לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012


 

 

 

 

כשקצות עצבי החשופים

יגעו בשלך

שערותי יסמרו

הדופק יואץ

החום יעלה

גיצים ייברקו

מעגלים ייסגרו

ויהי אור

או

קצר

נכתב על ידי , 19/9/2012 11:17  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה טובה


 

 

לא הספקתי לא לקרוא, ולא להגיב לדברים שאתם כתבתם.

 

אני הייתי עסוקה בבישולים, ובשמיעת שירים עבריים ברדיו.

 

כמה נפלא לחיות כאן בארץ שלנו. אני יודעת שזה לא כל כך פופולארי להגיד את זה, וכולם מלאים טענות טרוניות ומענות. אבל -

 

נסעתי בכביש 6 דרומה, ואלפי חצבים קיבלו את פני לקראת סופו של הקיץ ותחילתו של הסתיו. גם אם אני לא מרגישה את הקרירות הרבה שהוא משיק בכנפיו, הרי שיפור מה במזג האוויר, והחצבים שפורחים וצומחים, מבשרים גם מבשרים את הגעתו ויחד עמו את הגעתה של שנה חדשה.

 

בכל מקום ניתן לשמוע "שנה טובה" "שנה טובה". כולם אצים רצים בקניות לחג, מכל בית ומכל חלון מריחים ריחות של בישולים.

 

כאן אני מרגישה בבית. כאן אני מרגישה בין חברים. בין בני משפחה. כועסת, מתעצבנת, מצטערת, מתוסכלת או מפחדת לפעמים, אבל בסך הכל - איך אומר השיר ואני כל כך מתחברת אליו - אין לי, אין לי ארץ אחרת. וגם אם אדמתה בוערת, והרחובות בוערים, והכעס עולה וגואה, הרי אני מרגישה שזה המקום שאני -רוצה להילחם עבורו, לשנות אותו, ליצור אותו לטפח אותו. זה המקום שהוא ביתי, שפתי, תרבותי, משפחתי וחברי.

 

נפגשנו הערב לארוחת ערב חג נהדרת. עם המשפחה. על הדשא אצל אחותי. כבר כמה שנים שהחלטנו שראש השנה זה החג עם מזג האוויר המתאים ביותר לארוחה בחוץ. וכך, כשיושבים מתחת לעץ הרימון המרהיב בחצר שלה, לצידו של עץ הזית ומעל הבית מתמרים הדקלים, אני נהנית מכל חברי המשפחה, ארבעה דורות. הילדים יושבים חגיגיים, או מתרוצצים חופשיים על הדשא, וכמו שסבתא שלי הייתה אומרת (עוד דור שרוחו שורה עלינו שם) כולם "שתילי זיתים". ויש נחת. ויש שמחה. ושרים. ואוכלים. ומספרים חוויות. זה חזר מאירופה, זו חזרה מהודו, ההיא נסעה לנפאל, ואני אסע גם כן לצפון הודו. עוד מעט קט, אחרי החתונה של בכורי.

 

וכיף, ושלווה, ושמחה שורה בבית.

 

שנה טובה לכולכם. שנה טובה לכולנו, שנה של שלום ושלווה, בריאות ונחת, שנה של עשייה ויצירה, של פריצת גבולות והתפתחות, שנה של שמחה ואהבה.

 

 

נכתב על ידי , 16/9/2012 23:05  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישראבלוג
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואולי לא כדאי


 

 

להיחשף עד שקיפות

שלא אוכל 

להציג שום פוזה

שלא אוכל לבנות על

עומקים נסתרים

שיסקרנו

 

אולי לא כדאי

לוותר 

על הצללים 

על משחקי הפיתוי

על הרמזים

אולי

 

פשוט 

אשעמם

נכתב על ידי , 12/9/2012 18:22  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)