לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלו החיים שלי (:


החיים שלי אכזבות שלי וכו' (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

מתחילה מחדש D:


החיים נתנו לי שני מסלולים, אני בחרתי במסלול הלא נכון ,

ועכשיו אני רוצה לפנות למסלול השני ולהתחיל בדרך חיים חדשה , להיות בטוחה בעצמי , להפסיק לפגוע באחרים ,

להתחיל להשקיע .

ופשוט להיות מי שאני איך שאני , אני לא אשתנה בשביל אף אחד, אני אוהבת את עצמי כמו שאני ויודעת מה טוב לי ,

לא קיים הבן אדם שישנה אותי למשהו שהוא לא טוב בשבילי !

למי שיש בעיות אם מי שאני או אם השם שלי שיתמודד לא אכפת לי ממה שחושבים עלי כי אני יודעת מה אני שווה !

הייתי עושה את מה שטוב לאחרים ולא מה שטוב בשבילי פשוט הייתי שפוטה לא הייתה לי דעה עצמית ועכשיו זה השתנה !

 

 

נכתב על ידי מאשי (: , 13/5/2008 11:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתחילה מחדש D:


החיים נתנו לי שני מסלולים, אני בחרתי במסלול הלא נכון ,

ועכשיו אני רוצה לפנות למסלול השני ולהתחיל בדרך חיים חדשה , להיות בטוחה בעצמי , להפסיק לפגוע באחרים ,

להתחיל להשקיע .

ופשוט להיות מי שאני איך שאני , אני לא אשתנה בשביל אף אחד, אני אוהבת את עצמי כמו שאני ויודעת מה טוב לי ,

לא קיים הבן אדם שישנה אותי למשהו שהוא לא טוב בשבילי !

למי שיש בעיות אם מי שאני או אם השם שלי שיתמודד לא אכפת לי ממה שחושבים עלי כי אני יודעת מה אני שווה !

הייתי עושה את מה שטוב לאחרים ולא מה שטוב בשבילי פשוט הייתי שפוטה לא הייתה לי דעה עצמית ועכשיו זה השתנה !

 

 

נכתב על ידי מאשי (: , 13/5/2008 11:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מאשי (:

בת: 30

ICQ: 420448023 

תמונה




33
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאשי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאשי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)