לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האהבה היא דבר כול כך כואב



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

OMG!


אני לא מאמינה שעדן יעשה משהו כזה בשבילי!!! חולה עליך נסיך שלי !!!

אני אוהבת להשוויץ http://www.youtube.com/watch?v=TVeWg7HPB1M

אני ממש צריכה להרגע

הלכתי להגיד לו כמה אני חולה עליווו ביי

נכתב על ידי , 11/9/2008 20:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאהוב אותך לנצח


קודם כול קצת על בית הספר. במילה אחת דפוק! ממלאים אותנו בשיעורים כאילו אין מחר לא חבל על כול הדפים האלה? מחסלים יערות שלמים רק בשביל שיהיה לנו דפי עבודה. חבל! לפחות מה ששיפר לי את המצב רוח זה שאני ועדן נוסעים לכינרת ל3 ימים ביחד יאי n.n הוא אמר שאולי ניסע אבל אין על יכולת השכנוע שלי אני כול כך אוהבת אותו לכן תמיד יש לי את הספק הקטן בלב שתמיד יש את האפשרות שאאבד אותו בכול יום שעובר יכול להשתנות בינינו משהו ביכול יום שעובר היא תוכל לחזור ולקחת אותו מימני אף פעם לא חשבתי שבאמת הכול מושלם בינינו תמיד האקסית שלו עלולה לבוא ולגנוב אותו בחזרה אני לא יכולה לכלוא אותו לכן אני מתכוונת להרפות קצת ופשוט לשמוח כול עוד אנחנו ביחד ואנחנו אוהבים זה את זה (אני מקווה שהוא אוהב אותי) אנחנו ביחד זמן קצר יחסית אני לא יודעת אם הוא אוהב אותי או לא כי הוא אף פעם לא אמר לי שהוא אוהב אותי לפחות אני מקווה שהוא מרגיש משהו כלפי חוץ מחיבה

 

יש לי עוד המון שיעורים לסיים לכן זה קצר הפעם ביי n.n

נכתב על ידי , 6/9/2008 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון בתיכון!


היה לי כול כך קשהההה לקום בבוקר!! אני שונאת את הבוקר היה לי נורא קשה לקום ועוד ההסעה ברבע ל8 כמעט איחרתי תהסעה אבל לימור ובר התקשרו אלי כול שניה אז לא היה מצב שלא הייתי קמה באוטובוס כולם ישנו שרון ועדן נירדמו אחד ליד השני זה היה כול כך מצחיק חבל שלא צילמתי אבל גם אני הייתי עייפה אבל לא נירדמתי.שמו אותנו בכיתה גרועה באזור הצפוני והמזגן מקולקל ורק מחר יבוא מישהו לראות מה לא בסדר

בהפסקה היה נורא מצחיק היה ילד מ י"ב שניסה להתחיל איתנו וניפנפנו אותו מסכן ^^ אבל הוא היה סתם עראס והוא היה נראה גם מסומם

וכמובן מה עדן עשה בהפסקה במקום להיות איתי? כדורגל את הרוב היכרנו או לפחות עדן הכיר הוא אשכרה מכיר את כולם! בהפסקה השניה היינו ביחד על הספסל ושעמם לו והוא התחיל אם בדיחות תפוח האדמה וזה נורא! "אלה.מה? תפוח אדמה. זה פשוט נורא! הוא אמר לי שהוא מתכנן לבקר בבית הספר הישן שלו וזה די הרגיז אותי כי מה יש לו לחפש שם? שיפתח דף חדש כבר!! אבל זה החיים שלו ואני אוהבת אותו אז אני יהיה שם לתמוך בו.

עכשיו המורה שלי. היא שונאת אותי n.n לא נורא עוד נסתדר (אולי)

 

טוב אני הולכת להציק קצת לעדן <3

לילה טוב

נכתב על ידי , 1/9/2008 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

511

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwaiting for love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על waiting for love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)