לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Beautful Life?!



Avatarכינוי:  -ההמוזרה הזאת-

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

המסיבה של יוני - מהפך


הערב התחיל כול כך שונה..החיים ממש הפכפכים..

הכול התחיל ערב לפני..אני רבתי עם ידיד שלי (אילן) והייתי בטוחה שהוא ידיד טוב שלי

הכול התחיל באשמתי וביקשתי ממנו סליחה והוא התחיל לצעוק עלי שהוא לא סולח

נפגעתי...באמת שכן..התחלתי לבכות ואז חברה שלי ליאור התקשרה אלי ואלירז (עוד חברה) הייתה אצלי

הן התחילו לעודד אותי ולהגיד שזה לא שווה לבכות בגללו ולהיות עצובה ושהוא אידיוט וכול מיני כאלה

ואז אמרנו..מחר במסיבה אנחנו עושות אחת לשניה כזה מייקאובר שכשנגיע למסיבה כולם ייקנאו בנו

אילן ימות מקנאה כשהוא יראה אותי ככה ויבין מה הוא הפסיד כשהוא לא יירצה להשלים

(אילן גם רב באותו יום עם אלירז וליאור)

יצאתי מהבית יום למחרת במצב שאפילו אני לא הייתי מזהה את עצמי

נראתי כול כך שונה..לא דומה לעצמי..

אפשר להגיד שאפילו יפה..

פגשתי את אלירז וליאור ברחובות ליד המסיבה ודפקנו איחור של חצי שעה..כשפגשתי אותן לא זיהיתי אותן...

הן נראו מהממות והן אמרו לי שהן לא זיהו אותי ><

חשבנו לדפוק איחור ככה שכולם יראו שנכנסנו..אבל בסוף כשנכנסנו (למרות שזה היה איחור של חצי שעה)

נכנסנו והיה שם דיי ריק..אפילו לא בת אחת..כולם בנים

התבאסנו קצת כי רצינו לדפוק הופעה אבל אמרנו..נו טוב..לפחות שמו לב שהגענו..

אני בשוק איזה ערב זה היה..חחח

באתי בערב במחשבה שאני הולכת להיפרד מחבר שלי..ואז ליאור ואלירז תפסו אותי לשיחה והתחילו לדבר איתי

ואז הבנתי מה קרה

אילן (זה שרבתי איתו) ניסה להסיט אותי להיפרד מחבר שלי הוא כול הזמן אמר שאנחנו זוג מוזר ולמה אני יוצאת איתו..

איך לא קלטתי את זה קודם?!

אז לא נפרדתי מחבר שלי..

אילן כול הערב הסתכל עלי על ליאור ועל אלירז (במבט נורא מקנא כי הוא רב איתנו)

זה שרדפתי אחריו פעם (תראו בפוסטים קודמים) אחרי שהתעלמתי ממנו במשך החודשים האחרונים פתאום כול הזמן במסיבה

ניסה לרקוד איתי.

הבנות המקובלות אצלנו במסיבה יישבו בצד..במקום שאני אלירז וליאור בדרך כלל יושבות ולא רקדו וכול הבנים היו סביבנו (למרות שבדרך כלל זה ההפך).

ונהנתי..

זאת הייתה אחת המסיבות.

רקדתי כול הערב השתחררתי..אפילו מלא בנים רקדו איתי..הייתה מוזיקה מדהימה אווירה טובה..

קיבלתי מלא מחמאות..חחח...לפחות חמישה אנשים אמרו לי שאני נראת מהמם..הייתי כול כך משוחררת..שונה.

איזה ערס כול הערב התחיל איתי..למרות שכול הזמן נפנפתי אותו..הוא לא הבין את הרמז.!

אבל הוא היה יחסית נחמד..חחח..

חזרתי הביתה רק ב-2 בלילה..אבל נהנתי..

וחברה שלי אלירז קיבלה הצעת חברות מידיד שלי והסכימה אני כול כך מאושרת בשבילה D:

כמה דברים למדתי תוך לילה..איך המצב הישתנה..

פשוט מדהים..

טוב..זהו לבנתיים...אחד הפוסטים הארוכים שלי..חחח..

שבת שלום לכולם ושבוע טוב

(שיר יפה ודיי ישן שאני שומעת הרבה בזמן האחרון)

נכתב על ידי -ההמוזרה הזאת- , 8/8/2009 18:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shoshi:] ב-23/9/2010 15:52
 





2,560
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ההמוזרה הזאת- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ההמוזרה הזאת- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)