לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fashion makes me happy


Avatarכינוי:  SmileIsMyMotto

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

See you all in a month, I'm off to England :)


זהו הפוסט האחרון לבלוג עד חודש הבא.

לא נראה לי שיהיה לי זמן מחר לעדכן, כי צריך להתארגן ולהגיע לנתב"ג..

שיהיה לכולם חופש נפלא וכיף. תנצלו כל רגע, שלא יעבור מבוזבז.

אתם מוזמנים להגיב על הסקר למטה, כשאני יחזור יהיו התוצאות..

    אוהבת :) dancing cat. - Avatars / Icons

 

נכתב על ידי SmileIsMyMotto , 16/7/2008 22:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקר: מי לובשת את זה טוב יותר?


 

סקר: מי לובשת את זה טוב יותר?

 

בתחילת הבלוג עשיתי את הפוסט הזה עם כמה מפורסמות שלבשו את אותו הבגד.

אבל, תמיד יש את זאת שמצליחה להתאים וללבוש את הבגד טוב ויפה יותר.

עכשיו אתם בוחרים-מי לבשה את זה טוב יותר??  -הסקר הרשמי מתחיל עכשיו..

התוצאות יתפרסמו בסוף. להצבעה- להגיב בתגובות.

 

ונסה או אווה?

Eva, Vanessa

אני חושבת: אווה. יותר מחמיא לה, אפילו שהייתי מחליפה את הנעליים..

אתם חושבים: -

 

אמה או שרה ג'סיקה?

אני חושבת: שרה ג'סיקה. השרוולים יותר יפים ארוכים וגם הנעליים מתאימות יותר.

אתם חושבים:-

 

קלי או כריסטינה?

אני חושבת: במבט ראשון חשבתי כריסטינה, אבל הצבע הסגול יותר מתאים ויפה לקלי.

אתם חושבים:-

 

קימברלי או ריהאנה?

אני חושבת: ריהאנה. השילוב עם החגורה השחורה והנעליים הכסופות יותר מתאים.

אתם חושבים:-

 

אשלי או קייטי?

אני חושבת: אשלי. השילוב של שתיהם היה כמעט זהה, אבל עם התסרוקת של אשלי זה יותר יפה.

אתם חושבים:-

 

דיאנה או קריסטי?

אני חושבת: דיאנה. השמלה יותר יפה על העור שלה ועם הנעליים הצהובות. קריסטי הרסה לגמרי עם הקרדיגן מעל.

אתם חושבים:-

 

האלי או מנדי?

אני חושבת: בשתיהן אהבתי ולא אהבתי במידה שווה. תיקו :)

אתם חושבים:-

 

פאריס או אמה?

EMMA VS. PARIS  photo | Emma Roberts, Paris Hilton

אני חושבת: אמה לגמרי,פשוט יפה. הצבע של השמלה של פריס פשוט לא יפה, ועוד עם גרביונים ורודים כאלה??

אתם חושבים:-

 

מרי ג'יי או ג'סיקה?

JESSICA VS. MARY J.  photo | Jessica Alba, Mary J. Blige

אני חושבת: ג'סיקה. זה כל-כך יפה ואצילי אצלה. אצל מרי ג'יי זה נראה וולגרי..

אתם חושבים:-

 

מישה או אודרינה?

AUDRINA VS. MISCHA  photo | Mischa Barton

אני חושבת: אודרינה. מישה העמיסה יותר מדי הפעם..

אתם חושבים:-

נכתב על ידי SmileIsMyMotto , 16/7/2008 16:50  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קולקציית Topshop סתיו '08


 

קולקציית Topshop סתיו '08

 



 

 


 


 


 
















 

 

מה שאהבתי זה את הדוגמא הסקוטית שבאה בכל מיני וריאציות, בצבעים שונים ובגודל שונה.

גם את הג'קטים\מעילים אהבתי. השמלות בחלקם יפות ומזכירות מאוד (אולי יותר מדי??) את קולקציית הקיץ של לואלה ב-2008.

דווקא בנעליים לא היה משהו מיוחד מדי (לצערי..)

אבל בכל-זאת, יש מה לקנות ;)

 

נכתב על ידי SmileIsMyMotto , 11/7/2008 15:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmileIsMyMotto אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SmileIsMyMotto ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)