לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הלילה נסעד בגיהנום"

Avatarכינוי:  .Bittersweet

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מתחת לכוכב אחד קטן / ויסלבה שימבורסקה


אני מבקשת סליחה מהמקרה, על שאני מכנה אותו כרח.
אני מבקשת את סליחת הכרח, אם בכל-זאת אני טועה.
כל ירגז האשר על שאני נוהכת בו כבקניני.
שישכחו לי המתים את התפוגגותם בזכרוני.
אני מבקשת סליחה מהזמן על גדש העולם שלא ראיתי בכל הרף-עין.
אני מבקשת סליחה מאהבה נושנה על שרואה אני את החדשה
                                                                       כראשונה.
סלחנה לי, מלחמות רחוקות, שאני מביאה הביתה פרחים.
סלחו, פצעים פתוחים, שאני נדקרת באצבעות.
אני מבקשת את מחילת הקוראים ממעמקים על תקליט עם מינואט.
אני מבקשת את סליחת הממתינים בתחנות רכבת על שנתי בחמש
                                                                      לפנות בוקר.
סלחי לי, תקוה משוסה, שלפעמים אני צוחקת.
סלחו לי, מדבריות, על שאינני רצה עם כף מים.
ואתה נץ, האחד זה שנים, באותו הכלוב,
קפוא במקומך, תמיד נועץ מבט באותה הנקודה,
מחל לי, אף אם תהיה מפוחלץ.
אני מבקשת סליחה מעץ גדוע בשל ארבע רגלי השולחן.
אני מבקשת סליחה משאלות גדולות על תשובות קטנות.
אמת, אל תשעי אלי יותר מדי.
כבד-ראש, הראני רחב-לב.
שא נא, מסתורין הקיום, שאני פורמת חוטים בגלימתך.
אל תאשימי אותי, נשמה, על שאת איתי לעתים רחוקות בלבד.
אני מבקשת סליחה מהכל על כי איני יכולה להיות בכל מקום.
אני מבקשת סליחה מכלם על שאינני יכולה להיות כל אחד ואחת.
אני יודעת שכל עוד אני בחיים, אין דבר המצדיקני,
מפני שאני המכשול של עצמי.
אל תטור לי, דיבור, שאני לווה מליצות,
ואחר-כך עמלה, כדי שתדמינה קלילות.


פשוט הייתי חייבת. היא כותבת פאקינג יפה.
~הולכת לראות איש משפחה~
נכתב על ידי .Bittersweet , 25/6/2008 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Bittersweet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Bittersweet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)