לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

red apple עזרה ועיצובים



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

הודעה + פוסט עזרים ! (:


היי . (:

הנה מגיעה לה שנת הלימודים , ואיתה גם כל ההתרגשות , וכל הדברים החדשים .

אנחנו יודעות שהזנחנו לאחרונה,

אבל באמת שלכולנו היה עומס.

אז ....

יש לנו הודעה בשבילכם -

 

אנחנו סוגרות את מפעל העיצובים לתמיד , ובמקום זה , הבלוג הופך להיות בלוג של ביקורות +עזרים .

 

 

הבאנו לכם פה פוסט עזרים , עם כמה דברים -

 

- מדבקות ליומן

- מיקס כפתורים

- באנרים - לא של בי"ס

- הפתעות למנויים !

 

אז .. הנה מגיע לו הפוסט -

 

 

מדבקות ליומן -

 

סוג א' [ נועה ]

 

 

  

 

 

סוג ב' [ נועה ]

 

   

 

 

היי היי זאת הילה (:

אמממ ...

בהצלחה לכולם בבצפר וזה D:

ונתחיל בחלק שלי ^^

 

 

פרסים מהמבצע .

 

 

 

 

 

 

 

מקווה שאהבתם (:

 

 

חבילת תמונות -

 

החבילת תמונות הזאת כוללת את כל התמונות שהיו בספיישל בפוסט הקודם,

פשוט לא הצלחתי להוסיף שום דבר לפוסט ואין לי מושג למה ...

אז שמתי לכם את זה פה (:

 

 

 

כפתורים.

 

ילדים [15] -

אני הכנתי,

שימוש חופשי + קרדיט + קישור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתוקים [30] -

אני הכנתי,

שימוש חופשי + קרדיט + קישור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מדבקות ליומן -

אני הכנתי,

שימוש אישי .

 

   

   

 

 

מבצע -

 

1.  2.  3.  4.  5.  6.

 

 

תפוסים :

 

1. תפוס

2. תפוס

3.

4. תפוס

5. תפוס

6.

 

 

 

 

 

עריכה של הילה :

 

העיצוב ל :) shellosh

 

לוגו -


 

אייקון -



ובקשר לשאלה שלך -

כדי להוסיף קישור לכפתור לינקוק שלנו למשל,

את שמה את זה ברשימות,

והמקום בו את שמה את הפריטי ברשימה שבמקרה הזה , הכפתור לינקוק שלנו

אז קוראים לזה "כותרת הפריט" לידו יש "קישור"

פשוט תעתיקי את כתובת הבלוג שלנו לשם (:

 

 

אגב,

אני לא יודעת אם רצית עיצוב שלם כי לא בדיוק פירטת ,

אז אם את רוצה רשימות, וחתימה ומפריד והכל תגידי לי,

ואנחנו מאוד מצטערות שלקח כל כך הרבה זמן :|

מקווה שאהבת בכל זאת [:

ואל תשכחי ללנקק אותנו ברשימות + בפוסט העדכני ביותר.

(:

 

 

 

נכתב על ידי , 5/9/2008 21:08  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של באפי. ב-3/5/2009 12:11
 





8,007
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות red apple H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות red apple H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)