לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

אני מתחילה להיות ממש מוכנה...או שלא?


 


 


 


אז אחרי ששכרתי רכב עם גיר ידני בסופ"ש האחרון, החלטנו לצאת לטיול בארצנו היפה, כשהיעד הוא ירושלים.


העליות בדרך לעיר, התחושה שנוסעים הבייתה (אני ירושלמית במקור) הידיעה שבירושלים מחכה לי זינוק בעליה ברחוב אגרון (מוראם של כל עושי הטסטים בעיר הקודש) וכמובן - הרצון לקבל חיבוק וברכת הדרך מאמא שלי, הם אלו שקבעו את היעד.




 


 


נעלתי את נעלי ההליכה הקוליות, אזרתי אומץ, חייכתי חיוך גדול ונכנסו לאוטו. נסענו אני, ושני גברים - בעלי, והבן הצעיר. אני, לשם שינוי, ישבתי במושב הנהג. אהמממ...מושב הנהגת. עד היציאה מהעיר התבררו לי מספר דברים. האחד, שבני הצעיר סיים כבר את שני הסנדוויצ'ים שהכנו לו כארוחת בוקר והוא מתכוון אוטוטוטו לשוב ולהירדם להמשך שנת הלילה שלו. השני, שלא משנה שאני יושבת במושב הנהג, על המוסיקה אני לא אחליט. בעלי מיד סגר את הרדיו שהיה מכוון לגלגל"צ. והשלישי...שאין לי בעיה לנהוג עם מהלכים. בצ'יק צ'אק התרגלתי, והרגשתי חופשית. האוטו לא נהם, לא קירטע, רגל שמאל נחה בנוחיות ליד דוושת הקלאץ' ולא עליה בהיסטריה, היום היה נהדר והשמים כחולים.


 


בעלי ניווט אותי למסלול לימוד ארוך ויפה. מהרצליה לירושלים נסענו דרך צומת ראם, דרך שדות מיכה, נס הרים ובר גיורא. נסענו דרך עין כרם ובזריזות (טוב, לא בזריזות, במהלך שני ובדיוק מופתי) התפתלנו בסיבובים, בעליות, בירידות. העברתי מהלכים בקלילות מהראשון בזינוק, לשני לשלישי לרביעי לשלישי לשני וחוזר חלילה. אחלה.


 


 




 


הגענו לאמא שלי, שדאגה למדי, ושאלה את בעלי אם היה לו קשה ממש בהדרכה שלי...היא גם התפעלה מזה שצלחתי את המסלול בשלום. איזה כייף שיש תמיכה של אמא שכזו. אבל בעצם, היה קלי קלוטו.


 


בדרך חזרה נסענו דרך הכביש הראשי. מהלך חמישי לאורך הדרך כולה...אוטומטי הרבה יותר נוח. בחיי.


 




 


וזוהי תמונת המנצחת הרגועה, אחרי שהגענו הביתה...


 


ועכשיו אני מוכנה באמת. או שלא... קניתי שק שינה שמתאים ל - מינוס 20 מעלות (אלו ההנחיות שקיבלנו, ואני לא מגזימה!), שקיות חימום, גופיה טרמית. התאמנתי בנסיעה, ביליתי את הנעלים והתרגלתי אליהן, והכי חשוב - קניתי ושמתי לאק כתום, כצבעה של החולצה שנלבש כחלק ממדי "המלכות".


 




 


הצבע מתאים להפליא, אולי אספיק עוד למצוא ולקנות עגילים בצבע תואם, ידי מושטת לחולצה ולחלום היציאה למרחבים, האמיתיים, שבחוץ, ונמשכת בה בעת למדפסת, למחשב, לרשת, למרחבים הוירטואליים שבהם אני כל כך מרגישה בבית. 


 


איך אחזיק מעמד 10 ימים בלי הבלוג? בלי הפייסבוק? בלי המיילים שלי? כך בין שמים לארץ, בארץ לא נודעת, בקור מקפיא, במאמץ ובהרפתקה בלתי ידועים שאני לא קובעת ולא יודעת מה ילד יום, מה ילד רגע? אני - הקונטרול פריק? איך אצליח לשחרר לזרום ולהנות?





* את המחשב לא צילמתי. רק את המדפסת. המחשב שלי, כמו הרבה דברים שלי, הוא אדום. זה לא מתאים ללאק....(:

נכתב על ידי , 8/11/2012 08:07  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)