לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

smoke on the beach



Avatarכינוי:  *rastaman*

בן: 32

ICQ: 315122584 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מהיום אני אזרח במדינת ישראל!!!!!


חבר'ה....... אני אזרח עכשיו!

זהו..נגמר.....

 

היום נסעתי למשרד הפנים כדי להוציא ת"ז... ווחאד מסא. ללכת להצטלם לחכות למלא ואז זהו מקבלים את הת"ז...

אז הנה עכשיו אני בבית... חוקר את הת"ז שלי... (כבר הספקתי לשים בה שטר של כסף....

 

והנה אני אתן לכ כמה פרטים מהתעודה...

 

מספר זהות: זין שאני נותן לכם אתם עושד תעשו עם זה שטויות

שם משפחה:עזבו סתם שם מפדאח

שם פרטי: אתם כבר יודעים

שם האב:מה אכפת לכם?

שם האם: זה לא רלוונטי...

תאריך לידה: כתוב בצד

מרום לידה: תנחשו

מין: עוד לא.... עדיין בתול...

לאום:********

ניתנה ב: עיר מגעילה של ערסים

 

זהו נראה לי שזה מספיק פרטיםם.....

נכתב על ידי *rastaman* , 26/8/2007 12:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Roy- ב-16/10/2008 14:00
 



השירים העבריים הכי יפים....לדעתי...


טוב זאת הפעם הראשונה שאני כותב פוסט בקשר לנושא החם.. וזה רק מתוך עצם העובדה שלא כתבתי פה הרבה זמן יחסית ואני מרגיש צורך לכתוב...

אז ככה..

יש לי התלבטות בין כמה שירים שלדעתי הם הכי יפים...שירים בעברית כמובן..

 

נתחיל....

 

השיר הראשון.. שלכת / אביב גפן- אחד השירים היותר יפים שנכתבו והוא באמת שיר שאני מאוד אוהב והוא ממש יפה ותמיד אני שומע אותו כשאני שקוע בבאסה או דיכי.... ויש עוד מלא שירים כאלה של אביב גפן שאני באותה הדעה עליהם כגון: "האם להיות בך מאוהב", "זה רק הלב שכואב לך", "בשבילך", "שנינו שוים", "למיואשים יש רק גורל", "מגיע לך יותר", "השיר שלנו", "אולי" ו"גשם כבד עומד ליפול".

 

השיר השני: בין הצלילים / מוש בן-ארי- גם שיר מאוד יפה עם לחן מושלם... את השיר הזה אני יותר שומע כשאני בראש שמח וזה... אני גם מאוד אוהב את השיר הזה...

 

שיר שלישי: אלמוג / בוטן מתוק בקרקס- שיר מוזר ומיוחד שאני דיי בטוח שאני היחידי ששומע אותו.... אחד השירים האהובים עליי תורידו תשמעו ותבינו....

 

שיר רביעי: יושב בין עננים / גד אקוקה- אחד השירים היפים והנדירים שקיימים אם אתה לא מכירים חבל... גד אקוקה הוא צעיר מכרכור שלומד באורט בנימינה והוא פשוט בנאדם מוכשר.... הוא השתתפף באורבן מוטומיוזיק.

 

שיר חמישי: הסוד שלי ממך / דנידין- השיר שמושמע אצלי הכי הרבה פעמים במחשב מתוך 2100 שירים בערך (כן אלפיים, מאה לא מתאיים ועשר) הייתי חורש עליו פול כשהתאהבתי באמת בפעם הראשונה וזה שיר בנזונה....

 

השיר השישי והאחרון כדי שאני לא אעייף אתכם (יש לי עוד מלא שירים אהובים): השואו שלך (לא בא לי לשמוע) / הדרבנים- השיר היחידי שבכיתי בגללו... שיר מצויין ברמות אני חולה על השיר הזה ואפילו בערב קריוקי שהיה לנו שרתי אותו.... (שרתי המון באותו ערב אבל את זה שרתי לבד) באמת שיר פצצה ומצויין.

 

אני אסיים במילות השיר "אלמוג" של "בוטן מתוק בקרקס" רק כדי שתבינו עד כמה הוא "עמוק"......


אלמוג / בוטן מתוק בקרקס

 

כשיבוא השקט לבקר אותי,
כשתנשב הרוח שלווה תבוא על ביתי.
שעון חול אומר מדבר עוצר בזמן,
ריקוד של להבות של אש בשלג הלבן.

מרחק של ארבע אצבעות חלל ביני לבין הרצפה,
שלוב רגליים מזרחית מרחף מעל לאדמה.
ארבע אצבעות חלל שאוני באוויר ,
הרחק למקומות אותם אני איני מכיר.

פזמון:
אל החוף הדימניוני אשר אליו אני חולם,
אל השקט הניצחי שבו אוכל להיעלם.
אל הגל הכי גבוהה עליו ארכב אל השקיעה,
לאלמוג הכי עמוק שם אמצא לי מנוחה.

שיבוא הרעש לבקר אותי,
יכה בכל כוחו על חלונות ביתי.
לא אפתח לו את דלתי אני לא אתקופף,
כדור אחד של אור ובתוכו שמור הלב.

פזמון:
אל החוף הדימניוני אשר אליו אני חולם,
אל השקט הניצחי שבו אוכל להיעלם.
אל הגל הכי גבוהה עליו ארכב אל השקיעה,
לאלמוג הכי עמוק שם אמצא לי מנוחה.


זהו....... יאללה ביי.. נתראה בקרוב... אגב... הייתי לפני יומיים במשרד הפנים.. עכשיו זה רישמי..... השם זה איתי, כבר לא כליל.

נכתב על ידי *rastaman* , 25/8/2007 14:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PsycHOTamaR. ב-26/5/2008 18:48
 



תשובות לשאלון השבועי


מה המשקל שלך? מה הגובה שלך?
גובה:173 ס"מ
משקל: 61-62 ק"ג

האם את יודעת מה מסת הגוף (BMI) שלך?
מזה BMI?
מזה מסה?
למה אני אמור לדעת את זה?

האם לדעתך את שמנה או רזה?
רזה..... שחיף....
למרות שמיש'ו לא מזמן אמר לי שאני כבר לא שחיף וזה העלה לי חיוך על הפנים....

האם אי פעם עשית דיאטה? אם כן - איזו?
כן כשהייתי הכיתה ה' הלכתי לתזונאית שתסדר לי את האכילה כי הייתי שמנמן...טוב הייתי קציץ..

האם אי פעם היית בולמית או אנורקסית? מדוע?
ממש אבל ממש אבל ממש לא. אני רזה טבעי!!!!!!
אני לא יכול להשמין זאת הבעיה שלי....
אני אוכל כמו 4 אנשים ונשאר כמו רבע בנאדם...

מתי בפעם האחרונה אמרו לך שאת רזה / שמנה?
מתי לא אמרו לי שאני רזה????

כשאת אוכלת- האם את סופרת קלוריות?
לא מה אכפת לי קלוריות.. זה אנרגיה. כמו ישותר אנרגיה יותר טוב לא?
סתם לא סופר קלוריות ולא סופר אפחד כשאני אוכל...
כשאני אוכל אני בנאדם קדוש והאוכל שלי קדוש... ואסור להפריע לי ואני לא מתעסק בכלום חוץ מהאוכל...

האם את עוסקת בספורט כלשהו? אם כן, איזה?
כן רוכב על אפניים....
אבל לא מהבית לסוםר. אלא רכיבה רכיבה..

מה את חושבת על אנורקסיות ובולמיות?
זה מגעיל....
אני בכללי לא אוהב שחיפיות.. אני אוהב את הבנות האלה שהן לא שמנות כאילו הן רזות אבל לא רזות מידי... פשוט לא שמנות ככה בין רזות לשמנמנות.. שיהיה מה לתפוס..

האם המשקל והמראה החיצוני הוא חלק גדול מחייך?
חחחחח ממש לא אכפת לי איך אני נראה....
כאילו אני אתלבש יפה והכל אבל שם זין על כולם...
והמשקל? אם הוא יעלה זה יהיה טוב...

מה את חושבת על אנשים שמנים? האם לדעתך הם אינם רואיים להערכה כמו זו של הרזים?
מזה השאלה המפגרת הזאת?
יש לי מלא חברים שמנים.... אפילו שמנים מאוד... כמו האלה באמריקה שרואים רק בסרטים. יש לי חבר אחד כזה... שהוא בכיתה ח' עולה ל-ט' ואמא שלי הייתה בטוחה שהוא אבא של מיש'ו.... הוא פשוט עצום....
והוא מקבל הערכה בדיוק כמו כל הרים שאני מכיר...

וחוצמזה זאת שאלה מפגרת.....

האם אנשים שמנים, לדעתך, מאושרים יותר מהרזים?
זאת השאלה הכי מפגרת בשאלון הזה.....

לא נראה לי שאנשים שמנים הם דכאוניים ושאנשים רזים הם שמחים תמיד....

מזה השאלה הזאת?????. כן הם מאושרים כמו כל בנאדם אחר....

נכתב על ידי *rastaman* , 3/8/2007 14:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילו ב-24/2/2008 23:57
 





9,377
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*rastaman* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *rastaman* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)