפעמיים במקום להתנקם על שטויות הן לא מבינות שלפני זה צריך לדבר ולדעת למה כל זה!!!

 

הכל כזה פתתי...[סליחה אם יש לי שגיאות כתיב, לא קורה הרבה]

=$

טוב אמיגוס אני עפתי לשוקס, עיצוב תמונות, אייסי..

צ'ימו

 

 

נכתב על ידי בננה &השמקסית , 11/7/2008 22:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Leeen)) ב-22/8/2008 00:43
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבננה &השמקסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בננה &השמקסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)