לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נמס בגשם-עף ברוח


תדע לך זה לא אני, זה רק האלכוהול

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

מבול







לפעמים אני שומעת קול בראש
שאומר לי לבנות תיבה
ולהכניס אליה 
את כל המחשבות הטובות שלי
זוגות זוגות 
כי עומד לרדת בי מבול


הנה העיר הבצורה שבניתי
והמגדל, שראשו בשמיים
נחרבים וקורסים
אני נפוצה על פני כל הארץ
והמילים כבר לא עושות
שום הגיון


אני יורדת אל התא
בירכתי הספינה הטובעת שלי
אבל המלחים לא נותנים לי לישון
אני משליכה את עצמי אל הים 
והדג בולע אותי


רק ביקשתי לחסות מעט
בצל קיקיון הידיעה
התך והיבש הזה
האכול בתולעת הספק

ברגעים כאלו של ייאוש
אני לוקחת את סכין המחשבה
וחותכת
את הוורידים התיאולוגים שלי
מתבוססת וגוועת
בדם של אהבת האלוהים



















נכתב על ידי , 4/4/2016 10:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mental Baggage ב-8/4/2016 01:16
 





10,332
הבלוג משוייך לקטגוריות: עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחכה לגודו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחכה לגודו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)