לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ידידים זו לא רק מילה.


הסיפור הקיטשי ממשיך להתפרסם :) קיטשי וטיפשי לגמרי, אבל אנשים אוהבים את זה :O

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 400884089 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

פרק 31


כדי שלא תתבלבלו בין הג'ניות XD את הג'ניה הראשון שהוא האקס של אלה אני אסמן באדום ואת השני שתקעתי בסיפור לא מזמן אני אסמן בירוק O:
פרק 31
"היי, הנה ההזמנות. נו, אז עם מי את באה?" שאלה אמילי בחיוך בעודה מושיטה את ידה לעבר אלה ובידה היא מחזיקה 2 הזמנות.
"אממ.. תראי אני חושבת שאני אקח רק הזמנה אחת כי... לחבר הזה שלי יש כבר הזמנה להופעה אז הוא כבר בא גם ככה..." אמרה אלה וגלגלה עינייה.
"וואי, אוקיי... אז... אני אביא את ההזמנה לג'ניה, אחרי הכול הוא גם ידיד שלי. אבל את באה, נכון?" אמרה אמילי בחיוך המתוק שלה.
"כן, ברור. רגע, באיזה שעה זה?" שאלה אלה ובחנה את ההזמנה.
"ב19:00 בידיוק. טוב אני הלכתי יש לי עוד הרבה סידורים וכאלה... אז ניפגש כבר... ביי" אמרה אמילי וחיבקה את אלה חיבוק פרידה.


"ברור שאני הולכת, מה אני נראית לך, טיפשה?!" שאלה נוי את מעיין בציניות בעודן מתקדמות לעבר ביתה של נוי.
מעיין מאוד רצתה לענות לה "כן", אך העדיפה לשתוק.
"נוי!!! נוי!!! חכי רגע נוי!!!!" נשמע מישהו הצועק לה מאחורה.
מעיין ונוי הסתובבו והופתעו לראות את תום רץ לעברן במהירות.
"נוי אני צריך לדבר איתך." אמר בעודו מנסה להסדיר נשימה לאחר הריצה המהירה.
"אין לנו על מה לדבר..." אמרה נוי בהתנשאות והסתובבה.
"חכי נוי, אני רציני." אמר בקול מתחנן.
"טוב." אמרה והביטה בעיניו.
"דבר." אמרה והניחה את ידיה על מותניה.
"ומה.. היא תעמוד פה ותקשיב?" שאל והצביע על מעיין בזלזול.
"יש לך בעיות עם זה?" שאלה נוי.
"אמ... כן... אני רוצה לדבר איתך בארבע עיניים..." אמר תום.
"אווחח טוב..." אמרה נוי ודחפה את מעיין "לכי בינתיים לבית שלי ושימי את התיק שלי בסלון." אמרה לה ונתנה לה את התיק שלה.
מעיין עצרה לרגע והביטה לנוי בעיניים. היא כלכך רצתה לסרב. לומר לה שהיא לא משרתת שלה ולא חייבת לה כלום. אבל פשוט לא יכלה.
"נו?! את תעמדי פה כל היום?!?!" שאלה נוי בצרחה.
מעיין לא אמרה כלום, פשוט הסתובבה והלכה לעבר ביתה של נוי.


אורית התחילה להתכונן לקראת ההופעה של אמילי. היא אהבה להשקיע במראה שלה.
היא לבשה שמלת מיני אדומה עם חגורה שחורה רחבה, נעלי עקב אדומות, וענדה את השרשרת שדור נתן לה במתנה ליום הולדתה.
היא התאפרה מעט והחלה לסרק את שיערה הארוך. לפתע דור נכנס לחדרה.
"יואוווו כמה זמן את מתלבשת שאלוהים ישמור אותך יואווו!!!!" הוא אמר בעודו מביט בה מסתרקת.
"מה, אתה לא אוהב את איך שאני נראית?" שאלה והסתובבה אליו.
"כפרה עלייך, אני מאוד אוהב את איך שאת נראית. אבל אנחנו נאחר!!!!" הוא צעק לעברה.
"מה נאחר? יש עוד איזה שעה..." אמרה והחזירה מבטה לעבר המראה.
"יש פקקים, וצריך להספיק לקנות פופקורן וכאלה...." אמר דור.
"מה פופקורן?! רק על אוכל אתה חושב?!" שאלה אותו והסתובבה אליו שוב.
"כן!!!! ואם אנחנו לא נקנה משהו לאכול, אני אוכל אותך!" אמר בקול מאיים.
"יאללה. נראה אותך." אמרה והתקרבה אליו.
"אוקיי." אמר וסחף אותה לנשיקה.


אלה הגיעה יחסית מוקדם לאולם. היא קיבלה אישור להכנס אל מאחוריי הקלעים.
היא ניגשה אל אמילי.
"נו, איך את מרגישה?" שאלה אותה אלה לאחר שחיבקה אותה לשלום.
"אני ממש מתרגשת. הלב שלי דופק כמו לא יודעת מה..." אמרה אמילי בהתלהבות.
"אל תדאגי, יהיה בסדר, אנחנו נחזק אותך מהקהל ונימחא לך כפיים הכי חזק שרק אפשר." אמרה לה אלה ברכות.
"תודה. אין כמוכם. ראית את ג'ניה או דור או אורית?" שאלה אותה אמילי.
"לא. נו מה את רוצה עדיין מוקדם..." אמרה לה אלה.
"צודקת. אבל אור אמר שהוא יגיע לפני. מעניין איפה הוא..." אמרה אמילי בקול מבולבל.


ג'ניה היה בדרכו לאולם. הוא נסע באוטובוס. הוא שקע במחשבות על אלה ובכמה שהוא רוצה לראות אותה כבר.
הוא הוציא את ההזמנה והחל לקרוא אותה שוב. רק מרוב שיעמום.
"גם אתה נוסע להופעה הזאת?" הוא שמע לפתע קול רך. הוא הרים את עיניו מההזמנה, והבחין בנערה נאה למראה, שחייכה אליו חיוך כובש.
"כן..." אמר במבט שואל.
"קוראים לי יוליה. נעים להכיר." אמרה וחייכה אליו.
"אה... אני ג'ניה.  נעים מאוד..." אמר לה וסרק אותה במבטו.
"גם אני נוסעת לשם. גם לי יש הזמנה." אמרה והוציאה מתיקה הזמנה הזהה לשלו.
"וואו. מגניב. איפה את לומדת?" שאל אותה. היא בהחלט מצאה חן בעיניו.

"נו יאללה עכשיו דבר." אמרה נוי כשמעיין הייתה כבר מספיק רחוקה.
"אני לא יודע איך להסביר את זה. דבר ראשון אני מאוד מצטער על הפעם הקודמת..." אמר בקול מבולבל.
"זה בסדר, בשבילי לא הייתה שום פעם קודמת." אמרה נוי בהתנשאות.
"נוי אני רציני, אחרי זה אני פשוט לא יכלתי לשכוח אותך אני כל הזמן חשבתי עלייך אני מרגיש שאני.. מטורף! את מבינה את זה? מעולם לא חשבתי ככה על שום ילדה אני פשוט משוגע אני פסיכי אני יודע את זה אבל נוי!!!!!!!" אמר לה בנשימה אחת.
נוי הייתה יותר מידיי בהלם בשביל לומר משהו.
"אני אוהב אותך. אני באמת, באמת אוהב אותך!"

המשך יבוא.
כן הוא יבוא, סבלנות T_T
אני לא אשמה שהמחשב נותן לי לעדכן רק מתי שבא לו T___T


נכתב על ידי , 2/8/2008 20:19  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישי שמאוהבת בטום ב-6/8/2008 22:04
 





2,919
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלה | ידידים זו לא רק מילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלה | ידידים זו לא רק מילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)