לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wrong Page Press Back




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

120-130-140-150-Break


2 דברים

 

שירה-אם לא יתמזל מזלך ואת תכנסי לי בשדה ראיה

תזכי בבדיקה של מה ישבר קודם הקרש או הראש שלך

מקסימום אני יביא כמה קרשים שהסטטיסטיקה לא תטעה

וסשה על הזין שלי מה שאת אומרת בקשר לזה

 

אני אולי יותר יקשיב לך יותר ושים לב למה את מדברת כשתתיחסי עלי כמו בן אדם

כי באמת שפאקינג לא אכפת לך לא לראות את חבר שלך חודש!

ואת יודעת בחודש הזה ישאלו אותי לפחות 31 פעם מה אם חברה שלי

ויצחקו לי בפנים שאת עדיין בטולה-זה משפיל-אל תצפי..

אני לא משקר אף פעם לאף אחד

 

כאילו פאק זה יכול להיות ההזדמנות האחרונה לראות את החבר שלך בשבועיים הקרובים ואולי אפילו יותר

ואת יודעת מה

כרגיל

"לא נראה לך שאכפת לי מה דעתך אני נוסעת לת"א ועל הזין שלי שקבענו היום להיות ביחד

ואפילו שהתפשרתה על זה שתיהיה איתנו חברה"

 

סשה כבר חודש ומשהו את לא מצליחה לגרום לי לחזור להשתמש בזיפו

ואפיל גרמת לי להוריד את השרשרת

נשאר רק הטבעת שצעד אחד שגוי שלך את עפה

רק תבחרי כיוון אני כבר יטיס אותך...

 

זהו אין לי כוח כבר לוותר לך נמאס פעם אחרי פעם

אני אוכל תבולשיט שלך מחדש

ובישביל מה?

בישביל כלום אני סובל פחות מסתם לאהוב מישהי

ואפילו לא לקבל אותה

אז רגע לפני שאני יוותר על הביחד

ועובר לאהוב אותך מהצד

 

תחשבי על מה שאת עושה ועל היחס שלי לחבר שלך...

כי סש כל חבל נקרע בסוף אז די למתוח

נכתב על ידי Kos†ya , 22/6/2010 01:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את קשה אני עוד יותר


את

את

ושוב את

זה רק מה שעובר לי בראש

רוב הזמן לטובה

וזמן קצר לרעה

4 חודשים-כמעט הכי ארוך

אבל הכי קשה הכי מיגעה ומעייף

 

אני אוהב אותך

אבל הזלזול ההרגשה שאני מרגיש

כאילו אני לא רצוי

כאילו את פשוט מנסה רגע אחרי רגע

שוב ושוב לרמוז לי לעזוב אותך

כאילו כל פעם את מגישה לי סיבה אחרי סיבה

פשוט אל מגש כסף מעודר ומקושת בצורה יפה כזאת

ואני מרגיש כאילו אני כל פעם מסרב לך

אני בסך הכל רוצה מצידך קצת חושניות

ולא רק במיטה כשאת על סף...

ולא רק לבד גם מול אנשים אחרים

כי אני פשוט אוהב את זה

כשאני בלי חולצה אני פשוט מצפה

שתבואי תעבירי ליטוף ותנשקי ואולי רק אז אם זה באמת מעניין אותך למה אני בלעדיה תשאלי

ואל תעשי מבט של ואט טא פאק ו"טווווב שי מה נשמע אתה בסדר?כמה זמן לא ראיתי אתכם"(יום וחצי)

כשאותי את לא רואה שבועות...

כי אני פשוט נטרף מתאנוג כשאת נשכבת סתם עלי ושמה את ידך על החזה שלי ותופסת קלות

כשאת אומרת משהו שבאמת משנה בישבילי משהו ושאני מצפה שתעמדי בו ואת לא

זה פשוט מוציא אותי מדעתי פשוט מביא תחשק לקחת תנעלים וללכת

אבל כשזה בישביל שי כל 2 דקות אני צריך לשמוע "בוא נלך הוא מחכה הוא יהרוג אותי"

מתישהו היה דבר כזה גם בישבילי?

או כשאת מחריזה שהתסרית של הסרט שונה רגע לפני ההקרנה

ביאוס גמור

כדי ללכת לשי את נלחמת מלחמות תרור בבית

בישביל להיות איתי רק מבקשת אם נראה לך שאמא שלך במצב רוח בסדר

תודה סשה

באמת תודה

את זה כל מה שסובב אותי

ואני?שם איפשהו במועדפים הנשכחים שלך

גם אני אוהב אותך

 

פשוט נמאס לי כבר להשקיע כל מאמץ קטן שלי בישבילך בישבל להנות

ממך בצורות נוספות חוץ מהתהנוג הלילי...

כי אני באמת שרוצה אותך בישביל הכל מסביב כי בעיני את מושלם לזה

והתהנוג הלילי אולי כבונוס...

 

סה"כ שאני מבקש זה קצת יותר יחס מצידך ותאמיני לי שאני ירצה להחזיר הרבה יותר

כי הקשר שלנו מזכיר לי רק את הדגים האילה שבתוח שימורים חסרי העיניים היבשים האילה

חסרי כל תקווה

 

אבל אני לא יכול לעשות כלום זה דפוס ההתנהגות שלך

זאת את ואין ביכולתי לעשות כלום

רק להמשיך לבקש יחס

אני לא אומר יחס בתמורה כי ברגעים אילו היחס שלי זה רק להחזיק בטיפות

ממש בטיפות האחרונות של הקשר בידיים שלי כמו שלא אחזתי מעולם

ואחרי שהיחס שלך ישתפר אני יוכל גם כן לשפר ואם את תמשיכי לשפר שלי גם ימשיך

 

 

אוהב אותך ילדה זה הכל להלילה

 

 

הכל נכתב בהרגשה שלי

כך אני מרגיש...

להגיד שלא כך לא יעזור רק להראות באמת יעזור...

נכתב על ידי Kos†ya , 14/6/2010 00:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Kos†ya

בן: 31




2,354

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKos†ya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kos†ya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)