לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The original alex blog .


בלוג,על מה הוא יכול כבר להיות?

Avatarכינוי:  Original nick

גיל: 86

ICQ: 412800853 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

עוברת לקנדה..+מי רוצה לעשות לי עיצוב?



ה'..אני עדיין לא מאמינה שבתחילת שנה הבאה [אחרי השנה הזאת],
אני פאקינג עוברת לגור לקנדה או ניו זילנד..
ניו זילנד זה פאקינג באוסטרליה,ליד ממש..
אני ממש מקווה שהכל יסתדר...
טוב יש לי עוד שנה בארץ הזאת ,,אז כדאי שאני אנצל את זה.. ^^

עכשו,מי רוצה לעצב לי א הבלוג??אין לי כוח לעצב כבר ><"
אם את רוצים תגיבו ואני אוסיף אותכם לאייסי..


נכתב על ידי Original nick , 1/8/2008 01:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





33
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOriginal nick אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Original nick ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)