לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm sorry I can't be perfect


פאנפיק על מקפליי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

פרק 27!!


אחרי למעלה מ-3 חודשים ,אני חושבת, פרק 27 סוף סוף פה... מצטערת על האיחור יותר מידי דברים על הראש ומלא בעיות מקווה שתהנו!




פרק 27

התעוררתי למגע שהעיר אותי.


"בוקר טוב" אמר דאגי


"בוקר" אמרתי


"אני צריך עזרה" אמר דאגי


"אה, שניהם התעוררו? " שאלתי


"כן" הוא אמר


"אני קמה" אמרתי


קמתי מהמיטה מהר הלכתי לשירותים מהר צחצחתי שיניים וירדתי מהר להכין את האוכל לרון וקלי.


"מה השעה? " שאלתי את דאגי כשנכנסתי לחדר וראיתי את רון וקלי בידיים של דאגי


"אמ...עוד מעט 10 בבוקר" אמר דאגי


"ואוו... אני חייבת להזדרז" אמרתי ולקחתי את קלי ונתתי לה את הבקבוק.


"למה? " שאל דאגי


"זה סוד אבל אני אגלה לך" אמרתי "ואתה לא אומר להארי"


"אוקי" אמר דאגי


התקרבתי אליו ולחשתי לו בזמן שאנחנו מאכילים את רון וקלי "טל באה לאוסטרליה"


"באמת? " שאל דאגי


"כן" אמרתי


"הוא יהיה שמח" אמר דאגי


"אני יודעת" אמרתי


דאגי ואני חזרנו להסתכל על רון וקלי כשמידי פעם אנחנו מסתכלים אחד על השני ומחייכים.


"טוב אני יוצאת החוצה להתקשר לטל לראות מה איתה" אמרתי כשקלי סיימה לאכול


"אוקי" אמר דאגי ששיחק עם רון וקלי.


ירדתי מהר למטה וחייגתי לטל.


"היי" אמרתי


"היי, אני נתתי בנמל התעופה באוסטרליה בעוד שעה בערך תכי לי מחוץ לשדה התעופה" אמרה טל


"אין בעיה" אמרתי "אני יבוא לבד"


"טוב, ביי נתראה עוד מעט" אמרה טל


"ביי" אמרתי


עליתי חזרה לחדר שלי ושל דאגי.


"נו? " שאל דאגי ניראה סובל ממשיכות השיער של רון.


"היא נחתה כבר ואני עוד שעה שם" אמרתי "טוב אני אגיד לדני וטום ואלך להעיר את הארי"


"אני פה" אמר דאגי


"תוריד אותם קצת לסלון" אמרתי


"אוקי" אמר דאגי "אני רק צריך עזרה עם השיער שלי"


"אה, נכון" אמרתי ולקחתי את רון "בוא רון, בוא לאימא, תפסיק למשוך לאבא בשיער"


"תודה" אמר דאגי


"על לא דבר" אמרתי ויצאתי מהחדר מהר


והלכתי לחדר של טום במהירות יחד עם רון.


"טום! " צעקתי שנכנסתי


"מה? " הוא אמר מתוך שינה


"טל באה, תעזור לי! " אמרתי "הארי לא יודע"


טום פקח את עיניו במהירות "מה??? "


"כן, טוב שמור על רון ותיזהר על השערות בראש" אמרתי


"למ... – " קטע טום את עצמו מצרחה אחרת "איה! "


"בדיוק" אמרתי " אני זזה להעיר את דני"


"דני" דפקתי על הדלת במהירות


"מה? " שאל דני כשפקח את הדלת ישנוני


"טל באה " לחשתי לו "והארי לא יודע"


"ואו... צריך לארגן את הבית ומהר! "אמר דני


"על אחריותך דאגי וטום שומרים על רון וקלי" אמרתי "וחבל שרון וקלי יהרסו לך את השיער"


"מה? "שאל דני לא מבין


"הם מושכים בשערות מאוד חזק" אמרתי


"תודה, ניקיון הבית עלי" אמר דני


"תודה" ונישקתי אותו על הלחי


"הארי!!!!!!!!!! " צרחתי ודפקתי על הדלת שלו


"מה? " הוא שאל ישנוני


"קום! " אמרתי "אמרנו אתמול שאתה קם מוקדם ומסדר את החדר והופך להיות אדם נקי שוב"


"אבל אף פעם לא הייתי כזה" אמר הארי


"כשאתה בלונדון עם טל אתה כזה אז קדימה קום ותתארגן עוד שעה אני הולכת ואני חוזרת עם הפתעה בשבילך אז קדימה אם לא אני יביא לך את רון והוא מושך בשערות" אמרתי


"טוב" אמר הארי ופתח את הדלת והחל ללכת לאט למקלחת.


"היום! " זירזתי אותו


"בסדר" הוא אמר והחל ללכת יותר מהר.




____


נו איך הפרק?

נכתב על ידי mrs.poynter in the future , 27/2/2010 21:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  mrs.poynter in the future

בת: 30

Skype:  Hadar Hevroni 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.poynter in the future אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.poynter in the future ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)