לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  tamtam..:)

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

יומולדת לילדה הכי יפה בעולם


 

 



 

תמרצ'וקית שלי.

נכון שהברכה שלי לא הולכת להיות הכי מושקעת והכי יפה.

ובלי עיצוב והכל...אני מצטערת.

והכי אני מצטערת שלא אמרתי לך מזל טוב ב12 כמו שתכננתי :\

יצאתי ואז שכחתי את הפלא אצל ידיד שלי :S

אני אספר לך את הסיפור המלא אחר כך.

 



אז יפיופה שלי,

מזל טוב עננננננננננק שיהיה לך.

שתמשיכי להיות הכי הכי הכי יפה בכל אזור הקריות P:

שלא תשכחי אותי כשתהיי דוגמנית מצליחה XD

את בלושית שלך שאוהבת אותך המון המון.

והכי חשוב - בהצלחה עם בנים חיחי לא שאת צריכה את זה ^.^

אני מאוהבת בך לולית חרמנית שלי.

אני זוכרת את איך שהכרנו,חשבתי שזו תהיה שיחה אחת וככה זה יסתיים.

אבל זה המשיך ואנחנו מדברות כל יום.

את אחת החברות הכי טובות שלי.

 

ופה נגמרת הברכה המעפנה שלי.

אני שרופה עלייך ! 33333333333333333333333333333333333333333333>

בלושית שלך P:

 



 

והנה תמונה של הסקסית,מוזמנים לאחל מזל טוב :P



 

 

נכתב על ידי tamtam..:) , 8/8/2009 22:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,485

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtamtam..:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tamtam..:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)