לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

כיבוש פסגות, ההכנה למלכת המדבר, נהיגת שטח


 


 


השארתי אתכם במתח בפתחו של יער בן שמן, באותו בוקר של נהיגת תרגול בג'יפים לקראת מלכת המדבר...


 


התרגול היה מורכב מהנחיות ומתיאוריה, ומנסיעת שטח בג'יפ. היינו 4 בג'יפ, ומדריכה. האזנו להנחיות שלה ולהערות שלה לגבי נסיעתה של כל אחת ואחת, ולמדנו גם מנסיונן של האחרות. אני נהגתי אחרונה. קשה להבין את מימדי הרכב, צריך להתרגל לגודל, לגובה, להחלפת המהלכים. לנהיגה ברכב לא אוטומטי...זינוק בעליה, ירידה לתוך תעלה, נסיעה על דופן של גבעה, באלכסון, ירידות תלולות...חוויה וכייף. למדתי להעביר מחדש מהלכים, ונוספו לי גם המהלכים של רכב 4X4...נהיגה איתם נותנת תחושה של טנק כמעט...(אמרה מי שלא נהגה בטנק, כמובן....). 


 


הייתי מבסוטה, ונהגתי לא רע בכלל...היו נשים שקיבלו הנחיות לשוב לתרגול נוסף, אבל אני נהגתי בסדר, ולא היה צורך בכך. 


 


חזרתי הביתה, והשאלה הראשונה שנשאלתי על ידי אחותי היתה - באיזה ג'יפ נהגת?


 


....ואני עניתי - כחול.


 


אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?אה?


 


אישה. פמיניסטית. כל מה שחשוב לי זה הצבע? מה אני מטומטמת? איזה ביזיון. הפכתי לצחוק של המשפחה כולה...אבל, בשקט בלי שאף אחד ידע, זה לא משנה לי אם זה היה טויוטה, לנד קרוזר, לנד רובר, סוזוקי, או כל שם אחר. אם הייתי צריכה לדעת מה לקנות הייתי עושה סקר שוק. אבל מה זה משנה, לכל הרוחות המותג שלו????


 


אני לכשעצמי החלטתי, שכדאי לפחות לתרגל יותר את נושא הנהיגה בגיר ידני. שלפחות החלק של החלפת המהלכים לא יהיה מכשול בשבילי בכלל. הדרך הקשה, הרכב הגדול, הנהיגה מצד שמאל - מספיקים בשבילי. לפחות הנושא של הגיר הידני צריך להיות אוטומטי בשבילי...(:


 


 


ולכן, היום שכרתי רכב לשישבת, לא אוטומטי. איזה רכב? טורקיז. איזה שם יש לו? הפעם אני מוכנה עם תשובה נכונה ומתאימה...אופל קורסה. היום נהגתי בו קצת, ומחר אצא להרי ירושלים לסטף, לנס הרים, לעליות ולסיבובים. בערב אהיה מומחית על אמת.

נכתב על ידי , 2/11/2012 18:08  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)