לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג סיפורים-טוקיו הוטל


עיצוב חדש לכבוד הסיפור החדש-מתחילים מהסוף!

Avatarכינוי:  דיזל | סיפורי ט.ה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

פרק 3


"מזל טוב! איימי וביל נשואים!" הכריז הרב.

גיאורג קם,כולו נוטף זעה מחלום הבלהות שחלם הרגע-איימי וביל מתחתנים.

"וואו.זה היה חלום.." גיאורג מלמל והלך לעבר הסלון,לשתות מים.

הוא שמע בדרך צחקוקים מהחדר של ביל ופנה לראות מי שם,הוא ראה את ביל מדגד את איימי,ואיימי-שיש לה חולשה לדגדוגים לא הפסיקה לצחוק.

'אני הייתי מדגדג אותה ככה..' הוא חשב בעצב וחזר אל המטבח.

פלאש-בק

"מה קורה פה?!" - גיאורג

ביל ואיימי התנתקו אחד מהשנייה מהר והביטו בגיאורג במבט מבוהל

"גיאורג..זה לא שלא מותר לי..אנחנו לא ביחד.." אמרה אימיי לגיאורג בקול מצטער

"זה בסדר.." גיאורג אמר בתחושה שהיא צודקת,הוא לא התכוון לזה-פשוט לא היה לו מה להגיד..

הוא חיבק את איימי.

סוף פלאש-בק

"אה..גיאורג..אם כל הכבוד לנטיות המיניות שלך אני לא רוצה להיות קורבן.." טום אמר לגיאורג ומשך אותו מהחיבוק.

"א..סליחה.." גיאורג התנתק מטום במהירות וסידר את חולצתו המקומטת.

"יופי! ועכשיו אני הולך להרתיח לי את העור כדי להפתר מהחיידקים שלך.." טום אמר וגיאורג העלאה חיוך,תמיד טום יכול להצחיק אותו.

גיאורג שוב חיבק את טום,הפעם הוא לא חלם.

"יופי גיאורג! איפה אני יכול למצוא עכשיו לבה?!וגם צריך לשרוף את הבגדים!" טום התנתק מגיאורג בשנית והלך,גיאורג שוב צחק וחזר לחדרו.


הפרק הכי קצר בתולדות הפרקים הכי קצרים אבל אין לי מוזה :(

וגם בקרוב יהיה לי אח חורג מחברה של אבא לי וזה נודע לי רק אתמול אז אני בהלם טוטאלי בינתיים...

ואמא שלי צועקת על אבא שלי ואולי נעבור לדירה שלו כי הוא יהיה בדירה עם חברה שלו...

וואוו מצפה לי חופש גדול שאני לא אשכח בחיים...

נכתב על ידי דיזל | סיפורי ט.ה , 1/8/2008 09:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיזל | סיפורי ט.ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיזל | סיפורי ט.ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)