לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להיות חופשי, זה הכי אחי xDDD



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 221266197 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


קטע מהפרק הקודם ; )

* דיןדין השמן *

"חח, אני בטוח,

בלי ליראות אותי כל בוקר, קשה האא"

* רונקי היפה D : *

"חחח, מאודמאודמאוד קשה !"

* דיןדין השמן *

"אחח, כמה שאני אוהב אותך!"

* רונקי היפה D : *

"גם אני אותך יפאשלי(:"

* דיןדין השמן *

"שמעי מאמי, אני חייב לעוף!

אני ידבר איתך כשאני יחזור,

ביי מאמי שלי!"

* רונקי היפה D : *

"ביי (="

פרק 10 -

 

"אם מי את מדברת?" טום שאל

"ממ, עם דיןדין, אבל הוא הלך" אמרתי וחייכתי.

"דין, דיןדין שלי?" הוא שאל

"כן,דיןדין שלך:]" אמרתי וצחקתי

"האא, טוב, בואי רגע" הוא אמר, היתקרבתי עליו, והיתישבתי על המיטה,

שמתי את הראש שלי על החזה שלו, ממש שמעתי את דפיקות הלב שלו.

"כן שמן, מה רצית?" שאלתי

"ממ, שום דבר.. רציתי אותך לידי!" הוא אמר מחייך.

"טוב" אמרתי וחייכתי בחזרה.

הרמתי את הראש, והוצאתי מהמגירה פתק קטן, ועליו היה רשום מספר טלפון..

"מה זה?" טום שאל.

"ממ, מספר טלפון" אמרתי וצחקתי.

לקחתי את הטלפון שלי, וחייגתי.

"שלום, הגעתם לסוכנות דוגמניות של רוברטו, במה אוכל לעזור?" היא אמרה.

"היי, זאת רוני, רוברטו ביקש ממני להגיע מחר לצילומים, בשעה 8וחצי.

אני רוצה שתשני לי את השעה ל-2וחצי" אמרתי, וטום הסתכל עלי לא מבין כלום.

"ממ, רק שניה רוני" היא אמרה.

"הא, אוקי. אז תגיעי בשעה 2וחצי בידיוק, ולא לאחר" היא המשיכה.

"אוקי, תודה לך" אמרתי.

"להתראות" היא אמרה וניתקה.

"אוקיי, מזה היה עכשיו?" טום שאל

"האא, לא אמרתי לך, אני בסוכנות דוגמניות של רוברטו" אמרתי וחייכתי.

"מההההההההה? את רצינית?"הוא שאל מופתע.

"כןכן" אמרתי.

"טוב, מחר אחרי ביה"ס אנחנו נוסעים לשם ביחד, כן?" אמרתי והיסתכלתי על טום.

"ברור שאני בא איתך, מה ניראה לך" הוא אמר, ואז חבקתי אותו חזק חזק.

"האא, רוני, את חונקת אותי" הוא אמר, ואז עזבתי אותו.

"מיייייייייייייייייייייייייה" צעקתי.

"כן, מאמי?" היא ניכנסה לחדר אחרי 5 דק'.

קמתי מהמיטה, והיתקרבתי לדלת..

"האא, שמעי, מחר אני נוסעת לסוכנות." אמרתי

"כן? היתקבלת בסוווף ?" היא צעקה.

"כןJ" אמרתי לה..

"יאאא, איזה כייף לך!" היא צעקה וחיבקה אותי.

"ממ, רציתי שנילך היום ב-21:00 ביחד עם אלכס לקנות בגדים, באלך?" שאלתי אותה.

"ממ, אין בעיה מתוקה.." היא אמרה בחיוך.

"אז, אני יגיד לאלכס.." היא אמרה וסגרה את הדלת.

 

- השעה 19:00 –

 

אני וטום עדיין באותה תנוחה, אני קוראת את הספר "הסוד" וטום עדיין עם המגזין פורנו שלו.

"באלי ליראות סרט" טום פתאום אמר.

"יוואו, גם לי בא! " אמרתי ושתינו צחקנו.

"איזה סרט ניראה?" הוא שאל

"ממ, בא לי את הסרט 12 במחיר אחד" אמרתי

"אוקיי" טום אמר, וקם להפעיל את הסרט.

ואז הוא חזר והיתיישב לידי במיטה.

ראינו את הסרט במשך שעה.

ואז מיה הזכירה לי שבעוד חצי שעה ניצא ..

אז קמתי והיתארגנתי, וטום המשיך לראות את הסרט.

כשסיימתי להיתארגן, השעה הייתה 20:45 .

אמרתי לטום שאני הולכת , והבאתי לו נשיקה קטנה.

ואז יצאתי מהחדר, ירדתי למטה.

"לאן את הולכת מתוקה?" אמא שאלה.

"הא, אני יוצאת לקניות עם מיה ואלכס" אמרתי..

"בואו אני יתן לכן כסף" אמא אמרה.

"לאלא, גלית. אנחנו יש לנו את הוויזה" אלכס ומיה אמרו ביחד.

"אוקי, בואי אני יתן לך כסף רוני."  היא אמרה והביאה לי את הוויזה שלה.

"תודה אמא." אמרתי והבאתי לה נשיקה, ואז יצאנו.

ניכנסנו לאוטו ונסענו לקניון.

ואז חזרנו בשעה 24:10, כשאני קניתי 4 ג'ינסים, 6 חולצות פשוטות, 2 שמלות ו4 חולצות ליציאה ועוד 3 תיקים קטנים סתם לביה"ס ..

מיה קנתה 3 ג'ינסים 2 שמלות ו5חולצות ליציאה.

אלכס קנתה 4 שמלות, 5 גופיות ו3 ג'ינסים.

ניכנסנו בשער, וסשה חיכה לנו בחיוך.

"איך היה ?" הוא שאל

"היה כייף" ענינו שלושתינו ביחד, ואז צחקנו.

ניכנסנו הביתה. עלינו למעלה, ולפני שניכנסתי לחדר, נתתי לכל אחת מהן נשיקה..

"היה לי מזה כייף איתכן!" אמרתי וחייכתי.

"כן, גם לנו מאוד!" הן אמרו.

"חח, טוב, אז לילה טוב:]" אמרתי, והן החזירו.

"אוהבת אותכן !" אמרתי ..

"גם אנחנו אותך ! "

ניכנסתי לחדר, וראיתי את טום במחשב מדבר במסנג'ר שלו.

"היי, מה קורה ? " שאלתי.

"בסדר, מה איתך? איך היה?" הוא החזיר.

"היה מעולה" אמרתי וחייכתי.הנחתי את השקיות על הריצפה ליד הארון, פתחתי את הארון, הוצאתי את הפיג'מה.. נכנסתי לשירותים והחלפתי לפיג'מה.

ניכנסתי למיטה, וטום עדיין היה במחשב,

"לילה טוב" אמרתי

"לילה טוב מאמי" הוא החזיר.

עצמתי עיינים, ונירדמתי..

בבוקר כשהתעוררתי טום שכב לידי, קמתי ונכנסתי לשירותים, ציחצחתי שיניים.

הלכתי לארון, הוצאתי ג'ינס סקיני וגופיה אפורה, היתלבשתי מהר.

היסתכלתי במראה, וראיתי נערה עם שיער בצבע חום דבש, פוני לצד,

ועיניים כחולות.. על הצוואר היה לישרשרת עם לב, שבלב רשום -

'אני     אותך טום.'

"עוד מאז יש לך את השרשרת הזאת" טום פיתאום צץ.

"חח, כן. כולה מכתה ח' " אמרתי וצחקתי.

הסתובבתי אליו ונתתי ל נשיקה..

טום יצא מהחדר, וניכנס לשלו להיתארגן.

חזרתי להביט במראה, עשיתי קוקו גבוה, והפוני קצת בלט מהקוקו.

שמתי עיפרון שחור וסומק....

ואז גם בושם, לקחתי את אחד התיקים החדשים שקניתי, בצבע אפור כזה.. והנחתי אותו על הכתף שלי..

נעלתי את נעלי ה-'נייק' שלי בצבע לבן, עם הסמן בצד בצבע זהב. 

הכנסתי לתיק את הפלאפון ועוד כמה דברים, וירדתי למטה.

כולם כבר היו מוכנים, אמא הביאה לכל אחד כסף..

יצאנו מהבית, אבא הסיע את תמרי.

ואני ביל וטום נסענו עם האוטו של טום לתיכון..

לא יצא כלכך מותח ((:
אבל לא נורא ...
תהנוו !!

נכתב על ידי , 24/6/2008 14:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

318
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanay :PP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yanay :PP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)