לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Jennocide.

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אז ציירתי לי נמר.




שבוע טוב.

נכתב על ידי Jennocide. , 24/4/2011 13:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של vetka$ ב-24/4/2011 14:18
 



ברור, זה ייראה מצויין בטופס הקבלה שלך.


אני חייבת להשתחרר מההרגשה הזו שאני כלומניקית, שאין לי שום מקום להגיע אליו בחיים.

שלא תחשבו - בטחון עצמי זה משהו שיכול לבוא וללכת.

זה לא שאם הייתם חסרי בטחון והשגתם בטחון עצמי פתאום אז הוא יישאר שם לנצח,

זה פשוט לא עובד ככה.

היתה לי תקופה כזו. הייתי הכי חסרת בטחון בעולם. וחיבבתי מישהו. והוא גם גילה.

הוא גילה את זה בגלל אחי המפגר. שאמר משהו בצחוק והסתבר שהוא היה רציני.

אבל לא הייתי בטוחה אם הוא גילה, אז הלכתי ואמרתי לו.

הוא אמר לי להתאפק עם זה. אז התאפקתי. יותר נכון, איפקתי את הדמעות.

ברגע שהלכתי חזרה למקומנו, התבודדתי קצת כדי שאני אוכל לבכות.

במפתיע, אנשים התחילו לחפש, ואחותו מצאה אותי. אמרתי לה הכל.

אמרתי לה שחיבבתי את אחיה, למרות שזה היה ממש ממש לא נוח לספר,

היא חיבקה אותי ואמרה לי שהוא אדם כזה, קשה לו להפתח, קשה לו ככה,

וזו בעיה שלו, באמת. לרגע הקשבתי לה. ממש הקשבתי. ונחשו מה?

מצאתי את הבטחון העצמי שלי. עמדתי ואמרתי לה שהוא מפסיד. זו בעיה שלו.

הלכתי ונהניתי עם כולם. חשבתי, אולי הוא סתם אחד, סתם איזה אחד שמנסה לקחת ממני,

מישהי שנדלקה עליו קשות, את כל הבטחון שלה, לקחת ממני את האושר שלי, האושר -

שנמצא בלהיות עם אנשים שכיף לך איתם, במסיבת לילה, ליד המדורה, עם שירים ופשוט דיבורים..

ואז כשעולה הבוקר - לפעמים זה הרגע הכי טוב, כי זה הרגע בין הנצחת הזכרון למחיקתו.

תמיד כשיוצאים מהיער ב6 וחצי בבוקר - תמיד, אבל תמיד מדברים על זה.

ואז כשהולכים לישון, מתעוררים והזכרון נשאר כמו חלום - בעיקר לאלה ששתו קצת בלילה.

לפעמים זה גם לא קצת.

הם מתעוררים ואין להם מושג מה קרה. וגם אם יש, מהדברים האלה אין להם מושג.

ואז את הבטחון העצמי שקיבלתי באותו לילה אף אחד לא יכול היה לקחת. עד שהסתכלתי במראה,

לראשונה לאחר אותו לילה.

אתם מבינים? הצלחתי בלילה ליצור לעצמי הרגשה חדשה, שאולי הכל בסדר.

אבל זה כי ההתייחסות היתה לגורם אחד בלבד שגרם לי לשנוא את עצמי.

ואז כשמגיעים לגורמים אחרים... הכל נשבר, מתנפץ לכם בפנים.

 

לפני כשבועיים הבנתי שמתפתח אצלי בטחון עצמי.

היו לי חברים, בלימודים הייתי פחות או יותר בסדר, ציוני המתכונות שלי היו יותר מ90, משהו שאני כבר מרוצה ממנו.

הגשתי מועמדות בראיון שני בחיפה לטיסה לבוסטון והיתה לי הרגשה די טובה לגבי עצמי.

גיביתי את עצמי בראש בזה שאני עלולה להתאכזב ורוב הסיכויים לא יקחו אותי, אני תמיד עושה ככה,

כי אז קל יותר להתגבר על האכזבה. בכל מקרה, הייתי עם אנשים.

הייתי עם כולם. אבל מה?

ביום הראשון של החופש, או יותר נכון - בלילה, התקבל לאימייל שלי מכתב תחת הכותרת "משלחות".

זו היתה התשובה מהמראיינים.

 

"לצערנו, לא תוכל/י להשתתף השנה במשלחות. ברצוננו להדגיש כי סינון המועמדים למשלחת נובע ממספר רב של גורמים, ואין לו כל השלכה לגבי השתתפותך במשלחות או בתוכניות אחרות."

והתשובה הזו שברה אותי. שנאתי את עצמי ובכיתי ימים שלמים. דחיתי כ"כ הרבה דברים כי הבנתי שאני לא מספיק טובה בשבילם.

יודעים מה מצחיק? אני עדיין תקועה על המחשבה הזו שאני כלום. והן לא יכולות לתקן את זה, למרות כל ההבטחות שלהן, גאדדאמט.

 2 בנות אחרות התקבלו. אחת מהן... טוב, זה ייראה מצויין בטופס הקבלה שלה לאוניברסיטה.

 

חופש נעים.



נכתב על ידי Jennocide. , 19/4/2011 14:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™MysteriousStranger ב-22/4/2011 21:23
 



לדף הבא
דפים:  

24,927

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJennocide. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jennocide. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)