לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג סיפורים-טוקיו הוטל


עיצוב חדש לכבוד הסיפור החדש-מתחילים מהסוף!

Avatarכינוי:  דיזל | סיפורי ט.ה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פרק 2 -> מתחילים מהסוף =]


מייקי נתנה לי את השם..

נ.ב-יש לה ווואנשוט מהמם! קשור לנאצים ויהודים אבל לא לטוקיו-הוטל..

אבל בכל זאת הוא ממש מדהים!

הנה קישור אליו: לחצו פה!


הכוס שהייתה לביל נשמטה מידיו.

'לא יכול להיות..לגיאורג יש חברה?! אבל רק אתמול בלילה הוא עשה מישהי במועדון!' ביל חשב לעצמו והסתכל על גיאורג.

"כמה זמן?" שאל טום ואני אמרתי ביחד "עוד מעט חודש..".

כל העיניים הופנו לגיאורג,הוא 'בגד בה! איך הוא מסוגל?! ועוד כמה פעמים..כל מועדון הייתה מישהי אחרת'-ככה כולם חשבו.

"גיאורג..אפשר שנייה איתך?" ביל אמר וסימן לו לבוא לחדר שלו אחריו.

 

"כן?" גיאורג אמר וביל סטר לו.

"מה זה היה אמור להיות?!" גיאורג צרח על ביל וביל התנפל עליו "אתה יכול להגיד לי איך זה שיש לך חברה ואתה הולך ובוגד בה עם כל מה שזז!!!!" .

"רילקס..מחר אני נפרד ממנה..ירד לי לגמרי!" גיאורג אמר וביל בינן בין שיניו 'טיפש..'.

"אווקי..כדי שגם תספר לה או שאחד מאיתנו יספר לה..ואם אנ..."אמר ביל אמר וצרחה קטעה אותו.

"איימי!!!" גיאורג וביל אמרו בדאגה וירדו לסלון,הם ראו את איימי עם המבט הכי כעוס שיכול להיות והיא הסתכלה על גיאורג.

"היא סחטה ממנו את זה!" אמר טום וברח,ביחד עם גוסטב.

"אל תתקרב אליי יותר בחיים בוגד אחד! אני לא סובלת אותך! פשוט לא סובלת!!!!!! קודם אלכס ועכשיו זה?! אני לא יכולה יותר!" איימי צרחה כשהיא כבר סחוטה מדמעות,היא רצה מהבית ואחריה ביל וגיאורג..הם התפצלו כאשר לא מצאו את עקבותיה של איימי.

' קודם אלכס ועכשיו זה?! אני לא יכולה יותר! הולי שיט! היא הולכת להתאבד!' חשב לעצמו ביל וחיפש אותה,בגג הבית הכי קרוב אליהם.

"איימי!!!" הוא צרח שזיהה אותה ועלה אל הגג, "לא איימי! למה לעשות את זה? זה לא ייתן לך כלום..בבקשה לא" אמר ביל ומשך את הולי בעדינות מהגג.

"ביל..אני לא רוצה..לא רוצה לחיות..אלכס מתה לי!גיאורג בוגד בי!ההורים שלי גרים באיטליה..אין לי מה לחפש פה.."

איימי אמרה לביל בשקט ושוב בכתה,הפעם כשהיא מחבקת את ביל,היא כל-כך הייתה צריכה חיבוק.

כל כך הרבה צרות עברו עליה במכה אחת...היא הייתה צריכה חיבוק,בדיוק כמו שאלכס הייתה מחבקת אותה פעם.

ביל חיבק אותה וליטף את שערה,הוא ידע שזה ירגיע אותה.."שש..הכל בסדר..בואי נרד מפה..המקום הזה עושה לי רע.." הוא מלמל אליה וירד איתה משם.

 

"גיאורג..דיי..הכל יהיה בסדר! "גוסטב תפך על כתפו של גיאורג,שהתייפח כי חשב שכבר קרה לאיימי משהו.

"אם קורה לה משהו-אני מתאבד!" גיאורג הפציר וטום אמר לו כאשר הוא מגיש לו מים "לא יקרה לה כלום..ביל לא חזר ולפי איך שהוא הסתכל עלייה..אני מפחד שהיא איתו".

עינייו של גאורג נפתחו,הוא רץ מחוץ לבית, 'הוא באמת הסתכל עליה כאילו..כאילו הוא מאוהב בה..' גיאורג חשב לעצמו ורץ,מחפש אחריהם.

לבסוף הוא מצא אותם.

מתנשקים

נכתב על ידי דיזל | סיפורי ט.ה , 13/7/2008 12:58  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיזל | סיפורי ט.ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיזל | סיפורי ט.ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)