לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסע לעולם אחר


העולם שלי כל כך נכון כל כך ממכר

יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008

(:


היי , זוכרים מהפוסטים הקודמים שציינתי ואמרתי שוב ושוב שמשעמם , שהכל שיגרתי וזה מטמטם ושאני חיייבת אקשן ומיד?! אז, לא רק שקבלתי אקשן , קבלתי סידרת פעולה שלמה .

אז איך זה הולך .

 

לפניי כ- 3 שנים הכרתי בחור יותר נכון עשיתי ממש מלא בשביל להכיר אותו ולהשיג את הטלפון שלו , והשגתי.

אחריי שהשגתי ושהוא חשב שאני מוזרה שהתקשרתי כמובן ככה בישירות וטענתי שאני רוצה להכיר אותו.

דיברנו ודיברנו בטלפון . . .

ואז נפגשנו .(הוא גר לא רחוק ממני).

שנפגשנו , היה מדהים, כל פעם שראיתי אותו חדש ידעתי שאותו אני רוצה,מזה ידעתי...הייתי ממש בטוחה!

אבל, הייתי קטנה והייתי בטוחה שמכל הנסיבות שיש , הוא לא ירצה אותי .

לא ממש הבנתי גם ככה מה הוא רוצה ממני ומעצמו אבל , היינו ממשיכים להפגש,ישבנו דיברנו..והתנשקנו אפילו.

יום אחד, הוא בא אלי ואמרתי לו באיזה שהיא סיטואציה שאותה אני לא כל כך זוכרת.

אמרתי לו "כמעט היה לי משהו עם מישהו אחר..." (משהו כזה, הוא זכר אני אפילו לא זכרתי שאמרתי לו את זה ).

והוא פתאום אמר "מה?!" אז עניתי "כן למה?" .עכשיו בהתחלה , סיפרתי לו את זה בתור ידיד כזה ואז הרגשתי על התגובה שלו שמשהו לא בסדר .

הוא נעלב...ולא הבנתי למה... הריי אנחנו לא רק ידידים כי אתה לא מעוניין בי ליותר מזה?

אוקי אז הוא כל כך נעלב ואחריי שהוא הלך ואני אפילו לא זוכרת מה הוא אמר רק זוכרת שהוא לקח את זה מאוד קשה .

עדיין לא כל כך הבנתי מה עובר עליו.ניסיתי להתקשר אליו והוא לא ענה לי הרבה פעמים.

ואז כל כך התעצבנתי על זה ואפילו בכיתי , אני זוכרת ממש רציתי אותו והוא היה חשוב לי. אבל, עבר זמן והכל נשכח.

בערך חחח.

 

ולמה אני פאקינג מספרת לכם את זה אתם שואלים?

כי ... תכף תראו.

אז אתמול בערב דיברתי עם ידיד שלי וקבענו להפגש, הוא גר איזה 20 ד'ק ממני אז הוא היה צריך לבוא לקחת אותי.

הלכנו אליו. ישבנו אצלו היה נהדר , באמת הוא אחלה בחור,דיברנו ,צחקנו.

ופתאום אני מקבלת הודעה לפלא' .

זה היה הידיד הזה זה שהכרתי לפניי 3 שנים.

הוא שלח לי שהוא מצטער ובלה בלה בלה . ועל מה הוא מצטער ? אז ככה, אחריי השלוש שנים שלא ראיתי אותו.

יום אחד שעבדתי בחנות (שהייתי עובדת בה) באה בחורה וביקשה עזרה וסתם יצא לנו לדבר והיא אמרה לי שהיא גרה במושב שהוא גר .שאלתי אם היא מכירה אותו היא ענתה שכן ושהוא ידיד ממש טוב שלה .

או-קי! עלה לי חיוך על הפנים ...

אבל,היא ציינה שהוא עבר דירה למושב ליד (שזה מושב שעוד יותר קרוב אליי).

שאלתי אותה אם יש לה את המספר שלו,כי כבר לי אין.

והיא נתנה לי...

 

שלחתי לו הודעה ככה בתקווה שהוא יזכור אותי.

והוא זכר!

התכתבנו בהודעות.ואז קבענו להפגש , לא יצא איזה פעמיים כי הוא היה בצבא וזה.

ואז נפגשנו איזה פעם אחת והוא היה בהלם איך השתנתי וגדלתי , וגם הוא.

נזכרתי שראיתי אותו גם עושה קניות כמה חודשים לפניי כן בסופר אבל לא היה לי אומץ לגשת .

ישבנו אצלו בבית,דיברנו , צחקנו,נזכרנו בדברים והוא סיפר לי למה בעצם הוא לא ענה לי יותר.

והסיבה היא, שהוא רצה אותי , הוא כן רצה אותי!

ואני, סיפרתי לו שכמעט התנשקתי עם בחור אחר.

באותו היום,אני והוא התנשקנו.

 

הוא זרק לי אפילו שהוא רוצה שננסה להיות ביחד.

עניתי שבסדר,שגם אני רוצה צריך לנסות.

אי אפשר להגיד שניסינו זה היה כמו לזרוק משהו באוויר ולא להתייחס אליו.

כל פעם שהוא היה בבית הוא שלח הודעה או התקשר ובדרך כלל יצא שישנתי .

או שהוא היה בבסיס הוא שלח הודעה החזרתי אבל לא יצאה שיחה מכל העניין.

וכל מיני כאלה.

 

אז הוא שלח הודעה בזמן שאני וידיד שלי יושבים אצלו,הוא שלח שהוא מצטער שהוא פגע בי ועל הכל אבל הוא עובד תקופה רעה.וזהו.אמרתי או-קי. לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל, הרגשתי צורך מטורף להרים לו טלפון,אז הרמתי.

דיברנו והוא הסביר לי שקרה לו משהו שהוא עובר תקופה לא טובה והוא לא פירט בכלל אבל יכלתי לשמוע על הקול שלו שמשהו ממש לא בסדר,הוא גם ציין שזה לא יילך בנינו ,בערך ,כי הוא בתקופה כזו ושהוא רואה שהמשכתי הלאה , כל מיני דברים מוזרים.

 

נסיתי לדובב אותו לדבר...

אבל הוא לא פירט הוא רק היה נשמע כל כך עצוב.

אז ניתקנו את השיחה הוא הבטיח שיתקשר למחרת ואני ישבתי שם והרגשתי כל כך חרא שאני לא איתו.

ופתאום התחלתי להבין עד כמה הוא באמת חשוב לי.

הרגשתי כמו מועקה שאני חייבת להיות לצידו כרגע, כאילו , הוא נתן לי להרגיש מה עובר עליו.

אז אמרתי לידיד שלי שאני חייבת לראות אותו ולהיות לידו עכשיו.

צילצלתי אליו, ואמרתי לו שאני באה.כמובן, שבהתחלה הוא לא רצה אבל בסוף לא הייתה לו ברירה כל כך (ראיתי שהוא ממש זקוק לי).ואז הלכתי אליו.

הגעתי וכל מה שהיה ,זה חיבוק חם ,ארוך,לב דופק וגעגועים.

הרגשתי שהוא לא בסדר, שהוא זקוק לי עכשיו יותר מכל פעם.

הייתי שם.

וזה עשה לי טוב ואני מאמינה שם לו כמה שאפשר.דיברנו על מלא דברים,הוא אמר לי שהוא לא יכול לפרט אבל עוברת עליו תקופה רעה ממש רעה .אמרתי שזה לא חשוב לי הפירוט העיקר שידע שאני פה תמיד.

המשכנו לדבר, ואז,הוא אמר לי,שהוא רוצה אותי.

שהוא זקוק לי כל כך,בייחוד עכשיו.

לא היה לי על מה לחשוב אפילו,לא היה .הרגשתי שגם אני רוצה אותו,שאני רוצה להיות לצידו.

הסכמתי . . .

 

הוא החזיר אותי הביתה,הסתכלתי עליו, נשקתי לו וחייכתי,עכשיו אני שלמה. 

נכתב על ידי , 25/5/2008 09:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל"ג בעומר


א-ו-ף!

השעה 22:55

ערב ל"ג בעומר ואני ? בבית!

למה ? חברות שלי הלכו לאיזה מסיבה ולא היה בא לי לזרום איתם לשם אז, אין כל כך אפשרויות אני פאקינג בבית .

מחכה לתשובה [יותר נכון תקווה] שאולי אכן יש מה לעשות היום , למרות הכל .

מה אמרתי לכם בפוסט הקודם? השיגרה , מטמטמת שזה מפחיד!

אפילו בל"ג בעומר יש שיגרה פחחח ...החיים שלי נהיו מעפנים אפילו ידיד שלי נסע לצפון היום,עכשיו לא מזמן .

ואני בבית .

אם באת יש ניסים בעולם שתבוא לי הזדמנות פז לעשות משהו טוב היום ,כי וואלה,כמה אפשר משעמם!

אז, עכשיו באמת.

מה נעשה מה נעשה . . .

שאני משועממת כזה או כזאת (;

תזכורת - לדאוג לבדר את עצמי , הרבה (:

אולי בכל זאת . . . יש איזה שהיא תקווה ? . . .

 

נכתב על ידי , 22/5/2008 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתחלה . . .


מצב התקופה - חופש !

לפניי צבא , אין מחוייבות , סיום לימודים .

כיף גדול אה ?

אז למה, בשקט בשקט ...אני מרגישה בודדה ?

קמתי בבוקר , עוד יום יפה , השמש זרחה ..וכרגיל יכלתי לקום מתי שרציתי כי אני בחופש שבסופו יש צ-ב-א וזה ממש בקרוב האמתי. וככה מהבוקר, סחבתי לצהריים הלכתי לנוח צהריים קמתי בסביבות חמש , היום ל"ג בעומר..האמתי שיצא לי החשק לצאת לאיזו מסיבה במושב הקרוב לשלי .אולי פשוט אזרום לעל האש עם המשפחה , משהו רגוע למרות שמה שאני צריכה עכשיו זה את הדבר ה-כי לא רגוע שיש,במובן הטוב כן?

בכל אופן, שוב עולות המחשבות...אז אחריי העל האש ...מה ?... האם יהיה מה לעשות היום או שנסגור את הערב עם מקלחת טובה , התנחמות אופטימית שיהיה טוב ושזו רק התקופה וביי ביי למיטה לילה טוב וכאלה.

לאאאאא...! מזה לא באלי ... באלי אקשן מסיבה בלגאנים...לרקוד להכיר , ממש לא בא לי ברגיל.

הכל כל כך פשוט,שיגרתי עד כדיי כך שהשיגרה מטמטמת כבר.

וזה נמאס כל כך נמאס כל כך . האמתי שיצאתי דפוקה אתמול מזה דפוקה ממש אבל .

מצאתי את עצמי מתחילה עם החבר של ידיד שלי עכשיו הקטע הוא, שידיד שלי הוא דיי רוצה אותי והוא גם מבולבל, שנינו האמת...בקיצ'ור , מצאתי את עצמי לפניי כמה ימים מסבירה לידיד שלי [ההוא שדלוק עליי] למה אנחנו פאקינג לא יכולים להיות ביחד. ועכשיו אחריי שבוע בערך אני מתחילה עם החבר שלו!!! טוב יצאתי דפוקה ... אבל ישירה ממש ,

וכצפוי חבר שלו לא ממש זרם עם העניין [ הוא בקטע ה"מוסרי"] יה רייט ...

האמת שזה ממש הצחיק אותי כי "הידיד הזה" ?.... הוא ר-ק ידיד !

זה הקטע וכמו שרובנו יודעים ידיד זה לא בדיוק יותר מזה זה ידיד = בחור שנחמד לך להיות בסביבתו , להקשיב לך ולספר לך מה עובר עליו . וזה בדיוק ה"ידיד הזה " שאני מדברת עליו.

אז כמובן, שדיי התבאסתי אבל , בערב, הוזמנתי לארוחה ע"י ידיד אחר ...[ יש לי קטע כזה של הרבה ידידים].

בכל אופן, יצאנו, היה מדהים וטעים כמובן . הקטע המוזר והמצחיק הוא ,

שאני והוא יושבים בשולחן לבד ...כמובן, הלכנו לאכול רק אני והוא סוליקו אז מן הסתם אנחנו ל-ב-ד .

ואז, בסוף הארוחה הלכתי לשירותים ... עכשיו חשוב לציין שממש 5 ד'ק לפניי זה המלצרית =בחורה מאוד הזויה לצורך העניין. היא שאלה אותנו מלא שאלות כמו "הכל טוב?" ,"רוצים עוד משהו?" בקיצ'ור דיי חפרה ואפילו ניסתה לפלרטט עם ידיד שלי שזה היה מצחיק לראות את זה בתור בחורה מהצד ... עזבו אתכם מצחיק זה היה נראה כאילו היא ממש נואשת להכיר אותו...ואם אני קוראת לזה נואשת אז חכו שתשמעו חחח ...שאגב, אמרתי לידיד שלי "אז מה נראה כאלו היא ממש נדלקה עלייך,המלצרית" . עליתי לשירותים ממש בסוף הארוחה ...הוא נשאר לשבת , שם , לבד .ואז, אחריי כמה ד'ק ירדתי מהשירותים והלכתי לכיוון השולחן התיישבתי... הזמנו חשבון והלכנו.

שיצאנו הוא אמר לי בשקט חח שמעי קטע, היא התחילה איתי היא ביקשה את הטלפון שלי .

אמרתי לו "אה? מה אמרתי לך רואה!" האמתי, שדיי פירגנתי בעניין הזה .למרות שמוזר אבל הרגשתי כאילו זה קצת מזיז לי , טוב ממש מוזר ...זה ידיד שלי .

בכל אופן, הוא אמר שהיא שאלה עם אנחנו זוג , עם אנחנו בדייט ואם אפשר לקבל את הטלפון שלו וכמובן שהוא לא זרם .

האמתי שגם שמתי לב שהיא לא מצאה חן בעייניו .

ועל הדרך קיבלתי ממנו מחמאה ... שהוא בכלל לא יכל לשים לב שהיא מסתכלת עליו שיושבת מולו בחורה מעניינת ומדהימה כמוני ושהוא היה כל כך שקוע בי.

חמוד מצידו.

בכל מקרה, חייבת לציין שאתמול בערב הוסיף עוד כמה נקודות טובות לאגו שלי ...

אז , מה נעשה מה נעשה ?

ל"ג מיוחד שכזה .

תהנו חבר'ס :]

 

 

נכתב על ידי , 22/5/2008 18:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe princess fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the princess fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)