לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

גמישות


 


 


לפני שנתיים לא יכולתי ללכת קילומטר שלם, בהליכה איטית. היום אני יודעת שאני יכולה לרוץ לפחות 5 קילומטר. אני יודעת, כי אני כבר עשיתי את זה. 


 


הקושי היה אירובי, ופיזי. לא יכולתי. אבל תמיד הייתי יחסית גמישה. יכולתי להגיע גם בזמנים היותר גרועים עם הידיים לרצפה. או לשבת בישיבה שלמה, ולהגיע לקצות האצבעות שלי. גם כשהייתי 15 קילו יותר. גם כשהבטן הייתה באמצע והפריעה לי. לא נערת גומי, ולא נערה בכלל, אבל הגמישות הייתה לא רעה.


 


עכשיו גם היכולות האחרות השתפרו פלאים. רצה (האמת שלראשונה בחיי, גם כשהייתי ממש צעירה לא יכולתי), ובטריאתלון כבר הוכחתי שאני גם רוכבת, ושוחה, אפילו בים. עם הראש במי המלח.


 


וביום ששי זה, מרתון תל אביב. והמקצה שאליו נרשמתי, יחד עם בני הבכור ששמח לפרגן לי חברה למאמץ ולחוויה היה של עשירית המסלול - 4.2 ק"מ.


 


גמישות פיזית זו לא גמישות נפשית. אתם יודעים.


 


כבר יומיים אני מסתובבת בידיעה, שזה שיגעון לצאת לריצה שכזו, מרתון שלם, חצי מרתון, 10 ק"מ ואפילו 4.2 ק"מ בשרב כבד. בוודאי אם זה לא בשביל להציל חיים. בוודאי אם זה בשביל כייף, ספורט, בריאות. אם זה לא בשביל להוכיח משהו.


 


יומיים אני מסתובבת, מציצה בחולצה שקיבלתי מהמארגנים שכתוב עליה "מרתון 2013", יודעת שאני משוגעת, ולא מסוגלת לוותר לעצמי ולהרפות. גמישות מחשבתית, נפשית. לדעת שגם אם אמרתי שאעשה משהו, זה לא אומר שאני מוכרחה באמת לעשות אותו.


 


איך אומרים, הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים.


 


והערב, שחררתי. שחררנו. גם אני וגם בני החלטנו שלא נרוץ. שאם אנחנו רוצים, נרוץ בפארק הירקון במזג אוויר נעים יותר, בעוד כמה ימים את המרחק הזה. בשביל הכייף, הספורט, החוויה, הבונדינג. 


 


אולי הצלחתי להיות סוף סוף גם קצת גמישה במחשבה, בפסיכולוגיה שלי. איזה כייף לשחרר קצת. איזה יופי שהבן שלי עזר לי לשחרר. ותודה גם לאמא שלי שצלצלה היום בדאגה רבה ואמרה לי שזה טירוף, ושלא כדאי, ושאולי אפשר לא. איזה יופי שכל המשפחה קיבלה את זה בהבנה, וחשבה שזה הגיוני. 


 


איזה יופי שאני יכולה לחשוב שהעולם לא יתהפך אם קבעתי לעשות משהו, ובסוף אני מוותרת. 


 


עכשיו אתחיל להתאמן על עמידת ראש. אולי נכנס לי קצת שכל לקודקוד. גמישות. גמישות אמרתי?

נכתב על ידי , 12/3/2013 22:06  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)