לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

מסעותי בארץ הקאווה...טוב, בארץ, אבל קאווה!


 

 

אמש הייתי במפגש נשים...זה קורה לי מדי פעם, הה? היה צריך לפתוח בקבוק קאווה. זינקתי ואמרתי, שאני רוצה לפתוח. הייתי מוכרחה. הן גם ידעו על האפיזודה הקודמת בנושא הזה...

 

ניסיתי בנון שלאנטיות לפתוח את הבקבוק, וזה היה קשה מהצפוי. הציעו לי שניתן לבעלה של בעלת הבית לפתוח. חמתי עלתה בי להשחית. סרבתי כמובן, ובכוחות מחודשים, עם מפית ביד (הבקבוק היה חלקלק מהמים שהתאדו), סובבתי והזזתי, הזעתי והתאמצתי, ו......................................פק, נשמע קולו המבוקבק של בקבוק שנפתח.

 

מזגנו, שתינו, ניצחתי.

נכתב על ידי , 4/8/2010 10:04  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)