לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הזאתי שפורקת,


בלוג פריקה, על החיים..

Avatarכינוי:  -EmiLia-

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

תעזרו לי בבקשהההההההה זה מפחידדד ):


למטה ):
נכתב על ידי -EmiLia- , 23/5/2008 21:46  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הן רוצות ממני?! הן מאוהבות בי או מה?!


אוקיי..

יש לי 2 חברות שכאילו

אחת היא בכיתה שלי והאחרת לא..

נקרא להם בשמות בדוייים לזו שבכיתה שלי נקרא אופיר והזאת שלא בכיתה שלי נקרא ירדן.

אוקי אופיר היא כל הזמן מתקרבת אלי.. בשיעורי ספורט אם אני יושבת אז גם היא תשב

אם אני יעמוד אז גם היא תעמוד אם אני יעשה צעד גם היא תעשה צעד

ובהפסקה היא כל הזמן מתקרבת אלי! ומסתכלת אלי במבט מוזר

וכשאני באה אליה אז היא יושבת על המיטה שלה היא נשכבת על המיטה שלה בצורה מוזרה כזאת

וכאילו לפעמיים אני חושבת כאילו מה היא מאוהבת בי או משו?! XD אבל זה לא יכול להיות

 

ואוקי החברה שנייה שלי ירדן אז היא כל הזמן

מנסה איכשהוא לגעת בי מנצלת כל זמן

וכאילו היא מסתכלת עלי וזה

וזה אשכרה מפחיד אותי!!!!!!!!!!

 

מה הן רוצות ממני?! מה לעשות?! אני צריכה עצההההההההה

נכתב על ידי -EmiLia- , 23/5/2008 21:31  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני צריכה חבר :'(


לא אכפת לי מי מה מו...
רק להפסיק להתפתל ולהסתבך עם עצמי, להפסיק לתהות אם אני באמת מרגישה,
כשאני רואה שם של מישהו, לא לתהות האם זה זה, לדעת אם יש או אין...
מישהו לאהוב, לחבק, להירדם איתו.... לפתוח אליו את הלב, לקבל חזרה...
 
כשאני יהייה עצובה הוא תמיד יהייה לידי
ויקשיב לי ויחבק אותי.
 
"מישהו להיות איתו ביחד לא לחוד מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד מישהו לרוץ איתו בגשם החזק שבתוכי תמיד יורד ולא נפסק מישהו להיות איתו ביחד ולא לחוד מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד מישהו לרוץ איתו בגשם החזק שבתוכי, תמיד יורד, ולא נפסק מישהו לרוץ איתו בגשם החזק שבתוכי, תמיד יורד, ולא נפסק עכשיו תורי עכשיו תורי לאהוב עכשיו אני.. גם לי מגיע.."
 
היום זה פשוט אחד מאותם ימים שנמאס לי להיות לבד
 
-EmiLia-
נכתב על ידי -EmiLia- , 16/5/2008 17:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





107
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-EmiLia- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -EmiLia- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)