לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*+*Dearly-Beloved*+*


Mine blog is your's blog,feel like in your home~^_-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פוסט עקב שיעמום ייתר ._.


אין לי יומולדת שמח 3>

אני בעונש!!!!!!^_^

כה,איזו ילדה רעה אני....קיבלתי עונש ללא מחשב להרבה הרבה הרבה זמן...

תיתפלאו ש'ני כותבת עכשיו במחשב ס.ס

....

הידעתם שאליס בארץ הפלאות זה בעצם ספר שניכתב שאליס,ילדה רגילה ונורמאלית רצה אחרי ארנב לבן קטן ומגיעה לגן קסום שמתברר שהוא בעצם ממלכת כאוס שעלייה שולטת מלכה חסרת היגיון?(כה,אני אחפור לכם על אליס אין וונדרלנד ולמה? כי בא לי X3<)

הנה משפט מאוד חכם מהספר(באנגלית<<):

"Take care of the sense and the sounds will take care of themselves"

אחחח....הנוסטולוגיה(אין קשר,הא?XD)

ובכן...קראתי את הביוגרפיה של לואיס קרול...ז"ל T___T

המסכן מת כזה צעיר ;.;

והוא היה ממש גאון....

"אני מציין יום זה באבן לבנה"-כתב כאשר אירח ילדה-ידידה או הבחין בילדה קטנה יפה במיוחד...

לעולם לא נשכח את לואיס קרול...נכון?.?

טוב....אני לא אשכח אותו ^^"

הוא היה גם מתמטאקי נהדר וגם מחבר ספרים גאוניים....

טוב,עד כאן חפירה על אליס~

מקווה שנהנהתם(אני עצלנית מידי להמשיך<<)

לאב יו~~~

Lavi-Chan X3

נכתב על ידי Lavi-Chan X3 , 22/6/2008 20:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דמות השבוע~~:דיו בראנדו


דמות השבוע:

דיו בראנדו/Dio Brando

אועה,לא ידוע לי על דיו הרבה חוץ מזה שהוא ערפד והוא מסיט את כל חבריו של ג'ונתן בפרקים הראשוניים של המנגה~

וכן,רק התחלתי לקרוא ג'וג'ו-אז למה ציפיתם?שאתרגם כאן חלק ענקי כמו אינדקס של אינציקלופדייה מהלכת?!=_=

עזבו,בעיות @.@"

עדיין,דיו הוא דמות השבוע....חכו חכו חכו לשבוע הבא-בפעם הבאה תהיה דמות כלשהי...של קאורי יוקי D:

ועדיין,עכשיו דיו דמות השבוע....

אני חושבת שהמסר ניקלט-נעבור לכמה תמונות~:

תכתבו תגובות אנשים$#@(#$@(#@$($#@)$#@)

אל תהיו קמצנים =~="

עד כה,ביי ביי

מ-Lavi-Chan X3

נכתב על ידי Lavi-Chan X3 , 13/6/2008 17:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בו$%@#^%&%#$ ס.O"


ובכן.....אתמול באו אליי 3 ילדות ערביות~D:

שלא תחשבו,הן היו נחמדות X.O"

קראו להן:אמונה,איסרה איה....ולחשוב שרק זכרתי את השם איה מקודם...אחחח,הימים של הסיניליות של הזקנים...XDDD

ושיחקנו סול קאליבר 3 ועשינו סוג טורניר כזה....היה קודם שיגעון וולדו וטירה ואז החל שיגעון רוק ואיסרה ואמונה קיבצ'צ'ו אותי ואת איה(עם רוק) O.ס"""

ואז נימאס לי,בחרתי את זיגפריד(וגם,לזיפריד שמשתמש בסול קאליבר יש יותר יתרון~D:) וחיסלתי את רוק בלי בעיה..

גם שיחקתי עם יושימיטסו *.*

איך הן היו בשוק כשהצלחתי לעשות עם יושימיטסו את ההתקפה הזאתי שהוא מסתובב ומכה את האויב עם הקאטאנה שלו XDDDDD (האמתי,אני יכולה לעשות את זה בקלות...אבל פשוט נסו אתם לשחק עם ג'וייסטיק שבור שהחצי הליכה שלו התנכו ~.~""""")

ובקרוב כניראה אשנה פה ושם את הבלוג...לזמן מה....O.ס""

טוב,פוסטטו זה הגיע לסופו D:"

*תיראו כבר את העיצוב החדש ואל תתלוננו על תמונה...XD*

ג'ה נה מינה-סאן~3>

 

Lavi-Chan X3

נכתב על ידי Lavi-Chan X3 , 9/6/2008 07:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Lavi-Chan X3

בת: 28

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLavi-Chan X3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lavi-Chan X3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)