לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

טוב, אז נמאס לי להיות בסטטוס של חולה.


 

 

אז אני אחרי הניתוח. הייתי פחות מיממה בבית החולים. עברתי את הניתוח, שבמהלכו גם נדגמו בלוטות בית השחי, ותוך כדי הניתוח לא נמצאו בהם נגעים. הרקמה נלקחה לבדיקה ארוכה יותר, ואקבל תשובה בעוד מספר ימים. אני מקווה מאוד שגם בבדיקה הזו לא יימצאו נגעים, כי אם לא כך, אצטרך לחזור לניתוח נוסף, וגם אהיה פחות מבסוטה. ככה, זה קצת יותר מרגיע אותי. תחזיקו שוב, אצבעות. אני מצטערת שלפני השבת, והחג, אני מעסיקה אתכם בלהחזיק אצבעות כל הזמן...אבל, זה המצב.

 

אחרי שהשתחררתי מבית החולים, הייתי קצת מסוחררת ועייפה, אבל היום, נמאס לי. האמת עוד בלילה, כשהסתובבתי במיטה מצד לצד (בכל זאת לא נוח וכואב קצת), נמאס לי לגמרי. מהסטטוס, מהישיבה בבית. אין לי סבלנות.

קמתי, ובעלי החמוד התומך והמשתף פעולה, זינק יחד איתי, והלכנו להליכה איטית על הטיילת של הים של הרצליה, ישבנו בבית קפה שהיה עוד סגור, וחזרנו הביתה לאכול ארוכת/ארוחת בוקר. אני מרגישה שאני מעלה ארוכה. שיש לי יותר כוח. עושה כל הזמן תנועות בידיים, בכתפיים, מתיחות עדינות, הרופא הזהיר אותי שלא אוותר ואעשה כל הזמן מין פיזיותרפיה כזו. אז אני עושה.

 

ילדה טובה. לא מתווכחת. אומרים לי לעשות, ואני עושה. זה בסדר, נכון?

 

לא חוזרת עדיין לשגרה, מוכנה בהחלט לביקורים ופינוקים, עידודים ותמיכה. אבל בהחלט מרגישה שאני מתחזקת. 

 

שבת שלום לכולכם!

נכתב על ידי , 30/8/2013 10:59  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרפיה, זרימה ונשימה עמוקה


 

 

אז מחר הניתוח.

 

הבוקר בשבע וארבעים קיבלה אותנו הרופאה המרדימה. (רופאה!!!). 

 

אחרי זה, האחות. שמדדה לחץ דם, מלאה טפסים, והורתה לי להסיר את הלאק המדהים הטורקיז היפה שקניתי להנאתי ולעידודי בזמן ההמתנה למיפוי העצמות. חייכתי, ואמרתי לה, שפעם, היו בוחנים סימני מצוקה בזמן הרדמה לפי מצב צבע הצפורנים והאצבעות, לבל יכחילו, אבל היום, עם כל המוניטורים המשוכללים????!!! והמשכתי וחשבתי, שגם כעורכת דין תמיד פחדתי לשנות בחוזים מילים כמו "לפיכך הוצהר הוסכם והותנה", שהן כמו מנטרה, שאף אחד לא יעז לשנות את ניסוחה, בבחינת לא יועיל לא יזיק...

 

משם...הלכנו לים. איזה ים. איזה יום. שמש, שמים כחולים, ים שקט ויפה. איזה כייף לשחות, לצוף, להינשא על הגלים העדינים. להרפות. לתת להם לערסל אותי. להפקיר עצמי לכוחות חזקים ממני. 

 

רציתי, ואולי עוד ארצה, ללמוד לגלוש על הגלים. לאלף את הדרקון הירוק המתפתל והגועש מתחת לרגלי. לעמוד איתנות על הגלשן, ולצלוח את המערבולות, הגלים, המהירות. אבל היום, נכנעתי לו, ונהניתי מהזרימה איתו, לא מאלפת, אלא נותנת לעצמי לשחרר. להנות מהובלה של הגלים. רגע למעלה, רגע למטה. ושוב, אעלה למעלה.

 

שלא תחשבו שנעשיתי ניו אייג'...לא ויתרתי על השליטה לגמרי. הורדתי את משקפי השמש, שלא ייחטפו על ידי הגלים המערסלים...ונתתי לבעלי החמוד שישמור לי אותם...

 

לקינוח, הוא הציע לי, שנלך לאכול חומוס. שהרי...כטבעונית אני כל כך אוהבת חומוס...והוא רצה שוב, כמו תמיד, לשמח אותי. והים כידוע לכם, מעורר תאבון הוא...כשהייתי ילדה הלכתי עם סבתא אידה לים בחיפה. והיא סחבה סלים, עם ענבים אדומים, עם שזיפים. היום כבר לא נסחבים לים באוטובוסים, ועם סלים. היום...נוסעים באוטו ממוזג, והכיוף הוא לנגב חומוס. באהבה. אהבה שעוטפת אותי מכל עבר.

 

תחזיקו אצבעות מחר. בחמש. תודה על התמיכה הרבה. היא משמעותית ומחזקת מאוד.

נכתב על ידי , 26/8/2013 22:37  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה רק אור


הזרקורים שלי הופנו לכוכבים, לאינסוף

האירו -

בפליאה התבוננתי דרכם

גמעתי יקום ומלואו בשקיקה

והנה  

הופנו לסנטימטר וחצי

והם מסנוורים

גם אותי

צריכה להסיט אותם שוב

לעתיד

נכתב על ידי , 25/8/2013 08:05  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)