לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הלילה נסעד בגיהנום"

Avatarכינוי:  .Bittersweet

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

זאב.


לכולם יש סבים וסבתות
שתמיד מביאים חלב ועוגיות
ולסבתות ולסבים
תמיד יש סיפורים
על איך היה כשהיו צעירים
וכשהם טובלים את העוגייה בחלב
הם מספרים לנכדים
ולי אין
סבתות וסבים
שיספרו לי סיפורים.

אם היה לי זאב,
הוא היה שוכב על השטיח האדום מול האח
ומזכיר לי כמה בר-מזל אני,
כי כשהוא היה צעיר
הוא היה קופא בשלג
וגורר אנשים שמנים מדגים
וצופה בחבריו מתים
ולא היה בר-מזל כמוני,
להתחמם מול האח בימים קרים.

אם היה לי זאב,
הוא היה שוכב על השטיח האדום העגול
ומתנצל שאינו יודע להכין עוגיות
או למזוג חלב
והייתי אומר לו שזה בסדר מצידי,
ושרק ימשיך לשכב לידי
אם היה לי זאב,
רק אותו הייתי אוהב
כי הוא היה מספר לי סיפורים
כמו שסבים מספרים לנכדים.






נכתב על ידי .Bittersweet , 25/5/2008 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bittersweet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bittersweet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)