לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Love Me & Love You


L'ets go to blog

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

מבחנים(דבר חרא!!!!!!!)


היי ממצב?אצלי הכול חרא בואו נגיד שממש חודש מפגר ביגלל שהשבוע הזה יש לנו טריליון מבחני מיצ"ב ועוד בכול יום בשבוע קולטים מה זה?זה מזה מפגר הייה לנו באנגלית אבל לא אכפת לי אחר כך הייה לנו בגאוגרפיה מבחן ואחר כך הייה צריך להרצות ואחר כך הייה לנו בשפה אחר כך בחשבון ומחר יש לנו בהיסטוריה איזה באססה שונאת מבחנים שונאת ועוד המורה אומרת כזה זה כלום זה קצת תגידו תודה שמלמדים אתכם לפחות נכון מורה סתומה לאללה בא לי להרוג את כולם.

 ולחיות עם הוריי ומשפחתי וחברות שלי וגם החיות שלי בלי שום מבחנים דבאיים בכול שבוע טוב היום גם יום לא כול כך טוב כי המורה שלנו לאנגלית הבטיחה ציונים אבל היא שכחה והיא אמרה שיש לי ציון טוב מאוד(אני יודיע לכם כשאני יקבל)ואז התחלתי להתעצבן כי לא ישנתי כול הלילה כמעט בגלל זה אוף איזה מעצבן וחרא!!!!!!!!!!!!            

טוב אז היום גם הלכתי להצגה שקוראים לה מגש הכסף הצגה דווקא מהנה ונחמדה כזאת אבל חצי מההצגה צחקנו עם החברה שלי היו מזה צחוקים המורות מזה כעסו עלינו אבל אחר כך נרגענו ואזשוב התחלנו לצחוק כמו מטורפות חח זה הייה קורע משום דבר התחלנו כזה...לצחוק אתם לא מאמינים איזה צחוקים לקחתי איתי גם סוכריה והיא נפלה לי איזה שש פעמים וזה הייה מזה מגעיל איכס נראה לכם שאכלתי את זה זרקתי אותה ישר לפח איכס זה הייה מגעיל.

 בסוף היום הלכתי עם חברה שלי לבית ואז בדרך פגשנו ילד מהכיתה שלי שבעצם אחותו מצאה 10 ש"ח מזוייפים הוא ניסה לעבוד על כול המוכרים אבל אף אחד לא לקח ולא האמין וזהו בקיצקצ לא הייה יותר כלום חוץ מזה.....

טוב יאללה ביוש נתראה! LOVE YOU!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2008 18:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל"ג בעומר


אתמול הייה ל"ג בעומר הייתי משעה 7:30 עד שעה 23:45 הייה ממש כיף נהננו מאוד המדורה שלנו היייתה הכי גדולה מכול המדורות שהיו שם בסביבה קודם הגעתי וישבתי ודיברתי עם חברות שלי אחר כך הלכתי עם חברה מאוד טובה שלי אחר כך הלכתי לשחק בכדור ונספלתי פעם אחת אבל אחר כך פסלתי איזה שש או חמש בנים אחר כך חזרתי לאיפה שהמדורה.ועכשיו אני יספר לכם מה אכלתי ואז אני ימשיך אז ככה אכלתי:

1.נקניקיה בלחמניה עם חסה וקטשופ.

2.מרשמלו.

3.תפוח אדמה.

4.עוגה(כי הייה למישהו יום הולדת אז הביאו עוגה אבל היא הייתה נורא טעימה).

5.עוגיות עם קולה.

זהו זה מה שאכלתי אחרי שסיימנו לאכול הלכנו ליד המדורה לספר סיפורים מפחידים מה אני יגיד לכם הסיפורים שלהם משעממים הם מספרים סתם..הם חושבים שרוחות רפאים קיימות וילדה אחת ביכלל מפגרת היא חושבת שהרוחות יאכלו אותה מפגרת נכון? ואז הלכנו סתם לפטפט עם הבן של המורה שלי וגם עם החברות שלי ואז חזרתי באיזה שתיים עשרה כי עד שהגעתי לבית... בקיצקצ הייה מאוד מאוד כיף ביוש....

 וזהו בקיצקצ נהנתי שם מאוד חח הייה כיף XD

 

  

נכתב על ידי , 23/5/2008 15:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיץ.....סוף סוף XD




מטרייה/כתב מישהו שאני לא יודעת.

 

כבר נמאס לי ממעיל ונמאס לי ממטריה

היום אני מראה את הטוסיק בבריכה

יש לי ביקיני חוטיני בלילה לובשת מיני

איזה חום אני צריכה לצבוע לבלונדיני

כול לילה שיכורה כי כול לילה מסיבה

משתוללת ורוקדת כבר כולי מזיעה

תעשה לי פו פו אני צריכה אוויר

תעשה לי פו פו אני צריכה אוויר

נו!בוא לשירותים נתקע אחד מהיר O:

 

סתם הוספתי את השיר כי הוא קשור לקיץ וגם ככה רציתי להוסיף את זה לפוסט של הקיץ.



והנה כמה כפתורים שקשורים לקיץ XD

 





 



 


תמונה מגניבה לא?

 

 


Love

 



 


 

 



 



 



 

טוב זהו גמרנו עם הכפתורים מקווה שנהנתם תגיבו פליזזז............

נכתב על ידי , 14/5/2008 15:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגשות! XD


היי קוראים לי שרון ואני כצפוי מנהלת הבלוג ואני רוצה לדבר איתכם על ילדים אהבלים ואנטישמים אז ככה מכירים את הילדים שכול הזמן אומרים יואו הבלוג שלך המכוער ושאת מטומטמת ושאת טיפשה כי לי זה קרה וזה מזה מעצבן באמת מה הם חשים שהם אומרים לנו את זה כאילו דהה אולי אנחונו לא יודעים על מה שכתבנו (כאילו לא מבינים)למה צריך לקרוא למישהו מטומטם או טיפש אז זהו אני מקווה שגם הבנתם אותי ואני מקווה שתגיבו לי (שימו לב! רק תגובות טובות) ביוש.....

 

 

והנה קצת תמונות:

 



 

 

 

 

 

 

איזה תמונה מעלפת חח ממש יפה נכון?

 

 

טוב זהו לביינתים ביי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2008 15:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

177
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקטנטונת שבאהבה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקטנטונת שבאהבה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)