עכשיו זה הזמן שלי

עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

<<    דצמבר 2012    >>
16171819202122

12/2012

מאז שהבן שלי התחיל להאכיל חתולים, ומאז שגם אני מאכילה, ואפילו בעלי

אז כשאני יורדת במדרגות ומציצה בחלון, מיד קופצים עלי כמה מהם, בעיניים מתחננות.

מיד הם/ן מתקרבים לדלת, שורטים את הזכוכית בצפורניים שלהן, שאפתח להן כבר. ממש ככה.

ובני נתן לי להתבונן בתמונה הזו...

אנחנו מאוד קרובים לזה...

נכתב על ידי , 30/12/2012 08:28
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

אני לא יודעת אם כבר נמאס לכם מהחוויות שלי מהמסע...אבל גולת הכותרת...

הייתה ביומו האחרון של המסע, מבחינתי לפחות.

ידעתי שמתישהו במהלך המסע, ככל הנראה, ובלי שאני בטוחה בכך, בלי שגילו לנו ובלי שסיפרו לנו פרטים, תהיה "אומגה". אני אמנם התנסיתי באומגה קצרצרה במיונים למלכת המדבר, אבל אומגה של ממש מעולם לא חוויתי. גם מרכבות הרים, ממגלשות וממגלשות מים אני בכלל לא מתלהבת. אפילו לא מרחוק. אני מפחדת ממש מאובדן השליטה, מהגלישה המהירה, מהפרשי הגבהים, מהמהירות, מהכל.

ידעתי שככל הנראה תהיה אומגה. ופחדתי.

ביום האחרון למסע זה הגיע. סימסתי לבעלי שהיום זה היום. הוא סימס לי בחזרה שלא אעיז לוותר לעצמי...והחלטתי שאכן כך. יהיה מה שיהיה, אני לא מוותרת.

קמתי עם הנץ החמה בשש בבוקר. היינו קבוצה של 15 נשים. האחרות היו על המתקן עוד יום קודם לכן אחרי הצהרים. זה היה בבחינת now or never...

הלכנו למשרד האחראי על האומגה, חתמנו שזה לא אחריותו אם קורה לנו משהו...ואז התחילו לרתום אותנו ברתמות מיוחדות שאיתם ניגלוש על הכבל של האומגה. נתנו לנו כפפות ו...זהו.

התחלנו לטפס במעלה ההר, היה קר, ואני רעדתי גם מהפחד...

הגענו לנקודת המוצא. באומגה הזו, שהיא ככל הנראה הארוכה ביותר במזרח אסיה, יש חמישה קטעים, כל אחד ארוך למדי. כל אחד מהם 400-450 מ', של גלישה על כבל מעל מדרונות מוריקים, תהומות עמוקים, בנופים מרהיבים.

אם יש אומץ לגלוש, ואם יש אומץ לפתוח את העיניים.

אז - היה לי אומץ. התקרבתי לקצה נקודת היציאה לדרך, החזקתי בכבל (היינו קשורות אליו עם רצועה אחת ועוד רצועת ביטחון), הפקדתי את משקלי בתוך הריתמה, התרוממתי על קצה האצבעות, הצצתי קדימה, וההודי הנחמד נתן לי דחיפה קלה, ויצאתי לגלישה, למהירות של 40 קמ"ש, אל השחרור והויתור על השליטה. אני שם, בין שמיים וארץ, עם או בלי פחד גבהים, בלי כל יכולת לעצור או לחזור, אני שם, ואני נהנית הכי שבעולם.

חוויה כזו מדהימה, כייף, התגברות, שיחרור, נוף ועוצמה. אני שם. ואני מצליחה.

נכתב על ידי , 25/12/2012 18:50
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

ערב אחד הגענו לאשראם...רשמי מסע, וגם סרטון שלי

הגענו לאשראם. לא ידעתי בכלל למה לצפות, והאמת, אני גם היום לא יודעת אם אשראם כזה הוא הוא האשראם מהסוג של האשראמים שמדובר בהם כה רבות. האשראם אליו אנחנו הגענו היה תמים למדי. שטח דשא וגינה במרכז, כמה מבנים ללינה, ואזור ציבורי של חדר להתכנסות וכמובן חדר אוכל.

החדרים היו של מיטות קומותיים, שמונה בחדר. שילבנו כוחות, התמקמנו בחדרים, בחנו את המקלחת (מה שנקרא Hot Bucket) ויצאנו לטיול בכפר ליד.

זה היה יום ששי. התאימה לנו אווירת הרוחניות של האשראם לקבלת השבת המיוחדת שערכנו בו. הדלקת נרות, דברי חוכמה, קצת יידיש-קייט, שירי שבת, וקבלת מכתבים שהכינו בבית והעבירו לנו במפתיע. התרגשנו מאוד. כנראה שאנחנו כבר מתגעגעות.

בלילה, בחדר, במיטת הקומותיים, כאשר הבנות האחרות מדברות ביניהן, כתבתי מילים להמנון המלכה...קשה לי להגיד שהחרוזים מבריקים, זה היה בתנאים לא תנאים, ולא רציתי לשפר את החריזה כאן, והבאתי את הנוסח המקורי, האותנטי. ההקלטה ביתית. מקווה שללא זיופים רבים.

את ההמנון הזה שרנו אחר כך, אני וצוות הג'יפ שלי גם במסיבת הסיום. אבל זה - בהמשך.

באשראם היה נעים ויפה. עשינו תרגילי מתיחות על המדשאה, האוכל היה נהדר, כל אחת רחצה את הכלים שלה במים קפואים (אבל זורמים) בברזיה. למחרת בבוקר השכמנו לשיעור על ראג' יוגה, ולהתנסות קצרה, והמשכנו בטיולנו. מי שרצתה רכבה על אופניים לטיול קצר, ומי שלא היתה בטוחה בעצמה הלכה בקבוצה שניה לטיול רגלי. אני - הטריאתלטית, להזכירכם, הייתי בטוחה שארכב על אופניים. אבל...האופניים היו עם "רמה" של בנים. המוט הזה הגבוה שבין הכידון למושב, ובקושי הגעתי עם הרגליים לרצפה. הרגשתי לא בטוחה לרכוב, ויצאתי לטיול הרגלי שהיה מקסים. (גם כאן, נוראה שכמותי, שמחתי לא היתה שלמה בגלל שלא העזתי לרכוב. אבל נדמה לי שההחלטה היתה חכמה. פחדתי ליפול ולקלקל לעצמי את שארית המסע. היינו, דרך אגב קבוצה גדולה ביותר של נשים שלא רכבו אלא צעדו...). הטיול היה בכפר ליד, ובסיומו הגענו לנחל נעים ולהפסקת קפה. כייף.

אני מצרפת תמונה של האופניים. תראו שהם גבוהים. וגם של הנחל...

נכתב על ידי , 18/12/2012 11:16
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט