לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוכריה בטעם מנטה


הצורה לא שונה מן הטעם של החיים

Avatarכינוי:  זה לא הצורה ולא הטעם-זה החיים

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

פוסט פתיחה. כרגיל. המלצה לוהטת.


אני יודעת שלא נהוג בישרא לפתוח בלוג בלי דברי פתיחה חגיגיים וכו'...

אבל, אני פתחתי בלוג זה כדי לעזור לכול מי שצריך עזרה. אני עובדת על הרשימות. והם יכללו את כל הפינות שאני אעשה בבלוגי.

והנה אני כותבת מראש איזה פינות יהיו לי, אני אשים ליד כמה $ שזה בטוח יהיה ומי שאני לא בטוחה שיהיה אני אסמן &, כי אני לא בטוחה אם אני אעשה את זה או לא.

את זה אתם תחילטו לבד:

& עצות לאהבה

$מפעל הזמנות

&ביקורת

&תחרות דולמייקר

$תחרות עיצובים

$תחרות סיפורים

טוב, זה מספיק פינות ומטלות לילדה אחת לא?

אני חושבת שכן.

ועכשיו, אזהרה!

כל מי שמתכוון לקרוא את הפוסטים שלי, שידע שאני חפרנית במיוחד.

ואין טעם לומר שאני חפרנית או שוויצרית.

כי אני כן חפרנית אבל שוויצרית לא.

אז רק שתדעו שההמלצה הלוהטת שלי היא על בלוג מסויים.

שגם אותו אני מנהלת, אך כמובן שגם חברה שלי.

והבלוג הזה הוא בלוג:

ליקוק.

לחצו על השם 'ליקוק' שלמעלה לכניסה לבלוג.

טוב צ'או אמיגוס.

נכתב על ידי זה לא הצורה ולא הטעם-זה החיים , 10/5/2008 19:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה לא הצורה ולא הטעם-זה החיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה לא הצורה ולא הטעם-זה החיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)