לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me & ana


תיעוד עצמי שלי עם אנה.

כינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

וואו שנים...


כ"כ הרבה זמן לא כתבתי כאן..

אני בספק אם מישהו באמת נכנס לכאן. גם אם לא .. אני פשוט חייבת לפרוק הכל:|

 

לא טוב לי. אפילו די רע.. אני לא מצליחה לשלוט בעצמי, בכלום. אני אוכלת כמו בהמה. מתנהגת כמו זונה. ורעה לכל בנאדם שני..

כל 'החבורה' שלי חרא פתאום.. כולם כאלה רעים נמאס לי מהם.. כאילו לא, לא נמאס לי מהם אני רק רוצה שהכל יהיה כמו בהתחלה.

אין לי מישהו..אני אפילו לא רואה אותו באופק.. חרא לי. אני פשוט חייבת מישהוו אני כלכך זקוקה לצד הגברי בחיים שלי.

 

אוכלללל. וואו כאן באמת שאין לי כבר מה להגיד.

השמנתי מאוד. ככה לפחות אני רואה את זה. אני לא מצליחה לשלוט על עצמי בצומות וזה.. אז בינתיים אני רק מנסה לאכול כמה שפחות. לפעמים אני מצליחה ולפעמים ממש לא.

בקיצור אני אבודה מהבחינה הזאת:|

 

ראשון שני טיול שנתי. הזדמנות לא לאכול או לפחות לאכול קצת ממש. אני יכין לעצמי כבר תפריט ליומיים האלה..

שני בערב אני כבר יהיה בבית וזה ל"ג בעומר. אני רוצה להשתכר כמו החיים וממש לא מעניין אותי כמה ק' יש באלכוהול אני כ"כ זקוקה להשתחררות הזאת. לא שתיתי מפסח ואני כ"כ צריכה את זה.

 

זה הולך להיות שבוע עמוס במיוחד. אני מקווה להיות כמה שפחות בבית ולאכול כמה שפחות. אני שונאת את המשפחה הזאת וזה כבר מגיע למצב שאני פשוט לא רוצה לראות אותם / להיות איתם / לדבר איתם.

 

הלוווואי ויום אחד אני יחייך מהלב ולא סתם כדי שיעזבו אותי.

 

:|

נכתב על ידי , 8/5/2009 14:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,491

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)