לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה היא דבר כול כך כואב



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

יום חדש +4 תמונות


אפשר לקרוא לפוסט הזה פוסט המשך ל"פעם ראשונה" n.n 

בבוקר שלמחרת התעורננו והלכתי הביתה די מוקדם קבעתי אם חברות הלכנו לקניון ולא ידעתי. כדאי לספר להן? בהתחלה רק שתקתי הסתובבנו קצת

מאוחר יותר בר (החברה הכי טובה שלי) באה לבקר סיפרתי לה ששכבתי עם עדן והיא התחילה לצחוק.מה כול כך מצחיק לא הבנתי אני יודעת שאני לא הראשונה שלו והוא כן הראשון שלי אז מה?.בהתחלה היא לא האמינה לי היא רצתה להתקשר אליו ולשאול אותו אבל אין מצב אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני הולכת ומספרת לכולם מיד אמרתי לה שהיא לא חייבת להאמין לי.סיפרתי לה איך זה הלך ועד כמה שזה היה מביך אני לא מאמינה שההורים שלו היו בבית!כשאני חושבת על זה אני מצטמררת מה עם אחד מה היה נכנס לחדר? זה היה מפחידדד הרי לא התכסינו בסמיכה ולא בשום דבר אחר איך אפשר בחום הזה? עכשיו הדבר היחיד שמדאיג אותי זה שבר תשמור על הפה שלה ולא תתחיל להפיץ את זה או משהו

והנה כמה תמונות של המאמי שלי ו2 תמונות שלי שלא יצא לי להעלות

 

הנה ה2 שלי

פה לא ממש רואים את הפנים שלי

הנה שוב תחפושת האחות n.n אני מתה עליה

והנה המאמי שלי ישן



וזה סתם ביקשתי מימנו לשלוח לי n.n

אוהבת אותך חיים שלי <3

נכתב על ידי , 26/8/2008 09:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפעם הראשונה


זה קרה אתמול.נשארתי אצל עדן עוד לילה. בלילה הראשון ראינו כמה סרטים חדשים (עושים סרט המשך לכול סרט!!) הלבוי 2 זה סרט נחמד אגב.

ראינו את הסרט בחדר שלו הוא לא ממש הסתכל על הסרט. העיניים שלו נטו לכול כיוון הוא היה כול כך שקוע שלא שם לא שהסתכלתי עליו.הוא נשאר ככה במשך 5דקות

אני תמיד יודעת מתי משהו מציק לו רק הקטע שאני יודעת מה מציק לו! וזה מטריף אותי כמה צומת לב הוא משקיע בילדה טיפשה שאין לה מושג מהחיים שלה

אחרי שהוא שם לב הוא הסתכל עלי.שאלתי אותו מה קרה.הוא לקח אותי למחשב פתח את המסך ונכנס לאתר נתן לי לשבת וקפץ חזרה למיטה.

התחלתי לקרוא. בלה בלה בלה מכתב ואז הבנתי...היא התאהבה מחדש זה לא ממש מזיז לי אבל לו זה כן. החלטתי לנחם אותו בכול דרך שהיא.לשים לזה סוף פעם אחת ולתמיד הלילה הזה הוא שלי ושלך ואתה תשכח אותה לא משנה מה אצטרך לעשות נכנסתי להסטוריה של המחשב מחקתי את כתובת הבלוג נעלתי את הכתובת

סגרתי את המסך עמדתי מולו כשהפנים שלו בתוך הכרית נשכבתי לידו חיבקתי אותו חזק הוא נשכב עם הפנים לתקרה.קמתי.אמרתי לו לקום הוא קם משכתי אותו איתי לכיוון המיטה התחבקנו והתנשקנו הורדתי את החולצה משכתי את שלו המשכנו להתמזמז ההתרגשות הרגה אותי הוא עצר. "מה את מנסה לעשות?"לרצות אותך. אמרתי

אל תעשי את זה. את רק תיפגעי החלטתי שאני רוצה לקחת את הסיכון הורדתי את שאר הבגדים וחיבקתי אותו. חיכיתי שיעשה משהו.הוא הסתכל לי בעיניים נישקתי אותו

עד שהוא סוף סוף החליט להתעורר אני לא מאמינה עדיין שעשינו את זה שההורים בבית הייתי מספרת פרטים אבל אני מתביישת :(

הקטע הוא..שזה כואבבבב בהתחלה אבל טוב בסוף

 

לילה טוב לכולם.

נכתב על ידי , 25/8/2008 00:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שפיים


הנה הפוסט על שפיים רק עכשיו אני מעדכנת כי רק עכשיו התעוררתי

טוב אז בסך הכול היה נוראא כיף היה שם איזה 20 אלף איש אבל עדיין היה נחמד במיוחד בבריכה בדיוק פתחו אותה אז רק אני ועדן היינו שם הוא היה נראה בהתחלה עצוב אבל עודדתי אותו השארנו את ההורים לבד והלכנו לתפוס לנו מקום משלנו עמדנו ללכת לבר ובדרך אני הלכתי קצת יותר לאט ובדרך משום מקום הופיעה בחורה קצת יותר נמוכה מימני והיא התחילה ללכת ליד עדן הייתי כמעט בטוחה שהיא סתם הולכת אבל אז ראיתי שהיא מדברת התקדמתי ומתברר שהיא מתחילה איתו!

אני הולכת 2 מטר רחוק מימנו וכבר מנסים לקחת לי אותו? לא שזה משנה כול כך כול הבחורות האלה הן מהמקומות הכי תקועים בארץ.אבל עדיין זה מרגיז!!

אבל יש לי אמון ואני בוטחת בעדן והוא לא יעשה שום דבר שיפגע בי אז פשוט לקחתי אותו משם. אחרי זה חזרנו למקום הישיבה פרשתי מגבת ונשכבתי להתחמם קצת

חשבתי על הרבה דברים באותו הרגע.אם נשאר ביחד?מה יקרה לנו בהמשך? מה הוא חושב עלי? הוא ישב על הכיסא עם משקפי שמש ללא תזוזה.רק שכול שניה שלחו לו אסאמאס ואני כול כך רוצה לקוות שזה רק שרון עם הבדיחות מהאינטרנט שלו ולא מי שאני חושבת שזה היינו שם סך הכול 9 שעות היה ממש כיף ונחמד

לקראת הסוף עדן היה קצת דיכאוני וזה קורה די הרבה אבל אני לומדת לאט לאט איך לעודד אותו

לילה טוב לכולם

נכתב על ידי , 22/8/2008 19:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

511

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwaiting for love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על waiting for love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)