לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משעמם אז פתחתי בלוג(:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


ווווווווווווווווואאאאאאאאאייייייייי

כמה זמן לא כתבתי

מה אני יעשה אין לי כלום לכתןב חוץ מי היומולדת שלי

ושיש לי מהיומולדת 1000 שקל

נכתוב מה היה קודם חברה אחת שלי בא איתי

לפגוש את כולם ואז שחכתי אותם

והם כבר באו לבד

ראינו טינה 1

ואז שפכו קולה על הרמקולים היתעצבנתי אלהם

ואז עבר לי חלק הלכו יצאנו ניכנסנו ליוונו היתכלנו התחלה של טינה 2

ואז שוב ליוונו זרקו אליי שקית מים ואז כולם הלכו

ואז החלק הכי מעניין בה ביי

נכתב על ידי , 14/6/2008 19:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 423325115 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgל+נה-[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gל+נה-[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)