לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


המקרה השתוקק לקרות

Avatarכינוי: 

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2022

טרופדרוס


עכשיו כשאני רחוקה ממך, כבר הרבה זמן, ואולי זה מפאת כל מה שקרה לפני שטסתי, אני באמת מרגישה שאני לא מתגעגעת. אני לא מתגעגעת

אני לא מתגעגעת

לא

אני לא מתגעגעת

לא כי אני יודעת שאתה מחכה לי בבית

פשוט כי די

אני חושבת שאני פיניקס, כל פעם במחזוריות, לא סתם קוראים לי גל. מתרסקת, מתרוקנת ושבה לעצמי ולמטריקס.

אז יאללה, אז אולי לא אתחתן איתך? אטוס לסנגל?
מה עם הצ'וליק? מה עם הרחם שלי?
כל הזמן המסע קורא לי, כבר קצת התעייפתי מלהתעלם מהקריאה

אולי אני סתם בפרץ דופאמין של נסיעת אוטובוס בארץ זרה
עם נוף, ואנשים שמרגשים אותי. מקום בו אני מרגישה משמעותית. ואיתך אני לא מרגישה משמעותית.

השוני הזה בריא, אבל מתחשק לי לחטוא

כן מתחשק לי לחלום על יצור אחר שהוא שנינו ביחד בונים משהו חדש. אני שונאת להודות בזה בפני עצמי אבל כן, אני כמהה למיזוג, ולמשהו חדש שיצמח ממנו. אני רוצה להיות ילדה שוב

אני עדיין ילדה

עדיין רצה בדשא ומתגלגלת.. וכן, זה נשמע מטופש, וילדותי, חסר אחריות ומאוד דור הY

אבל זה לא כזה נכון. כי כל החברות שלי לחוצות חתונה וזוגיות ואני וואלק אולי אהוביק לא האדם הנכון

אבל אני באמת לא

גם אם היה לי את האדם הנכון, כמה נכון יכול להיות אדם בכלל? רק כזה שירצה לטרוף איתי את העולם. או שיצליח להיות מספיק חריף ואינטליגנט כדי שאהנה לכלות איתו את הזמן שלי לא בכיבוש פסגות. נו מה, אני חכמה ויש לי ADHD וגוף שבינתיים טפו טפו הוא כמה בריא ומסוגל.
למה נולדתי נקבה? למה זמני כה קצוב?
הו, שחלות שלי, אני מקווה להצליח לא לאכזב אתכן ואותי גם יחד

נכתב על ידי , 25/10/2022 18:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הטרגדיה הנשית


איך אדע?
ועודני פרא.
זו חידה
ותשובה לי אין
כשאדע,
לא אהיה כבר פרא
בינתיים רחמי מקונן
נכתב על ידי , 10/10/2022 22:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפיניטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפיניטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)