לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


הדרך היחידה להיפטר מפיתוי היא להיכנע לו.

כינוי:  .Clementine

בת: 18

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014


אני חייבת להודות לך. אני חייבת להקדיש לך פינה קטנה של זכרון שכנראה לא תראה לעולם, כדי להודות לך על כל מה שאתה בשבילי. מכירים את זה שפעם, כשהייתם קטנים ומיוסרים, חשבתם שאתם לא מספיק טובים כדי שיהיה שם מישהו באמת טוב ונפלא עבורכם? שהקטנתם את עצמכם למימדים כה מזעריים שהאמנתם שפגיעה עצמית והפקרות זה הפתרון היחיד? אני חייבת להודות שבהתחלה עדיין הייתי סקפטית לאללה. לא האמנתי גם כשהגענו לחצי שנה שהנה, מגיע לי ואני שווה וכל הכבוד לנו שאנו כה מוצלחים ביחד והיום, אני כל כך מאמינה בזה. מעולם לא היה לי משהו כל כך רציני בחיים, מישהו כל כך טוב בחיים. רציתי להודות לך שבמהלך שלוש שנים נפלאות עזרת לי ללמוד, או לפחות להתחיל ללמוד, מה זה לאהוב את עצמי. מה זה כשאוהבים אותי כמו שאני. לפעמים יש לי רילפסס ואני שוקעת מדוכדכת בהמון סיגריות ולא מצליחה להאמין שאתה באמת באמת אוהב אותי כמו שאני. מאוהב במי שאני. איזה מוזר זה להיות מאוהבת שלוש שנים.

 

כל כך מוזר לחזור אחורה ולנסות לפענח את עצמי. כל כך הרבה סימני שאלה מתרוצצים לי בראש

כנראה שכשאני מחליטה לפתע שאני מתגעגעת לפעם אני בוחרת להשמיט כל מיני פרטים שלא אהבתי ושאני מעדיפה לא לזכור. אבל תמונות לא משקרות. זכרונות אי אפשר למחוק. השדים שלי אמיתיים ואני לא אפול שוב. בעיקר בעיקר כי יש לי אותך.

נכתב על ידי .Clementine , 29/1/2014 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ashmedai ב-9/2/2014 23:03
 





20,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Clementine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Clementine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)