לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים love&Sing And Dance



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

כנראה פורשת!


אני כנראה מפסיקה את הסיפור,

בגלל שאני די בתוקפה רעה,

של דיכאון ושל כאבי בטן ודברים כאלה.

ואין לי מצב רוח להמשיך

וגם לא נראה לי שמישהו ממש אהב.

אבל ממש תודה לכולם על התגובות והכל.

למי שצריך לעדכן אותי בקשר לסיפורים שלו שיעדכן כאן אני אכנס כל יום D;

תודה ואוהבת תמיד 3>

 

נכתב על ידי , 18/6/2008 16:45  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 11 D;


מהפרק הקודם:

לפתע נפתחה הדלת ,

"נועם?" שאלתי,

'מה נועם עושה פה ?מה הוא קשור?' חשבתי,

"אה אני רואה שהתעוררת, מה למה כולם כאלה רציניים?" אמר,

"נועם שתוק רגע" אמרה דניאלה,מביטה על נועם בכעס והמשיכה,

"זה בקשר ל.."  

פרק 11 D;

"זה בקשר להורים שלך" אמרה דניאלה בלחש,

"ההורים שלי מה איתם?" אמרתי,

"קרתה רעידת אדמה והם נעדרים" אמרה דניאלה בעצב רב,

"מה" אמרתי בלחש,מנסה לעקל את זה,

נעדרים ?לא זה לא קורה לי, זה פשוט לא יכול לקרות.

"כן נעדרים  ואח שלי נהרג" אמרה דניאלה ולפתע פרצה  בבכי,

לא אמרתי כלום הייתי בשוק,אבל פשוט בשוק,

ההורים שלי מתו?לא זה לא אפשיר,זה  בטח סיוט,

מה אהיה עכשיו ולפתע התעלפתי,

"נועה!" צער אליאור,

"נועה תעני לי בבקשה" התקרב ולטף את פנייה,

"דניאלה תקראי לרופאה" אמר אליאור בחרדה,

דניאלה מיד יצאה וקראה לרופאה,

הרופאה נכנסה וביקשה מכולם לצאת,

"אולי לא הינו צריכים לספר לה את זה  כרגע?" שאלה דניאלה בעצב,

"אולי?, אני מתחיל לחשוב שהינו צריכים לספר לה שהיא כבר תצא מהבית חולים" אמר אליאור,

"כן אה" נאנחה רותם,

"איפה רן?" שאלה לפתע דניאלה,

"הוא הלך לשתות משהו" אמר נועם,

"לפחות נועה התעוררה" אמר אליאור וחייך חיוך קטן,

היה אפשר לראות שהוא באמת אוהב אותה.

"אז מה יהיה עכשיו?איך נועה תשלם על הפנימייה?" שאלה רותם,

"אין לי מושג,את חושבת שאולי יעבירו אותה לבית יתומים?" שאלה דניאלה,

"אולי יש לה דודים או קרובי משפחה שיאמצו אותה" אמרה רותם,

"כן האמת שיש מצב" אמרה דניאלה,

לפתע יצאה הרופאה ,

"מה איתה?" שאל אליאור בדאגה,

"היא בסדר ,היא רק התעלפה, תנסו  שהיא לא תהיה בלחץ" אמרה הרופאה,

"אנחנו יכולים להיכנס" שאלה רותם,

"כן" אמרה והלכה,

"נועה!,נועה את בסדר" שאל אליאור והתקרב,

"כן אני בסדר, קצת כואב לי הראש" אמרתי,

"אני לא יודעת מה אני יעשה בלי ההורים שלי" אמרתי והתחלתי לפרוץ בבכי,

"אל תדאגי אנחנו נהיה איתך,וגם הם נעדרים לא בטוח שהם מתו" אמר אליאור וחיבק את נועה,

"כן אני יודעת אבל..אבל כמעט בטוח  שהם מתו אם הם נעדרים , כי זה היה די מזמן לא?

בן אדם לא יכול לא לחיות בלי אוכל ומים ואם הם נפצעו אז בטוח שהם כבר מתו" אמרתי בוכה,

"אני מעדיפה לדעת הכל ואחרי זה לא להתאכזב ולא לפתח צפיות שהם בחיים" המשכתי,

"כן האמת שזה יותר כדי" אמרה רותם,

"טוב איפה רן? אני ילך לחפש אותו ,כבר באה" אמרה דניאלה מעוצבנת,

~~

דניאלה חיפשה וחיפשה ולא מצאה אותו בשופ מקום,

היא החליטה לצאת החוצה אולי הוא שם,

'יאו איפה החמור הזה ?לאן הוא נעלם' חשבה דניאלה,

"רן?" אמרה דניאלה לא מאמינה למה שהיא רואה.

~~

"טוב אנחנו נשאיר אותם לבד בטח שאתם צריכים לדבר" אמרה רותם וכולם יצאו חוץ

מאליאור,

אליאור ישב על המיטה,

"אממ אליאור" התחלתי להגיד, הסתכלתי עמוק לתוך עיניו,

"אל מה שדיברנו קודם,שהינו בחדר.."המשכתי להגיד,

הפסקתי לרגע לא ידעתי איך להגיד זאת,

לא הייתי בטוחה בשום דבר,הייתי לפתע מבולבלת.

"את לא חייבת להגיד לי עכשיו את התשובה" לחש לי אליאור,

"אבל אני..|התחלתי להגיד, רציתי להגיד לו כ"כ.

"אבל אני..אני.." המשכתי אך פתאום נשמע צלצול הפלאפון שלי,

ניגשתי לענות.

"הלו" נשמע קול,

"אמא?" אמרתי,מופתעת.

 

 

 פרק נורא נחמד,

אני נורא מצטערת שאני לא כזה מעדכנת פשוט אין לי זמן OO"

אני יגידלכולם כנראה מחר ><"

מקווה שאהבתם

<3

נכתב על ידי , 12/6/2008 09:10  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 10 D;


מאירוע הפרק הקודם:

"אה..ואיך אתן מתכוונות להגיד לה את זה?" שאל רן בעצב תוך כדי שהוא מסתכל על נועה,

"אני באמת לא יודעת ,היא תיקח את זה נורא נורא קשה ,לפחות אני חושבת ככה" אמרה דניאלה בעצב,

"כן כבר צריך להגיד לה  ,אנחנו לא יכולות למשוך את הזמן זה מאוד חשוב" אמרה רותם בעצב,

"כן אבל מתי עכשיו היא לא מתעוררת ואפילו שהיא  תתעורר לא נראה לי שנגיד לה

בגלל שהיא תוכל להתעלף אחרי זה  בממלא היא לא מצב טוב ,אז מה כדי לעשות?" אמרה דניאלה,

"אני חושבת שאחרי שהיא תתעורר בעזרת ה-ה' אז נחכה כמה זמן ואז נספר לה" אמרה רותם ודניאלה הסכימה.

"נועה" שמענו קול .

 

פרק 10 D;

"נועה" שמענו קול,

"אליאור, מה אתה עושה פה?" אמר רן  בכעס,

אליאור רק רץ לנועה והיה מול רן,

"מה אני עושה פה? מה אתה עושה פה?" שאל מופתע,

"אני באתי לבקר את נועה" אמר כאילו ברור מאליו,

"אהה וואלה לא ידעתי ,יופי גם אני עכשיו זוז" אמר בכעס,

"יאללה מה קרה? זוז אתה" התעצבן רן,

"טוב תפסיקו לריב ,רן זוז אני במלא רוצה לדבר איתך" אמרה דניאלה,

אבל  היא שקרה היא רצתה שאליאור אהיה עם נועה,

"טוב גם אנחנו זזנו" אמרה רותם ומשכה בידה של לידור החוצה,

אליאור התקרב לנועה ,רגליו היו על הריצפה וידיו על המיטה,

"נועה שלי.." החל לדבר אליאור,

"לא הייתי צריך לתת לזה לקרות ,הייתי צריך לרוץ אחרייך" אמר בשקט,

"אני מצטער כ"כ מצטער.." אמר רן והשפיל את מבטו,

"זה בסד.." נשמע קול עדין,חלש שהוא הכיר ,אליאור הרים את ראשו,

"נועה?" שאל מופתע,

"אליאור ,זה בסדר" אמרה בלחש,

אליאור קם מיד ואמר "נועה ,נועה את בסדר?, כואב לך משהו?" שאל במהירות,בלחץ.

"כואב לי הראש" אמרתי  וקמתי קצת,

"מה קרה?" שאלתי בלחש,

"אהה ,הייתה לך תאונת דרכים" אמר בעצב וישב ליד נועה,

"תאונת דרכים?" שאלתי בלחש ,מנסה לקלוט איפה אני ומה קרה לי ,הייתי

מבולבלת ,

"כן תאונת דרכים" אמר מביט לריצפה.

~~~~

"דניאלה למה קראת לי?" אמר רן מעוצבן,

"אתה לא רואה שהוא אוהב אותה?" אמרה מעוצבנת והמשיכה,

"לא כמוך" אמרה בלחש,

"את רומזת שאני לא אוהב אותה?" שאל בכעס,

"כן זה מה שאני רומזת כי אם היית אוהב אותה לא היית אונס אותה" אמרה בלחש,

"אהה כן ,טוב ,אז רק שתדעי אני כן אוהב אותה ומה שקרה יש לזה הסבר" אמר בכעס,

"טוב מזה משנה היא לא אוהבת אותך ,היא אוהבת את אליאור ,אתה מבין את זה?" אמרה מעוצבנת,

'את זה עוד נראה' חשב,

"הם חברים?" שאל,

"לא הם לא" אמרה נאנחת והמשיכה במהירות "אבל הם היו" אמרה בחיוך,

"טוב אני נכנס הם היו יותר מדי ביחד" אמר מעוצבן,

~~~~

"לידור את רוצה ללכת הביתה?" שאלה רותם,

"אני חושבת שכן אם היו חדשות תתקשרי אליי" אמרה לידור,

"טוב את רוצה שאני ילווה אותך?" שאלה רותם,

"לא תודה אני מעדיפה ללכת לבד" אמרה בלחש והלכה,

לידור הלכה בפארק שהיה קרוב לבית החולים ,

לא היה שם אף אחד ,היא הלכה לבד, בחושך.

לפתע היא הרגישה יד אוחזת בה.

~~~~

"אבל עכשיו העיקר שאת התעוררת את לא יודעת איך דאגנו" אמר אליאור ברכות,

"דאגנו? מי עוד פה?" שאלתי,

"אני"

"רן? מה אתה עושה פה?" שאלתי מופתעת ,למה הוא באה לפה בכלל?,

"נועה את קמת" אמרה דניאלה בחיוך ורצה לחבק  את נועה.

"דניאלה" אמרתי בשמחה  וחיבקתי גם אותה.

"באתי כדי לראות אותך" אמר רן והתקרב,

"דאגתי.." המשיך,

"נועה!" צעקה רותם כשראתה שנועה התעוררה,

"רותם? מה גם את פה" שאלתי בחיוך,

"ברור איך לא ? וגם לידור הייתה אבל.." אמרה  והשפילה את מבטה,

"אבל?" שאלתי לא  מבינה מה קורה,

"היא לא הרגישה טוב" אמרה והרימה את ראשה,

"אה מה יש לה?" שאלתי,

"עזבי לא חשוב" ניסתה להתחמק,

"חשוב חושב" אמרתי מנסה לשכנע אותה,

"עזבי עכשיו את לידור ,מה אם חיבוקי?" אמרה  וחייכה חיוך מזויף,

חיבקתי את  רותם ופתאום נזכרתי למה בכלל יצאתי מהפנימייה,

"דניאלה !" צעקתי,

כולם נבהלו,

 "מה רצית לספר לי אז שהתקשרת אליי?" שאלתי במהירות,

כולם שלחו מבטים מוזרים אחד לשני לא הבנתי מה הפשר המבטים האלו,

מה כבר קרה?,

"אממ זה.." התחילה להגיד דניאלה,

"זה מה?" שאלתי בקוצר רוח,

"זה משהו נורא חשוב אני לא יודעת אם להגיד לך עכשיו.." אמרה דניאלה בעצב,

"תגיד תגידי אני רוצה לדעת" אמרתי רצינית,

לפתע נפתחה הדלת ,

"נועם?" שאלתי,

'מה נועם עושה פה ?מה הוא קשור?' חשבתי,

"אה אני רואה שהתעוררת, מה למה כולם כאלה רציניים?" אמר,

"נועם שתוק רגע" אמרה דניאלה,מביטה על נועם בכעס והמשיכה,

"זה בקשר ל.."  

 

 

נממ אני ממש אבל ממש מצטערת שלא עידכנתי,

עכשיו התקופה פחות לחוצה אז אני משיך לעדכן כל יום-יומיים עד ארבע.

הפרק יצא נחמד לא ממש אהבתי,

אבל מקווה שאתם  אהבתם ^^

33> תודה על כל התגובותת XDD

 

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2008 06:38  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שמספרת XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שמספרת XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)