לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הצרות של לילוש


יש קקות, ויש את ה-קקות...

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 205724427 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

יש את הקקות, ויש את ה-קקות...


מדובר ב-2 חברות שלי (אם כבר אפשר לקרוא להן ככה...)

אוקי, הילה ולירון, שקוראות וכותבות אצלי בבלוג.

שתיהן עיצבנו אותי..

כל אחת בנפרד, ושתיהן בייחד..

הילה חשה ונצלנית מדרגה ראשונה........!!!!!!!!!!!

ולירון עיצבנה אותי ופגעה בי בדרך אחרת....

 

בשבת לירון הייתה חולה, ורציתי לעשות לה "ביקור חולים" ולדבר איתה.. אף פעם לא הייתי אצלה בבית... חשבתי שזו הזדמנות=]

(את לירון הכרתי בחוג ג'אז שנרשמתי אליו השנה..והיא תמיד התביישה ממני בחוג, אבל באייסיקיו היא הייתה החברה הכי טובה..)

בקיצור באתי אליה, אבל לא לבית... היא יצאה אליי כשהיא "חולה"... (אני חייבת לציין להמשך, שלירון הייתה חולה מיום חמישי/שישי עד יום שלישי..וגם ביום שלישי היא לא הרגישה כ"כ טוב..)

בקיצור, נורא נעלבתי מזה שהיא לא הכניסה אותי לבית שלה.. כי אם הייתי במקומה, הייתי מכניסה אותה לבית שלי..

-

יום שלישי בבית ספר הילה באה אליי ואמרה לי "אל תשאלי!!! אמרתי לך שהייתי אצל לירון?"

אז שאלתי אותה "מתי?" כי לא הייתי בטוחה שהילה תלך אל לירון כשלירון חולה...

"אתמול!! יאאא היה ממש קטעים!! היא לימדה אותי את הסיבוב הזה שאני לא מסתדרת איתו בריקוד שלנו...חחחחחחח..היה ממש מצחיק..."

 

פוסטמה

מטומטמת

חשה

נצלנית

טיפשה

 

לא- הפסקתי- לקלל- אותה-!!!

 

התעצבנתי על לירון... (וגם על הילה..)

לירון "חולה", מכניסה את הילה הבייתה (ואותי לא..), ור-ו-ק-ד-ת (כשהיא כתבה לי באייסיקיו שהיא "לא יכולה לזוז" עאאללקק....)

 

אני חשבתי שלירון היא החברה הכי טובה שלי...

שיתפתי אותה בההההכל...

אפילו הזמנתי אותה לפיצה (לפני הילה) אבל היא כרגיל ממציאה תירוצים...

ואפילו הזמנתי אותה לסרט, (גם כן לא אמרתי שומדבר להילה..) ולמרות שהייתה לה סיבה מוצדקת (היא הלכה לפעולה..בצופים...אני פשוט הברזתי למדריכה המאוד "חכמה" שלי..), עדיין כעסתי עליה...

 

ועוד אח"כ בחוג היא ממש הרסה לי את היום...(וגם הילה...)

 

היה מספיק לי אתמול הספרנית הרוסיה השמנה והמטומטמת שחייבה אותי ב-10 שקלים כי אני באיחור של חודשיים על 2 ספרים מטומטמים באנגלית... (לא שאני מתקמצנת על 10 שקלים.. אבל היא כמעט התאבדה כשהיא ראתה במחשב שאני מאחרת..)

 

גם כן פוסטמה..

 

 

עד כאן להיום....

צרות נוספות בפעם הבאה...

 

(ותודה שיש לכם סבלנות לקרוא את החפירות שלי..)

 

 

נ.ב

בבלוג הזה מורשות לקרוא ולהגיב -רק- בת שבע ,נעמה, ואוולין=]

אף אחד בבלוג השני לא יודע, ולא יידע על הבלוג הזה...

תודה=]

 

ובקשה להגיב=]

אני=]

נכתב על ידי , 15/5/2008 16:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





71

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילוש והצרות שלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילוש והצרות שלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)