לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מנהלות ^ סטורי_סיטי xD

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

פררררק 14 ! (::


ממ טוב,

הפרק דיי קצר.. >< "

אז אממ.. תגיבו וזה,

ונעלה גם את הפרק הבא ^^

 

הא, ואנשים- לא לשכוח את המפריד....

שכל פעם שהוא מופיע, דמותא חרת בסיפור מתחילה לספר..

סורי שאני כותבת את זה כל פעם מחדש, זה פשוט לכאלה שרק עכשיו התחילו לקרוא אותו או משו כזה S:

איזה מתחשבת אני D:

טוב לא חשוב :

 

תהנו (:

333>


 

פרק 14

 

 

הלכתי עם נעמה וניסיתי לעודד אותה בדרכנו חזרה אל החדר.

"תום, אנחנו...." הפסקתי את המשפט, עיניי נפערו לפתע כשפתחתי את דלת חדרנו.

לפתע הסתובבו אליי שני הראשים, מיכל ותום היו כאילו המומים,

ולא פחות ממני ומנעמה שעמדנו בכניסת החדר, הסתכלנו ארבעתנו אחד על השנייה בלי להוציא מילה במן מבט שואל שכזה.

לפתע נעמה הסיתה לכולנו את המבטים הבוהים כשברחה מהחדר בבכי.

רציתי לרוץ אחריה, לברוח החוצה גם... עד שחשבתי שמישהי באמת אוהבת אותי.

 

 

 

לא ידעתי מה להגיד לרון, החבר הכי טוב שלי! בגדתי גם בו וגם בילדה שאני הכי אוהב בעולם.

"אני..." התחלתי והשפלתי את מבטי..

"אני חושב שאני זה שצריך לצאת עכשיו, ואתם להשאר פה" הנמכתי את קולי ויצאתי מהחדר מחפש אחריי נעמה.

"נעממה !!" רצתי אליה.

היא הסתכלה עליי בענייה הגדולות והרטובות במבט אומלל..

"נעמה, אני מצטער, אני לא התכוונתי שנתנשק, אני.... אני בסך הכל חיפשתי.... נחמה." הבטתי בענייה כאילו היו הדבר המעניין ביותר שנתקלתי בו בחיי.

היא התחילה כאילו להגיד משהו...אבל עצרה באמצע וחזרה לשקוע באגם המנצנץ שהיה מולנו.

 

 

"נעמה.." הוא הניח את ידו עליי, והתיישב לצידי, "את הדבר הכי מושלם שהכרתי אי פעם, אני כל כך.... אוהב אותך, בבקשה תאמיני לי." לפתע חזר מבטי אליו.

"ואני חשבתי שאתה זה שלא תרצה לדבר איתי יותר.. ואני ? אני לא עשיתי כלום! פשוט עמדתי שם, כשהוא מנשק אותי באמת שניסיתי להתחמק, באמת! אבל לא הייתה לי ברירה, הרי מה הפלא שהוא החזק ממני." התפרצתי לרגע ודמעותיי החלו לזרום בשטף.

"נעמה.. בבקשה תאמיני לי! גם אני לא רציתי בזה! אני פשוט ישבתי שם, חסר אונים, לא הבנתי מה הולך סביבי, לא היה איכפת לי מכלום... היא ידעה מה היא עושה..אני כל כך מצטער, לא יודע מה להגיד לך. רק כשנכנסתם פתאום הבנתי מה קורה לי".

"אז.. אף אחד מאיתנו לא התכוון, אבל בינינו... אי חושבת שכאן תתאים לשנינו הפסקה קצרה" אמרתי ולא יכולתי לעצור בעד הבכי שהתגבר.

"אבל... בסדר, אם זה מה שאת רוצה" הוא נאנח, והרשה לעצמו לחבק אותי בעדינות.

חיבקתי אותו חזק, הרגשתי שעוד שנייה אני מוחצת אותו בזמן שהכתפיים של שנינו כבר רטובות מהבכי של השני.

"טוב, אני חושבת שאני אלך לספריה או משהו, יש לי עבודה ממש גדולה למחר." קמתי מהרצפה וניערתי את בגדיי.

"אה.. ונעמה? חשוב שתדעי שאני עדיין אוהב אותך...."

"גם אני אותך..." מלמלתי ועזבתי לכיוון הספרייה.

 

 

הרגשתי שעוד שנייה כל הדמעות שסגורות בתוכי מתפרצות החוצה, הבטתי בה, היא הייתה יפה כל כך...

"הוו, רונצ'וק... אני כל כך מצטערת.."

היא אמרה בקול חמוד פתאום עם חיוך קטן על פנייה, זה ממש לא היה נראה כאילו היא הצטערה על אף רגע.

"אני פשוט.... מעולם לא הייתה לי הזדמנות טובה יותר לנצל מאשר לנשק את הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם.." היא המשיכה והתחילה ללטף את פניי.

"תום...?! הבנאדם שאת הכי אוהבת בעולם?!" לחשתי מבולבל.

"אני מצטערת רוני, אבל אתה חייב להבין, אני..בתור מלכת הפנימייה, הילדה הכי מבוקשת פה, לא יכולה להשאר לבד, וכשהבחור הכי מבוקש פה, תפוס.. לא נישאר אלא לקחת את חברו הטוב ביותר..מבין? " היא חייכה לפתע חיוך שכבר היה נראה לי גועלי.

רציתי לסתור לה! כל כך חזק כדי שפשוט תעוף מפה ותעזוב אותי לבד.

"תירגע מותק... " היא צחקה וליטפה את שערי. "בהצלחה בהמשך..." היא טפחה על גבי ויצאה מהחדר.

 

 

"רון, אחי.. אני מזה מצטער.." נכנסתי אל החדר וחיבקתי אותו חיבוק חברי.

"זה בסדר בנאדם, במילא היא הייתה תמיד שלך.." הוא מלמל בחולשה.

"מה?! מה פתאום! היא אוהבת אותך !! " הופתעתי לשמוע ממנו דווקא את המשפט הזה..

"תפסיק ליהיות תמים, אתה ידעת את זה תמיד, בעצם, כולנו ידענו! ורק אני הדפוק שאין לי מושג למה האמנתי לה והלכתי איתה! " הוא השתחרר לפתע וקולו התגבר.

"אני לא מבין..." התבלבלתי.

"היא אוהבת אותך! לא אותי! א-ו-ת-ך !! " הוא הסביר והתיישב על מיטה של מיכל שהייתה קרובה אליהם.

לא ידעתי מה להגיד הפעם.. כל כך הצטערתי לשמוע את זה, רון הוא הילד שאני מכיר פה הכי הרבה זמן, הוא עשה כאן כל כך הרבה למעני, ורק בגללי הוא נפגע כל כך.

"זה בסדר, לפחות עכשיו גיליתי מי היא באמת, אני לא חושב שהייתי רוצה להמשיך בקשר הזה אם הייתי מגלה זאת קודם" הוא חייך אליי לפתע אני חושב שמשום שראה אותי מבולבל כל כך מדבריו.

"אז אנחנו בסדר?" שאלתי והושטתי לו את ידי.

"ברור!" הוא צחק והחליק את ידו בשלי.

 


 

וווהאאוו, איזה פרק טמבל DD::

 

תגיבו וכאלה, פלייייזז *___*.

 

ד"א- עריכה !!!

יש כאן גם קוראים, שנכנסים- קוראים ולא מגיבים.

פליייז, זה לא לוקח יותר מכמה שניות,

אני ממש חייבת כמות תגובות מסויימת לכל פרק כדי להלעות את הבא,

אז אם קראתם- אהבתם.. בבקקששה,

גם תגיבו >< "

נכתב על ידי מנהלות ^ סטורי_סיטי xD , 9/8/2008 10:40  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק חדש 13+על סף סגירה.


אווקיי,

נמאס לי.. הבלוג לא זז,

 

ואני פה לבד,

אני עונה לתגובות לבד..

אני מעלה לבד

אני מנהלת לבד.

רק אני בכלל נכנסת לפה,

ואהמ יש כאן עוד מנהלת...

איפה היא בכלל? O:

 

דר אם את רואה אתזה דברי איתי [!!].


 

טוב,

פרק 13...

 

תהנו או משו S: .

 


 

פרק 13.

 

השתתקתי לרגע. פתאום זה היה נראה כאילו הוא באמת מצטער ורוצה להיות ידיד שלי , אבל במהרה שיניתי את דעתי

" אבל אני לא רוצה להיות ידידה שלך, אז תעזוב אותי כבר בשקט " ראיתי שהוא מסתכל לצדדים ושוב מתקרב אליי, קרוב כל כך שהתקשתי לנשום .

ניסיתי להתחמק, לזוז לצדדים, אבל היה מאוחר מידיי. הוא התקרב שוב, הפעם צמוד צמוד.. הרגשתי את הנשימות שלו מחממות את פניי, לפתע- השפתיים!

הרגשתי את שפתיו מונחות על שלי, נלחצתי, כבר הייתי חלשה. לא ידעתי מה לעשות...ראיתי שאין פתרון טוב יותר, שום דבר כבר לא יעזור,

ניסיתי להתנגד, באמת שניסיתי, אבל בסופו של דבר-

פשוט זרמתי.

"נעמממממה?!" שמעתי לפתע צעקה מחרידה.

אלון התרחק בגסות וברח בלי להסתכל בעיניי אפילו.

"תום!" הבנתי לפתע את פשר הקריאה.

הרגשתי כל כך מושפלת, אני באמת לא כזאת, יש לי את האחד שלי... שבאמת! רק אותו אני אוהבת, ואני אשכרה התנשקתי כרגע עם הבנאדם שפאקינג גרם לו לסכנת חיים!

"אני לא מאמינה" מלמלתי וצעדתי באיטיות לכיוון תום, מבלי להסיר מעיניו את מבטי.

"נעמה, אני...אני מצטער, אם רק הייתי יודע קודם שאת מעדיפה אותו, לא הייתי מפריע, תבלו"

הוא הפנה את גבו. קולו רעד....

"לא!" צעקתי. "תום..."

הוא השליף פתאום את התמונה שלנו ביחד מכיסו ועזב אותי, ואותה לבד... במזדרנות הפנימייה הריקים.

שקט.

פשוט לא רציתי לעשות כלום! לא ידעתי מה להגיד, איך להסביר ואם מישהו בעולם הזה בכלל יהיה מסוגל לסלוח או להקשיב.

הרגשתי אומללה. למה אני? אלוהים... למה דווקא אני ?!.

עד שמצאתי מישהו, שבאמת אהבתי, אני אוהבת.

תמיד הכל חייב להיהרס בצורה הכי נוראית שיש.

איך אוכל להסביר לתום שאני באמת אוהבת אותו, ושהמקרה עם אלון היה טעות, שזה לא היה מרצוני.

מיליון שאלות רצו לי בראשי בעוד אני נזכרת במבטו הפגוע של תום ששידר אליי גועל.

איך יכולתי !

התיישבתי באיטיות על הרצפה, הרגשתי שבורה, דמעותיי לא הפסיקו לזלוג, התביישתי.

 

 

"או, תום , טוב שאני פוגש אותך , תגיד ראית את נ....עמה?" 

"תום? תום ? "

 

"אני פשוט לא מאמין שסלחתי לה , היא כזו ... " מילמתי לעצמי בכעס, והמשכתי ללכת לכיוון החדר .

 



"נעמה? " שמעתי את הקול של רון והרמתי את ראשי .

"ר..רון , מממ...ה , מה אתה עושה פה ? " גימגמתי ומיהרתי להחזיר את ראשי מטה כדי שלא יראה את הדמעות.

"את בוכה? קרה לך משהו ? " דאגה נשמע בקולו והוא התכופף אלי .

"אני לא בוכה " שיקרתי ,

"את לא יכולה לעבוד עלי, אני יודע שקרה משהו, אחרת גם תום לא היה מתנהג מוזר, אז ספרי לי . מה קרה?" הוא שאל .

"תום? " גימגמתי, ושוב הדמעות פרצו .

"אמרתי משהו לא בסדר? אם כן אני מצטער...ר... רק..רק  על תבכי טוב? אני לא יכול לראות בנות בוכות ."

הוא אמר במהירות ובגמגום , והסתכל לכיוון אחר, אך הספקתי לראות שהוא מסמיק.

"תודה" אמרתי חלש, וסיפרתי לו מה שקרה.

"אני מבין , אז זה למה תום התנהג ככה. "

"התנהג איך?" הרמתי גבה ,

"הוא הלך כמו זומבי ומילמל משהו כמו ' אני לא מאמין שסלחתי ' ,האא.. זאת אומרת.." הוא פתאום שתק,

"זה בסדר, אני מבינה למה תום אמר שהוא לא מאמין שהוא סלח לי , אני סתומה פשוט, בגדתי בו פעמיים . " שוב פעם הדמעות הופיעו, אפילו בלי שרציתי , ומיהרתי להשפיל את ראשי .

"את לא סתומה, שני המקרים לא היו אשמתך .

" קולו נשמע מרגיע פתאום ,ובלי לחשוב פשוט חיבקתי אותו , הייתי חייבת לבכות בזרועות מישהו .

"אני אוהבת אותו . אני אוהבת אותו. אני באמת לא רציתי להתנשק עם אלון . " אמרתי תוך כדי הבכי .

"אני יודע , עכשיו בואי נלך לחדר. תתרחצי קצת ותתרענני ואז נדבר עם תום והכל יהיה בסדר טוב ? " הוא הסתכל עלי וחייך חיוך מבין .


 

" אני לא מאמין עליה, איך היא יכלה ? פעמיים היא בגדה בי . פעמיים! " המשכתי לדבר לעצמי. ישבתי בחדר , על המיטה . חיבקתי את רגליי קרוב אלי והנחתי את ראשי עליהם . אז שמעתי פתיחת דלת .

"תומי, קרה משהו ? " זו הייתה מיכל . "למה אתה נראה ככה? קרה משהו? כואב לך משהו ? " היא עלתה אלי למיטה ושמה את ידה על מצחי לבדוק עם יש לי חום .

"אין לך חום . אז מה קרה ? " היא שאלה מודאגת .

 "נעמה, זה מה שקרה לי . " אמרתי בקול חלש.

"מה קרה איתה ? " היא המשיכה לשאול .

"היא התנשקה עם אלון " אמרתי בקול עוד יותר חלש והשפלתי את ראשי . דמעות ירדו מעיניי , בלי שרציתי אותם אפילו . אני לא כזה . אני לא אמור לבכות . הרי היא אשמה .

"או ,מסכן שלי. " פתאום הרגשתי את חום גופה . היא חיבקה אותי . וחיבקתי אותה בחזרה .

"אני לא מבין למה היא עשתה את זה? אני לא היתי רע אליה , נכון ? " הוצאתי הכל החוצה , לא יכולתי לשמור את זה יותר.

" אני אהבתי אותה, למרות שהיא הייתה איתו פעמיים ,אני סלחתי לה על הכל. והיא החזירה לי ככה ." כל כך כעסתי .

"אתה לא הייתה רע אליה, היא האשמה . " מיכל אמרה לי , והרמתי את ראשי .

 "אתה לא צריך לבכות בגללה , אתה צריך לשכוח ממנה . " היא התקרבה אלי , ושפתינו נגעו אחת בשנייה בפתאומיות.

 "ואני יכולה לעזור לך " הרגשתי את נשמותיה, ואז פשוט...

 

 התנשקנו .

 

 


 

בבקשה תגיבו ><.

 

3>

שני :]

 


 

עריכה D:.

ד"א

הוספתי כמה דברים כאלה ברשימות..

אתם מוזמנים להכנס ולראות וזה ::].

 

3>.

נכתב על ידי מנהלות ^ סטורי_סיטי xD , 1/8/2008 16:28  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהלות ^ סטורי_סיטי xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהלות ^ סטורי_סיטי xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)