לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקואצ’’יה


...ואז הגיעה פייה שימושית והגשימה לי משאלה שלא הבעתי. מאז אני מאמן.

Avatarכינוי: 

בן: 61

Google:  ShmayaD





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ - ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כשמאמן רוצה לשווק את עצמו


מאמן אישי שרוצה לשווק את עצמו חייב להתייחס לכללים הבסיסיים של שיווק.
שיווק מתייחס להרבה מאוד אלמנטים רגשיים, ואלמנטים רגשיים כאלו אינם מושפעים דווקא מהניתוח הרציונלי של ההצעה שהונחה לפני הלקוח.
למשל, מתאמן פוטנציאלי עשוי לחשוש שהאימון לא יצליח, או שהמאמן אינו מוכשר/מנוסה/רציני מספיק.
הוא עשוי לחשוש מהחשיפה האישית שכרוכה באימון.
הוא עשוי לחשוש מכך שידעו שהוא מתאמן.

מאמן שמנסה לספר ללקוח כזה עד כמה האימון הוא דבר טוב, מחטיא את המטרה.
קודם כל צריך להרגיע את החששות האלו. רק אחר כך אפשר לנסות למכור.
תראו מה יש למאמן האישי הזה להגיד על 'נהר הספק'
נכתב על ידי , 28/11/2009 22:03   בקטגוריות אימון אישי, המאמן - שיווק ומכירות, המאמן כעסק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאמנים טובים ברישות?


המאמן האישי היה בהרצאה על רישות  - נטוורקינג - ונפתחו לו העיניים לראות את האור.

אז הדרך למאמן להיות מרשת היא כנראה לתת בלי לצפות לקבל. נשמע קצת כמו הדלאי לאמה, אבל כנראה נכון.
נכתב על ידי , 12/11/2009 23:54   בקטגוריות אימון אישי, המאמן - שיווק ומכירות, המאמן כעסק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיווק באינטרנט למאמנים - יום עיון


רוצה להגיע ל-1209 מתאמנים פוטנציאליים כל חודש בלי להרים טלפון?

בוא ללמוד איך לארגן לעצמך מכונת שיווק אוטומטית שמביאה לך את הלקוחות אפילו מתוך שינה!



אני מציע לך להרוויח מכל מה שלמדתי על שיווק ברשת, בשבריר זעיר מהמאמץ וההוצאה. אני גאה להציע לך להשתתף ביום העיון

שיווק באינטרנט למאמנים



מה תלמד ביום העיון:

· את הנוסחה להצלחה ברשת. היא פשוטה כמו X*Y=?, אבל בלי להבין את המרכיבים שלה, אתר האינטרנט שלך שווה פחות מלוח מודעות ברחוב צדדי בעפולה.

· מהן שתי האסטרטגיות שאתה חייב להפעיל כדי לשווק בהצלחה ברשת, ומדוע אסור להסתמך רק על אחת מהן.

· איך לבנות נוכחות אינטרנטית פעילה ומכניסה בלי לדעת לבנות אתר, או לכתוב קוד ב- HTML (ואפילו בלי לשלם למישהו שיודע).

· איך ליצור תוכן אפקטיבי שימשוך מתאמנים פוטנציאליים ויביא אותם אליך כשהם כבר 'מבושלים' ומוכנים להתחייב לאימון.

· איך לחסוך מאמץ ולהשתמש באותו תוכן בשש צורות שונות שכולן תומכות בשיווק שלך, בלי לספוג עונש על 'העתקה'.

· מה צריך להיות הנכס היקר ביותר שלך, הגורם האחד שיכול להוות את ההבדל בין הצלחה שיווקית לכישלון צורב.

· ועוד המון חוץ מזה!



יום העיון ייערך ביום רביעי, ה-9 לדצמבר 2009, במלון דניאל בהרצליה.

החומר יפתח לך כל כך הרבה כיווני מחשבה, עד שראשך יסתחרר! האירוח - 5 כוכבים. הרצאות – פיצוץ. הבוקר יוקדש ליסודות, אחר הצהריים לכלים מעשיים. החיסרון היחיד - מספר המקומות מוגבל. כדאי למהר ולהירשם.


לפרטים הרשמה לחץ כאן

נכתב על ידי , 9/11/2009 21:43   בקטגוריות אימון, המאמן - שיווק ומכירות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמאמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המאמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)