לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Jennocide.

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

סיכום י"א.


אם להגיד את האמת, אני באמת לא זוכרת מה עבר עליי השנה.

אבל אני יודעת שהכרתי לעומק אנשים שלא כ"כ הסתדרתי איתם - ואני נהנית מזה.

כמו כן פגשתי בדרך אנשים מטעים - שחשבתי שאהבתי והם רק אכזבו.

עשיתי טעויות, הברזתי, נכשלתי, הצלחתי, עברתי, אתם יודעים - כמו כל מתבגר טיפוסי.

אותו אחד שחשבי שאהבתי מגעיל אותי כיום. אותם אנשים שרציתי להפגש איתם - טוב זה לא קרה.

מצאתי את הבלו הישן שלי בעזרת חברה, אלינה. הייתי כ"כ מפגרת. פשוט רואים את השינוי, מהפוסט הכי ראשון של אפילו בבלוג הזה.

טוב שנה זה דבר כ"כ עמוס, אני לא יודעת אפילו על מה אני כותבת. תנו לי להתרכז בנושא אחד..

אוקיי. לקראת סוף השנה הזו, המחנכת הודיעה לנו את הדבר הכי מדכא שאי פעם שמעתי.

מפצלים את שכבת י"א ומחברים מחדש, בעירוב עם קבוצת נעל"ה.

תודה. למה?! למה אנחנו צריכים את זה עכשיו!?

למה עם נעל"ה? למה בכלל? אין לי בעיה עם נעל"ה, רק שהם עלולים לעכב את הכיתה בשיעורים כאלה ואחרים.

בין אם הם בכיתת עולים או לא. גם עולים צריכים להתקדם.

חוצמזה הם עובדים כ"כ קשה בתחילת שנה לגבש את הכיתה... למה פתאום עד שהתגבשנו לפרק הכל??

בכל מקרה, והרי התעודה:



כישוריי המהוללים בתכנת הצייר פורצים שוב. [כי למה לצלם ולהעלות כשאפשר להעסיק את עצמך בבניית טבלה?]

אני די מרוצה.

 

שיהיה חופש נעים :)

נכתב על ידי Jennocide. , 21/6/2011 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על גאווה וכאלה.


פוסט זה הוא פוסט דעה.

אם יש מתנגדים, לא אכפת לי. רק אל תגידו לי שאני טועה.

מספיק לי מאחד הפוסטים הקודמים...

 

התבוננתי בעיקר בשבועות האחרונים בחברה שלנו. על גאווה וכאלה. תגובות והכל. אני די נגעלת את האמת.

מהחברה, לא מגאווה. אני בעד הפגנת הגאווה. אני בעד מצעדים. אני בעד סרטים וסדרות. אני בעד הפצה.

לפי מסקנות מהתבוננות בחברה שלנו בזמן האחרון, הבנתי כי הגאים אינם מוערכים מספיק בגלל ש..:

  • זה לא לפי התנ"ך. נכון, חבוי שם איפשהו פסוק על זה שגבר לא ישכב עם גבר. אבל זה עדיין קורה. ונחשו מה? לא קורה מזה כלום. אנשים מתאהבים זה בזה לא משנה מאיזה מין וגזע הם באו. אני לא רואה שום עונש מאלוהים, ובטח שאני לא רוה בזה חטא ישיר כלפי ה'. אני יכולה להבין את הסיבה המוסרית מאחור זה, כאילו שאלוהים יצר את האדם ועבד עליו ועל האשה כדי שיוכלו להמשיך ולהתרבות בעולם, ופתאום הגבר לוקח פנייה חדה ו"בוגד" בה' וביצירה שלו. אבל לפי דעתי הסיבה הזו לא מוצדקת מספיק. אם אתם, המאמינים והמתחברים לסיבה הזו, חושבים שהאדם בגד בה' בכך שנכנס לקשר עם גבר, אז תסבירו לי מי יצר את הרגש הזה של אהבה כלפי אדם מאותו המין. אני רק מציינת את זה. אם ה' ברא הכל... הוא גם שייך לבריאה הזו.
  • זה מגעיל לתאר את זה קורה. מה אני אגיד לכם, אל תתארו. אתם מתנגדים? טוב, יופי. אל תזכירו את זה ואם מישהו מזכיר אל תרדו על הבנאדם, הוא כולה משמיע את דעתו. גם לכם מותר, זה נכון. פשוט... דברי חכמים בנחת נשמעים. זה מסכם הכל.
  • יש המאמינים שמצעדי גאווה חסרי ערך לחלוטין. ישבתי בכיתת האנגלית עם מישהי מהכיתה, והיא סיפרה על זה שעוד מעט יקרינו סרטי גאווה בטלויזיה, כחלק ממצעד הגאווה המתקרב. על זה היא הוסיפה כי מצעדי הגאווה לא נותנים לך כלום, זה שאנשים יוצאים בחצי עירום ומציגים את הנטייה שלהם לא תעזור להם בשום דבר. ארצה להבהיר משהו, מנקודת המבט שלי. אנשים מראים שהם גאי להיות מה שהם, בני אדם. קצת שונים, לפי התפיסה הכוללת של החברה, אבל גם חלק מהחברה. הסיבה שהם מציגים את המצעדים האלה היא כדי לעורר את המודעות וההבנה של אנשים שמתנגדים לזה. אולי הם לא מצליחים בה כ"כ, אבל תנו לי להגיד לכם שלפחות הם גאים בכך שנתנו לקולם להשמע.
  • זה מעביר מסר לא נכון לילדים. אוקיי אני, אישית, לא רואה את הבעיה פה. אם לאהוב את מי שאוהבים היא מסר שלילי - אז בבקשה, תגנו על הילדים שלכם מזה. אם כ"כ חשוב לכם שהילדים יאהבו רק אנשים מהמין השני - בבקשה. אני די בטוחה שכל הורה רוצה שהילדים שלו ימשיכו את המשפחה וילכו בדרך שלא תפסיק לייצר ולהתרבות, אבל לפחות להראות קצת כבוד לבחירת הילד צריך. מהילדות שלנו מלדים אותנו להשמיע את הקול שלנו, להיות מי שאנחנו ולא להתבייש בזה, להחליט את ההחלטות שלנו ולעשות מה שטוב לנו, ואז משתיקים אותנו ומתחילים לשלוט לנו במחשבות. אני חושבת שזה פסול בכ"כ הרבה דרכים. תחליטו מה אתם רוצים שנהיה, עצמאיים וחזקים עם דעה משלנו, או ללא יכולת להתנתק מכם ומהרצונות שלכם? תסתכלו מה עוצר את המשכיות החיים שלנו לפני שאתם שופטים על הנטייה המינית שלנו.
  • זה עוצר את המשכיות האדם - דבר שהוא פסול. אולי לעצור את המשכיות האדם זה "פסול", כפי שרבים אומרים. אבל גם פסול לזרוק ילדים לרחובות ולתת אותם לבתי תמחוי. כמו כן לא לתת לאדם לפעול בחופשיות זה פסול. לא לתת לאדם לבלוט זה פסול. נכון שאולי מקשר שכזה, קשר חד מיני, אין סיכוי להמשכיות [אלא אם כן..], אבל תחשבו כמה אנשים המעורבים בקשר חד מיני מגדלים ילדים מאומצים כאילו היו שלהם, בונים משפחות והם מאושרים. והרי זו לא המטר של האדם בעולם? להיות מאושר? אם לא, חבל. אני מאמינה שזוהי בדיוק המטרה.

עכשיו אחרי שעברנו על זה - אני רוצה לתת כמה נקודות כתגובה על ההשקפות שניתנו קודם, להראות למה צריך לערב את החברה הגאה בחברה שלנו.

  • הכבלות לתנ"ך זה גם לא תמיד בריא. אני לא מנסה עכשיו לפנות לקהל הדתי והמסורתי והמאמין ולהגיד שאתם טועים. שוב, דעתי בלבד - לא ראיתי בחיים אדם שהיו לו בעיות עם ה' בגלל היותו הומו. באמת. לכן.... למה שלא נניח בשוט את התנ"ך בצד לרגע, ונסתכל על המצב בעיניים אחרות? עיניים לא שטופות בפסוקים ופרקים, אלא ביופי שיש בעולם, וזה הערכה של כל אדם לפי מה שהוא, שוויון זכויות, שמחה ואהבה. זו רק הצעה.
  • זה לא מגעיל אם לא תחשבו על זה. אם זה גורם לכם לתחושה לא נוחה, זה בסדר, זה גם טבעי. פשוט לפעמים אין צורך להביע את זה בצורה קיצונית כפי ששמעתי אותה. אתם שולטים במחשבה שלכם ובמה שאתם מרגישים כלפי אדם, לא כל גורם חיצוני אחר. לכן אתם יכולים להעריך אנשים יותר אם לא תשנאו אותם שנאת חינם בגלל היותם מה שהם. אז חברך הטוב ביותר אוהב גברים. תנתק איתו קשר? לא, כי הוא אדם מדהים וזה לא אמור לשנות לך כלום. בגלל זה הייתם חברים כ"כ הרבה שנים. לא כך? ואם אתם מפחדים שאתם עלולים להקלע למצב בו אתם מוצאים חן בעיני אנשים כאלה, למה להבהל? זה אמור להחמיא לכם שחושבים עליכם לטובה גם מהמין השני. ואם אלה חבריכם הטובים, שלא מזמן יצאו מן הארון, נקרא לזה כך, אני די בטוחה שאתם לא צריכים לחשוש כי אם הם נפתחו בפניכם אין זה בהכרח אומר שאתם נמצאים על הכוונת שלהם. הם סתם רצו שתדעו מי הם. אל תחמיאו לעצמכם כ"כ, לפעמים תטעו. קרה לי פעם, נפתחתי בפני חברתי שאני אוהבת גם בנות. היא אטומטית ניתקה איתי קשר כי היא חשבה שאני אעשה את הצעד שלי כלפיה. את האמת - רק רציתי לשחרר את זה. אני לא רוצה כל קשר רומנטי איתה. היא לא הטיפוס שלי. אבל זה כבר בעבר, כי אנחנו לא מדברות יותר. חבל, היא היתה חברה טובה.
  • כמו שאם מפגינים נגד מצעדי גאווה כדי להשמיע את הקול הסטרייטי, הגאים משמיעים את קולם, אבל בגאווה. אתם יוצאים לרחוב לפני מצעד גאווה ואומרים שזה לא צריך לקרות, כי זה לא בסדר, אתם אומרים שהגאים צריכים להסתתר בתוך עצמם עם זה, לשמור את זה לעצמם, כי מצעד גאווה ל יביא תמיכה, אלא רק יזכיר למה אתם מאוכזבים מהם? אז לא. מצעד גאווה זה משחרר. משמיעים את קולם של האנשים ששתקו או עדיין שותקים, ואלה שגאים שהשמיו את קולם. ולמה? כי אנחנו חיים במדינה דמוקרטית. ומותר לנו. כמו שלכם מותר לצאת נגדנו. אני כבר אוטומטית רושמת "נגדנו"... אני ביסקסואלית, ואני מתה ללכת למצעד כזה ולקחת בו חלק. אין לכם מושג עד כמה אני אהיה גאה בעצמי אחרי שדבר כזה יקרה.
  • המסר המועבר ממצעד גאווה אמנם הזוי, אבל הכי משמעותי שאפשר להעביר לילד. אני לא מגזימה. ערכו של אדם שווה לערכו של חברו, ואל תשכחו את זה. מנהל בכיר בבנק, למשל, שווה בערכו לנווד שיעשה הכל בשביל לקבל שקל ברחובות. בדיוק ככה גם אדם סטרייט שווה בערכו לאדם שהוא.. לא. צריך להתגבר על המכשול הזה שאתם חושבים שתקוע שם! אנחנו אנשים חיים ונושמים, אוכלים ושותים, מבלים ונהנים, מרגישים ומדברם כמו כל אדם אחר אי שם. אנחנו לא שונים. כמו שיש מקצועות שונים בעולם - יש נטיות שונות. אנחנו לא נטיף לך אם אתה סטרייט. תפסיק להטיף לנו על המיניות שלנו. אנחנו מסתדרים איתה מצוין ואנחנו חיים באושר עם זה. אל תהרסו לנו. אנחנו מפריעים לכם? גם אתם מפריעים לנו כשאתם קוראים לנו בכינויים כאלה ואחרים. הרעיון הוא שצריך ללמד ילדים מגיל צעיר שכל בני האדם שווים ושצריך להראות כבוד לא משנה מי האדם שאתה נמצא מולו. גם לאויבים הכי גדולים שלך תראה כבוד.
  • המשכיות האדם תמשיך לא משנה מה. האחוז הכולל מאוכלוסיית העולם של אנשים לא סטרייטים הוא קטן מאחוז הסטרייטים. ככה שאל תדאגו. חוץ מזה, באחוז של הסטרייטים יש אחוז גדול מאוד של ילדים יתומים או שנשלחו לבתי תמחוי מסיבות סוציאליות ופסיכולוגיות, וכל מה שחסר להם זה בית חם. מובן שיש גם אנשים נדיבים שמוכנים לתרום זרע או לשאת תינוק. משפחות ימשיכו להתקיים. ולא משנה מה מין שני ההורים - הבית עדיין יהיה אותו בית חם שיש לכם עכשיו, עם שני הורים ממין שונה. כמו כן זה מחזק את הטענה מעל, הילדים ילמדו שיעור חשוב שצריך להיות עם מי שאוהבים, לא עם מי שהחברה רוצה שאתה תאהב. הנקודה היא - משפחות ימשיכו להתקיים, ילדים ימשיכו להוולד והאדם לא ייעלם. אז אל דאגה.

שמתם לב שתוך כדי הכתיבה פתאום התחלתי, לא יודעת, להתחבר יותר לכתיבה שלי? אני לא מדברת על זה שאני כותבת בבטחון מלא, כי אני ממש לא. אני אףפעם לא כותבת בבטחון מלא. אבל אני כן יודעת מה אני מנסה להגיד. איזה מסר אני מנסה להעביר ולמי.

גאווה זה לא פסול. לדעתי גאווה זה דווקא חמוד. כשאנשים יכולים לסמוך זה על זה ולא משנה מה, זה רק מציג את יופיו של האדם, שמסוגל להפנים את הרגש של הזולת ולחוות אותו כלפי לא משנה מי. מה שאני מנסה להגיד הוא.. אני תומכת בתומכים. אני חלק מהגאים, ומהגאים בגאים. אני בעד מצעדים ופרסומות, סדרות וסרטים. אני רק בעד הפצת המסר של הגאווה. כי לא משנה מי אנחנו, גם אנחנו צריכים אהבה, והיא תוחזר לנו ביום מן הימים.

 

אשמח לשמוע מה דעתכם על הקטע שלי, ועל הגאווה בכללי. אני אוהבת הסכמות, ועוד יותר נהנית מאי הסכמות, כשהן מוסחות בטעם טוב. אני רוצה לראות מה העולם חושב על דעתי. כי לכולנו יש דעה.

 

סוף שבוע מעולה שיהיה, ולילה טוב!
ג'ן ~

 



נכתב על ידי Jennocide. , 10/6/2011 23:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shai the grapes ב-11/6/2011 21:55
 



לדף הבא
דפים:  

24,927

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJennocide. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jennocide. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)