לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

כמה הערות לסדר היום


 

 

השופט הלכאורה מכה - הכל נאמר כבר. צריך לבדוק את התנהלות הפרקליטות המשטרה והיועץ המשפטי. 

אבל אסור - אסור ממש, להפוך את זה לצהוב. הוא כבר לא יושב בדין. לקח חופשה. מעכשיו, כמו כל אדם, תנו לו לנשום. 

 

לא נכון שצוותי חדשות אורבים לו ליד המשטרה כדי לזכות לראות, לצלם ולתעד. רוממות הילדים בגרונם, והם יוצרים נזק נוראי בדיוק להם.

 

 

 

 

הדרת החרדים - הכל נכון. הכל מדוייק. נתנו להם לא ללכת לצבא, ולא לעבוד, ופרנסנו אותם שנים רבות. אבל האשמה היא בנו, ובגועליציות הנוראיות שהקמנו ושהפכנו לסחיטים. 

 

לא נכון להדיר אותם כציבורים שלמים, אנחנו צריכים לשלב ידיים וליצור שינוי ביחד. אני מרגישה שההתלהמות, ההוקעה, ההקאה, הלינץ' בכיכר העיר פושים בכל תחום של חיינו. יאללה, להנמיך להבות. 

 

להנמיך להבות, ולזכור את הרב פרומן. כתבתי בפייסבוק שאני לא ממש מכירה מקרוב, לא אותו ולא את פועלו. רק מה ששמעתי עליו. אבל הוא זכור לי מאוד לטובה מנעורי. היכרתי אותו אז, בעברי הרחוק, בהרצאות ובמפגשים בתקופה בה הייתי קרובה מאוד לציבוריות הדתית בפעולתי בתנועת הנוער "גשר" - לליכוד עם ישראל על בסיס ערכי היהדות. היכרתי אותו אז, את נעימותו, את אהבת האדם שלו, את הליברליות שלו. הוא נגע בליבי אז, והותיר בי רושם עז. נחקק בלבי. יהי זכרו ברוך.

 

ובעיקבותיו, אולי נצליח לא לרקוד על הדם של כל מה שאפשר, לא להילחם בתוקפנות, אלא ללכת בדרך הנועם ההסברה החינוך ושיתופי הפעולה?

נכתב על ידי , 5/3/2013 08:40  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)