לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החייים בשחור-לבן


חיים של ילדה בשני מצבים: שחור ולבן

Avatarכינוי: 

בת: 29

Skype:  שכחתי-.- 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על כסף?
מה דעתי? דעתי? כובע.

האם לדעתך ניתן להיות מאושרת אם את עשירה?
אולי...

אם היה לך כרגע מליון שקל מה היית עושה איתם?
עושה שלום עולמי וקונה את גאידמק-.-

האם לדעתך כסף קונה הכול?
הוא קונה סימס, הוא קונה מחשב, הוא קונה טלוויז'ן, אסזסזזז... כן?

אם היית יכולה לבטל את עניין המעמדות (עניים ועשירים) היית עושה זאת?
מאיפה לי?3:

האם את מקבלת דמי כיס?
אני עושה בייביסיטר על אחשלי, זה נחשב?

האם את עובדת? אם כן במה?
אני עובדת בבית כלא, אני לומדת-.-

מהי הדרך הטובה ביותר לדעתך לעשות כסף?
לשכפל שטרותXD

האם לדעתך יש פיתרון לאלפי הקבצנים שיש בארץ? אם כן,מהו?
לתת שני שאקלP:

לסיכום,האם את חושבת שלאהוב כסף, זו תכונה שטחית?
מייבי...

נכתב על ידי , 15/5/2008 14:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון+מטרת הבלוג


 

זה הבלוג שלי.
אממ... אז היי.
דניאל, בת 13 וחצי (בערך, כפר סבא.
רואה את החיים בדרך קצת אחרת.
ולא משנה מה תאמרו,
או תטיפו לי מוסר,
מה תחשבו,
מה תעשו,
זה לא ישנה שום דבר.
ומי שיעשה זאת,
יחטוף.

 

שחור- לבן, אלה החיים,
אפילו אם זה רק בתוך מצלמה מיושנת.
ואל תגידו לי אימואית,
פריקית,
או שומדבר אחר,
פשוט תשתקו,
ותפנימו שזה נכון.
יום שחור- יום לבן,
הכל מתהפך,
תתרגלו.

 

אז ביי.

נכתב על ידי , 14/5/2008 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEnGe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EnGe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)