לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

לעשות את הסוויץ'


 

 

אני משתתפת בסדנא שנקראת לעשות את הסוויץ', סדנא שמעביר ירון ספקטור - שאני מכירה עוד מהאשראם.

 

הסדנא נערכת בטבעון, שלושה ימי ששי, ועוד מפגש אינטרנטי נוסף. הכלי העיקרי בסדנא הוא שיטת העבודה של ביירון קייטי, עליה כתבתי כאן כבר מספר פעמים.

 

זו שיטה של אימון, עבודה עצמית לניקוי ממחשבות שליליות ומעיקות. שיטה המאפשרת בחינה מחודשת של החסמים שלנו בחיים. שיטה הבודקת את "הסיפורים" שלנו, כל אותם דברים, אמונות, קשיים, תירוצים שמעכבים אותנו בדרך לחיים משוחררים ומאושרים, מלאי עשייה וסיפוק.

 

אני מתרגלת את השיטה כבר שנתיים. הייתי פעמיים באשראם, עם ירון ספקטור, ועוד שני מנטורים/מאפשרים (צילה הרטמן וליאב יאני), ועוד פעם באשראם עם חברות שאני הולכת איתן ביחד מאז הסמינר הראשון. אנחנו גם נפגשות לעיתים תכופות, פעם בחודש-חודשיים, ומתרגלות את השיטה יחד.

 

לעיתים אני מתרגלת את השיטה גם בסקייפ, או בטלפון, עם חברה. והשיטה מעניינת, חכמה ופועלת. סיפרתי כאן בהתפעלות לפני כמה חודשים, שביירון קייטי הייתה בארץ, והייתי בכנס שהיא העבירה של יומיים וקצת, שהיה מלא השראה.

 

טוב, אז החלטתי לעשות עוד סוויץ'. וללכת לסדנא ולראות איך מצליחים להוציא עוד משהו. איך מנקים מקום, ומצליחים להכניס לתוכו דברים חיוביים במקום מחשבות מעיקות.

 

הייתי בינתיים ביומיים. המנחה, ירון, דוחק בנו בעדינות ובנעימות רבה למצוא את התשוקות שלנו בחיים, ואת הדברים שמעכבים אותנו בביצוען.

 

זה לא קל. לא קל לגלות מהן התשוקות האמיתיות שלי, ולא קל להכיר בחסמים, המעצבנים והמרגיזים, המעליבים והמגוחכים, שעוצרים אותי.

 

תחזיקו לי אצבעות שאעבור את ההר הזה, ואגיע גם לסוויץ'. כרגע אני בבאסה....

נכתב על ידי , 31/7/2012 08:11  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)