לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שונה זה יחודי


החיים השקטים והרגילים של ילדה ישראלית במקום שונה ויחודי לה....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אני כבר לא בתולה


אני כבר לא בתולה...

אתמול יצאתי עם ניק בערב יצאנו ביחד סתם להסתובב בעיר ישבנו באיזה פארק ריק ואז הוא אמר שאין אצלו אף אחד בבית אז הלכנו אליו בהתחלה ישבנו בסלון על הספה והתנשקנו לנו בכיף...

ואז פשוטזה קרה הוא התחיל להפשיט אותי ואני אותו וכהה זה הגיעה עד לשלב מסויים והיום בבוקר התעוררתי לידו ונזכרתי במה שקרה הייתי הבלם אבל זה נכון!!!

 

אני לא רוצה לפרט פה הכל ובכלל לא הרבה אבל עדיין זה הסיפור....בקצרה...אולי אני יספר את הסיפור המלא 

נכתב על ידי לילה השרלילה , 24/7/2008 22:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג מיוחד של ילדה מיוחדת


אפילו איפה שאני נמצאת אני עדיין קשורה שכל מה שהיה לי בארץ וזה כולל את הישרא שכבר נהיה סוג של משהו ממכר!!!

נכון לא נכנסים הרבה לבלוג שלי אבל עדיין אני רוצה שאנשים יכנסו לכמה בלוגים של ילדה מאוד עמוקה וחמודה שגם יודעת לכתוב נכון אני לא מכירה אותה אבל אהבתי את הבלוגים שלה!!!

אז בבקשה כנסו ל..:

 http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=532550

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=460726

תכנסו ותקראו נו מה אז תשרפו עוד שעה  בחופש מה כבר יקרה זה לא שתמותו לפחות תקראו משהו חחחח

אז יאללה לא להתעצל תכנסו ותקראו זה לא שורף הרבה קלוריות ולא דורש הרבה תנועול ללחוץ ולהזיז את העכבר אז יאללה להכנס בבקשה!!!

נכתב על ידי לילה השרלילה , 9/7/2008 09:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  לילה השרלילה

בת: 31




301
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילה השרלילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילה השרלילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)