לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

חזרתי [?]


טוב אנשים כאן גליק.

אני חייבת להגיד לכם שאין לי מושג אם אתם עדין כאן אבל אני מודעת לזה שהזנחנו.

אני אתחיל בימים הקרובים לכתוב משו חדש..

אין לי לב לסגור את הבלוג הזה וגם בזמן האחרון חזר לי החשק לכתוב.

אני בכלל לא יודעת אם הקוראים עדין נשארו כאן.. לקבועים אני אשלח הודעה השבוע כשאני אפרסם את הסיפור \ קטע החדש.

3> אתכם גליק.

ולריה אם את רואה את זה ויש לך בעיה אם זה שאני עומדת להתחיל לכתוב כאן משו משלי תגידי אבל אם את לא אומרת כלום אני לוקחת את זה כאילו אין בעיה ואני אפרסם.

נכתב על ידי , 28/1/2009 17:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The blue butterfly ב-10/10/2009 22:30
 





14,888
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrEsCuE mE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rEsCuE mE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)